Od wczoraj u mnie gra wróciła.
Od wczoraj u mnie gra wróciła.
Czy działa wam gra?. U mnie od 3 dni nie działa, "młotkowy" się pokazuje, i po chwili wyświetla się komunikat, "Połączenie z serwerem zostało zerwane. Prosimy wybrać OK, aby odświeżyć przeglądarkę".
U mnie to samo.
Też nie działa.
Spróbujcie się pożalić na anglojęzycznym forum - link do wątku https://forum.thesettlersonline.com/...605#post376605
Założyć konto na tym forum. Nie wiem czy to dzieło przypadku, też nie miałem gry 5 dni, pożaliłem się tam, i na drugi dzień miałem grę. Jeśli ktoś ma problem z językiem, google translator pomoże. Można też pisać do supportu Cipsoftu, chociaż oni przekazują uwagi do Ubisoiftu, więc nie wiadomo co się dzieje ze zgłoszeniami, ale próbować można. Mail do supportu tso-support@cipsoft.com