To pewnie napisałeś do byłego właściciela. Jeśli nie dostałeś biletu że wiadomość doszła, to prawdopodobnie nikt jej nie przeczytał. Napisz do tso-support-cipsoft.com (edit: tso-support@cipsoft.com) ja dostałem od nich ticket że wiadomość dotarła do ich suportu. Mam nadzieję że naprawią.
Ostatnio edytowane przez Jurek12345 ; 01.09.2025 o 12:06
No faktycznie poszedł ticket pod inny mail (no-reply-cs@ubisoft.com). Wysłałem mail pod ten co podał Jurek.
Odpowiedź od Cipsoftu (przetłumaczone przez google)
Cześć Jerzy ,
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje informacje zespołowi programistów Ubisoftu i mam nadzieję, że problem zostanie wkrótce rozwiązany.
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, nie wahaj się i daj mi znać.
Serdeczne pozdrowienia
*******
Zespół obsługi klienta CipSoft
Zdaje się że trzeba będzie czekać aż całkowicie przeniosą grę na serwery Cipsoftu, może wtedy coś się poprawi. A na razie przymusowa przerwa.
Udało mi sie teraz wejść do gry, ale na przeglądarce tylko, niewiem co z klientem.
mi ogolnie to juz calkowicie klekla gra
Juz by lepiej na tydzien wylaczyli gre, zrobili porzadek w tym burdelu jaki maja z serwerami a nie ze gra nie dziala ale promo niczym .. zawsze jest