Problem z Akceptuję zaktualizowane Warunki korzystania z usług i Politykę prywatności
Witam.
Kiedy akceptuję "Akceptuję zaktualizowane Warunki korzystania z usług i Politykę prywatności".
Wyskakuje mi informacja "Wystąpił ogólny błąd. Proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie."
Gdy ponawiam dzieje się to samo, nie mam pojęcia co mam z tym zrobić.
Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Pozdrawiam Virion2021.
Ostatnio edytowane przez Virion2021 ; 11.02.2021 o 05:43
No dobra - to może ktoś podpowie jak się zalogować bo od kilku lat mnie tu nie było A teraz jakieś dziwne rzeczy się dzieją zainstalowałem tego klienta a i tak pojawia się okno " zainstaluj klienta " ?
Witam serdecznie!
w dalszym ciągu ulepszamy klienta Adobe Air i mamy dla Was nową wersję, która potencjalnie rozwiązuje problemy, które pojawiły się po aktualizacji. Aby zaoszczędzić sobie przestojów podczas trwającego wydarzenia, możecie już pobrać nowszą wersję tutaj (systemy 64-bitowe) i tutaj (systemy 32-bitowe).
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.