O b e c n y![]()
O b e c n y![]()
I am very optimistic about this. Hope for better technical support, cause there was no such thing lately![]()
To już lepiej wrzucić oryginalny tekst (po niemiecku albo po angielsku) do translatora niż czytać wątpliwe tłumaczenia bb z którymi musimy się mordować całe lata.
A że "nie ma darmowej zupy" no to entuzjazm uważam za przedwczesny. Ludzie za darmo nie lubią pracować.
Pozdrawiam
PS. Ciekawe czy nowa firma będzie miała ochotę przedyskutować publicznie na forum pomysły graczy. A tych pomysłów jest więcej niż zgłoszono ich na forum. Chyba wszyscy wiemy dlaczego.
Nie chwal dnia przed zachodem a wydarzenia przed nadejściem.
*** github.com/fedorovvl/tso_client/releases ***
Poczekaj pare miesiecy az oficjalnie powiedza co w ogole probuja zdzialac, bo obecnie sytuacja jest dosc dziwna.
Gra to trup praktycznie nierozwijany prawie 10 lat, z jednej strony nie ma zadnego biznesowego sensu kupowanie licencji do trupa (wiec pewnie cos planuja), z drugiej strony firma nie ma w swoim portfolio zadnej gry strategicznej ani nie zrobila nigdy nic co by wskazywalo ze maja jakakolwiek wizje tego jak taka gre rozwijac.
Ja tego na razie nie rozgryzlem ale bardziej mi to wyglada na jakies przesuwanie assetow pomiedzy spolkami, moze zwiazane z przygotowaniem pod dalsze wykupywanie przez Tencent, niz zapowiedz swietlanej przyszlosci gry.
"A necromancer is just a really, really late healer"
Oby tylko CipSoft nie wpadło na pomysł, żeby w szybkim tempie wprowadzić do Settlers Online takich „atrakcji”, jak możliwość atakowania wysp innych graczy czy innych podobnych „ekstra” niespodzianek. Tego typu zmiany mogłyby bardzo szybko doprowadzić do całkowitego odpływu graczy. Większość z nas gra w Settlersów właśnie dlatego, że to spokojna, strategiczna rozgrywka, w której można w swoim tempie rozwijać wyspę, handlować i planować bez presji ciągłej obrony.
Wprowadzenie mechaniki PvP na zasadach podobnych do tych z innych gier online, gdzie trzeba praktycznie 24 godziny na dobę pilnować swojej bazy przed atakami, kompletnie zniszczyłoby ten klimat. Nie każdy ma czas i ochotę siedzieć przy grze cały dzień – wielu graczy wraca tutaj dla relaksu, a nie po to, żeby stresować się, że zaraz straci efekty tygodni pracy, bo ktoś zaatakuje jego wyspę w nocy.
Mam nadzieję, że twórcy zachowają rozsądek i nie pójdą w stronę typowego „pay2win PvP”, tylko pozostaną wierni temu, co sprawia, że Settlers Online ma swoją unikalną i lojalną społeczność. Najprawdopodobniej i tak szybko zwiększą formę mikropłatności, żeby w ogóle uruchomić jakiekolwiek wpływy z gry.
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że nie ma potrzeby przenoszenia konta. Wydarzenie Wielkanocne odbędzie się.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Dear CipSoft Team,
First of all, we would like to wish you success, fruitful collaboration, and perseverance.
Please do not be discouraged by the naysayers - over the years, various issues have led the community to develop bad habits, which we hope you will be able to change.
One of the key aspects you should focus on initially is analyzing the origins of the game's early success. It is important to recognize that a different team originally developed this game, so reviewing early materials such as [Dev forum post](https://forum.diesiedleronline.de/th...-2012-und-2013) (unfortunately, many images are no longer available) would be beneficial.
Another crucial factor is the level of communication that was maintained during the game's early years. It’s worth looking at videos such as:
- [Backstage](https://www.youtube.com/watch?v=yWgA3GrkH8o&t=81s)
- [Backstage](https://www.youtube.com/watch?v=OFMsNpvcVT0&t=3s)
Additionally, participation in events such as Gamescom played an important role.
Another valuable material to review is the game's first trailer: [link](https://www.youtube.com/watch?v=dPymZlOCSBQ) (unfortunately incomplete).
There used to be many fan sites like *SiedlerVision*, which no longer exist, as well as many discussion threads that have disappeared even from the official TSO forums.
In a broader sense, the game was based on *The Settlers 7: Paths to a Kingdom* ([watch here](https://www.youtube.com/watch?v=R1R06uz8xIo)). The expectation was that the online version would follow the core features of *Settlers 7*, incorporating best practices from previous installments while seeking new solutions based on player feedback.
However, the *freemium* model has its drawbacks, and Ubisoft had other, more high-priority projects. Given that we do not know what assets you will have access to as a studio, what your goals are, or what the game's current demands are, we recognize the significant challenge you are about to undertake.
Another crucial factor is the current game client developed by the player community. It introduces many improvements and has kept many players engaged. If this aspect is not taken into account, attempting to develop the project may prove futile.
For detailed game information, you can refer to:
- [Game wiki homepage](https://settlersonlinewiki.eu/en/homepage/)
- [Playing with the portable client](https://settlersonlinewiki.eu/en/pla...rtable-client/)
Regarding information for the player community, it is assumed that CipSoft will take over the game along with the entire team. It is also likely that the game will transition from a browser-based version to a dedicated client (similar to what happened with *Tibia*).
PS: I have spent 13 years of my life playing this game.
