Od wczoraj u mnie gra wróciła.
Od wczoraj u mnie gra wróciła.
Czy działa wam gra?. U mnie od 3 dni nie działa, "młotkowy" się pokazuje, i po chwili wyświetla się komunikat, "Połączenie z serwerem zostało zerwane. Prosimy wybrać OK, aby odświeżyć przeglądarkę".
U mnie to samo.
Też nie działa.
Spróbujcie się pożalić na anglojęzycznym forum - link do wątku https://forum.thesettlersonline.com/...605#post376605
Założyć konto na tym forum. Nie wiem czy to dzieło przypadku, też nie miałem gry 5 dni, pożaliłem się tam, i na drugi dzień miałem grę. Jeśli ktoś ma problem z językiem, google translator pomoże. Można też pisać do supportu Cipsoftu, chociaż oni przekazują uwagi do Ubisoiftu, więc nie wiadomo co się dzieje ze zgłoszeniami, ale próbować można. Mail do supportu tso-support@cipsoft.com
przecież ta gra padał już dawno, teraz tylko jest dopełnienie tego.
Szkoda czasu na pisanie do nich, bo klepia te same formułki co poprzednicy itd.
Ale hitem jest walenie promo na klejki gdy gra padła i połowa serwerow nie dziala
ps. A ja weekend spedze w wiele lepszy sposob niz probujac sie nie udolnie zalogowac na sety