Zamknięty wątek
Strona 18 z 21 PierwszyPierwszy ... 8 16 17 18 19 20 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 204

Wątek: [Dyskusja] Przygody kooperacyjne

  1. #171
    Osadnik Awatar Hugh
    Dołączył
    25.05.2012
    Posty
    34
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Gizmo09 Zobacz posta
    Jak tak będą wyglądać dropy to JA też odpuszczam, nie warto zachodu ani woja na nie tracić
    W zupełności wyrażam podobną opinie. To będzie koszmarna strata czasu.

  2. #172
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Są ludzie dla których zebranie ekipy 3-4 nie będzie problemem. Jednak powinni podnieść minimalny drop. Szansa na przejechanie się za 220 granitu jest (pewnie 22%-25%) więc wściec się można. To tak jakby robić krawca dla expa i dostać fasolki...

  3. #173
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.01.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Czarci Gaj
    przygody kooperacyjne jak sama nazwa wskazuje sa po to aby stworzyc team. team ktory bedzie zgrany i zrobi ta przygode w 5min. ot to jest cala ich idea. nie sprzedawanie dropow i szukanie glupich a wspopraca w gildiach to wypali mnie sie to podoba

  4. #174
    Poznańczyk
    Cytat Zamieszczone przez Ryfcyn Zobacz posta
    przygody kooperacyjne jak sama nazwa wskazuje sa po to aby stworzyc team. team ktory bedzie zgrany i zrobi ta przygode w 5min. ot to jest cala ich idea. nie sprzedawanie dropow i szukanie glupich a wspopraca w gildiach to wypali mnie sie to podoba
    Takie "team" mialem gdy wbiłem 36poziom i robiłem Wiktora później, 42poziom, zacząłem jako pierwszy w gildii robić Czarnych, w 3osoby każdy swój sektor. Więc też mi wielka idea.

  5. #175
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    2,662
    Serwer
    Kolonia
    Poznan ty nie pisz tylko licz obozy symulatorem bo poradniki musza byc

  6. #176
    Osadnik
    Dołączył
    16.09.2012
    Posty
    79
    Serwer
    Złota Góra
    przygoda kooperacyjna - "wymuszenie" wśród graczy współdziałania, odpowiedź na przygody wieloosobowe robione na sprzedaż/wymianę dropów samodzielnie,
    sztucznie wprowadzone ograniczenie w celu "uspołecznienia" gry.

    Istnieje spore ryzyko z wprowadzeniem ich, jako zadań dziennych/gildyjnych z ww. celem.

  7. #177
    Odkrywca
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    634
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Poznańczyk Zobacz posta
    Takie "team" mialem gdy wbiłem 36poziom i robiłem Wiktora później, 42poziom, zacząłem jako pierwszy w gildii robić Czarnych, w 3osoby każdy swój sektor. Więc też mi wielka idea.
    Popieram Twoją opinie w 100%. Są przygody, które na pewnym etapie gry same z siebie zachęcają do współpracy. I nie są nazywane przygodami kooperacyjnymi.
    Dzieci Sawanny, Wiktor, Bajkowe, jeżeli tylko nie zależy nam na zgarnięciu 100 % expa, to takie przygody znacznie lepiej robić z innymi graczami. Mniejsze straty, a drop ten sam - i to większy niż w dedykowanych przez BB nowych przygodach dla "wielu graczy".
    Takie bajkowe nawet na 48 poziomie warto robić z innymi.
    BB "odkryło" coś, co gracze robią praktycznie od początku.

  8. #178
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    4,317
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Na pewnym etapie tak, ale juz coraz więcej ludzi jest na 50lvl, "stare" przygody dają niezależność, odpalam ją sobie i robię kiedy mi pasuje, na koniec sprzedaje czy wymieniam i spokój, w tym wypadku to trochę sztuczne zmuszanie, ale jak dropy beda spoko, to da sie to przeżyć, w końcu będzie to element który w jakiś sposób wpłynie na większą współprace chociażby w gildiach.

  9. #179
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Słoneczny Gród
    przygoda robiona dla średnich lvli - mało opłacalna, na mrocznych kapłanach wyjdą lepiej

    daliby w dropie odrobinke nowego surowca za który mozna byłoby podnosic budynki do 6 poziomu. to przygoda miała by branie
    a odblokowanie upa wiazało by sie z misjami ekonomicznymi zawsze to jakies zajecie przed pvp

  10. #180
    Osadnik
    Dołączył
    18.09.2013
    Posty
    88
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Wprowadzanie przygód "kooperacyjnych" jest kompletnie pozbawione sensu.
    Obecne przygody już są kooperacyjne. Do kooperacji nie dochodzi z powodu kretyńskiej matematyki udziału w łupach w opozycji do udziału w PD.
    Kooperację wymusza jedynie metoda podziału łupu.
    Podziału, nie iloczynu...
    Obecna "kooperacja" i handel dropami jest rezultatem arcymądrego, niezgodnego z intuicją ustalania łupów.

    Ludzie współpracują w sposób jaki jest opłacalny, nie da się tego zadekretować nazywając coś kooperacyjnym, bo nie wezmą w tym udziału.

    Przyczyna dla której przygody kooperacyjne się nie sprawdzą to współdziałanie w czasie. Jednemu pasuje w czwartek rano, drugiemu w sobotę i będą zgrzyty.
    Z tego właśnie powodu obecnie wygodniej jest zrobić przygodę samodzielnie a dropa wymienić i tutaj też jest ciśnienie związane z czasem dotarcia na dropa.

    Czas i podział.
    Ostatnio edytowane przez DrwalNadDrwale ; 13.02.2014 o 03:20

Zamknięty wątek
Strona 18 z 21 PierwszyPierwszy ... 8 16 17 18 19 20 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.