Best regards,
Piotr
Drodzy członkowie społeczności The Settlers Online,
Dzisiaj przypada historyczna data dla The Settlers Online. Po 15 długich i pełnych wydarzeń latach Ubisoft Düsseldorf przekazuje stery CipSoft, nowemu, zaufanemu partnerowi, który będzie kontynuował obsługę i rozwój gry.
To dla nas słodko-gorzki moment, ponieważ The Settlers Online było i zawsze będzie dla nas wyjątkową grą. Jej premiera w 2010 roku była ogromnym kamieniem milowym dla naszego studia i miała znaczący wpływ na nasz rozwój i sukces.
Co ważne, zapoczątkowała to również ekscytującą podróż, w którą wyruszyliśmy razem z wami wszystkimi, społecznością The Settlers Online. Razem stworzyliśmy mnóstwo wspaniałych wspomnień, braliśmy udział w inspirujących dyskusjach i – co nie mniej ważne – graliśmy w The Settlers Online. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni za to, że przeżyliśmy z wami tak wiele wspaniałych chwil zarówno w grze, jak i poza nią.
Jednak nadszedł czas, aby przekazać pałeczkę nowemu partnerowi. Chcemy, aby gra rozwijała się dalej i ewoluowała, i nie mamy wątpliwości, że CipSoft sprosta zadaniu.
Ta podróż jest daleka od zakończenia! Bylibyśmy zachwyceni, gdybyście mogli pokazać naszym przyjaciołom z CipSoft tę samą otwartość, która charakteryzowała nasz wspólny czas. Będziemy dumnie przyglądać się z boku, wiedząc, że wy i CipSoft będziecie współpracować i pozwolicie The Settlers Online osiągnąć nowe szczyty.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o CipSoft od samego zespołu, sprawdź forum gry. Poznaj nowy zespół i dowiedz się więcej o ich planach i ambicjach dla TSO.
Ponownie, chcemy podziękować wam z głębi serca i życzyć wszystkiego najlepszego w przyszłości The Settlers Online.
Wszystkiego najlepszego,
Twój zespół społeczności TSO
List od CipSoft
Drodzy Osadnicy,
Granie w grę taką jak The Settlers Online uczy Cię jednej rzeczy już na samym początku: Wielkie rzeczy wymagają czasu. Planowanie, budowanie, ulepszanie i ulepszanie opiera się na cierpliwości i dbałości o szczegóły. Zwracamy się do Ciebie dzisiaj z tym samym nastawieniem i duchem.
Jesteśmy CipSoft i w przyszłości będziemy odpowiedzialni za prowadzenie i rozwijanie The Settlers Online.
Jesteśmy niezależnym twórcą gier od momentu założenia w 2001 roku. Obecnie nasz zespół liczy około stu osób. Jesteśmy pasjonatami tworzenia tętniących życiem światów gier online, w których ludzie spotykają się, budują wspólne doświadczenia i pozostają w kontakcie przez wiele lat. Dla nas liczy się nie to, jak szybko coś rośnie, ale to, czy przetrwa i utrzyma się na dłuższą metę.
Tibia to gra, z której jesteśmy najbardziej znani. Rozpoczęła się w 1997 roku jako projekt hobbystyczny wśród przyjaciół. Obecnie jest to jedna z najdłużej działających gier MMORPG na świecie, z oddaną społecznością w Ameryce Łacińskiej i Europie. Nawet po 28 latach nadal wydajemy duże aktualizacje, nową zawartość i funkcje. Niedawno wprowadziliśmy piątą klasę.
Dlaczego o tym mówimy? Ponieważ wierzymy, że Tibia i The Settlers Online mają coś bardzo cennego wspólnego. Głębokie poczucie wspólnoty wykraczające poza samą grę. Gracze, którym zależy. Gracze, którzy się angażują i wspólnie stawiają czoła wyzwaniom. Gracze, którzy zostają. Tego rodzaju zaangażowanie i ciągłość rezonują z nami i nas inspirują. Pasuje do naszej pracy i wartości tutaj, w CipSoft.
The Settlers Online to gra z urokiem, charakterem i głębią. Widzimy, co zbudowaliście przez lata i jesteśmy szczerze pod wrażeniem waszego zaangażowania. Jesteśmy wdzięczni, że możemy być tego częścią.
Mimo to chcemy być wobec was otwarci. Takie przejście wymaga czasu, zarówno pod względem technicznym, jak i organizacyjnym. Najpierw gra musi zostać w pełni przeniesiona do nas. Dopiero wtedy możemy zacząć zapoznawać się ze wszystkimi szczegółami. Chcemy zrozumieć, słuchać i uczyć się. Tak więc minie trochę czasu, zanim zauważysz jakiekolwiek zmiany, a my będziemy mogli zacząć pracować nad ulepszeniami, na które liczysz.
Podczas tej zmiany gra będzie kontynuowana jak zwykle przez obecny zespół, pracujący w naszym nowym biurze w Düsseldorfie. Uprzejmie prosimy o cierpliwość i zrozumienie, jeśli droga naprzód nie zawsze jest od razu jasna lub jeśli na wiele pytań, które prawdopodobnie masz, nie można odpowiedzieć od razu.
Chcemy, abyś wiedział: traktujemy to poważnie. Chcemy rozwijać i rozwijać The Settlers Online razem z Tobą w odpowiedzialny i trwały sposób.
Z niecierpliwością czekamy na to, co nadejdzie, a jeszcze bardziej na dzielenie się tym z Tobą.
Z poważaniem,
Twój zespół CipSoft