Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Klopoty z logowaniem

  1. #1
    Początkujący Osadnik Awatar darek196570
    Dołączył
    01.01.2013
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra

    Klopoty z logowaniem

    Problem występuje nie od dziś.
    Już od dwoch tygodni jest problem i nie moge zaladowac gry,pasek ladowania nie dochodzi do konca . Początkowo się w ogóle nie ładowała strona główna.
    Potem się ładowała i można było się zalogować do swojego konta.
    Niestety do tej pory nie udało się po zalogowaniu załadować gry, wciąż ten sam problem z połączeniem z serwerem i facet wali młotkiem.

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    01.09.2020
    Posty
    54
    Serwer
    Kolonia
    Witaj!
    Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
    Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
    Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
    Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
    1) uruchom wiersz poleceń
    Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
    2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź
    Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą ulepszyć wydajność gry.
    Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry.
    Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
    Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
    Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
    Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.
    Zerknij też na nasze forum, znajdziesz tam instrukcję, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki Unity.
    Jeżeli powyższe kroki nie przyniosą rezultatu, proszę o przesłanie zrzutu ekranu z opisaną sytuacją w formacie JPG/PNG.
    Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy.
    Prosimy pamiętać, że w najnowszej wersji zmieniony został proces ładowania. Zanim pojawi się Wyspa, minie trochę czasu, ale później wszystko będzie się ładować znacznie szybciej. Jeśli przez jakiś czas widzisz niebieskie tło, nie przerywaj procesu ładowania.
    Polecam też wyczyszczenie pamięci podręcznej Unity, instrukcję znajdziesz tutaj.
    W razie ewentualnych utrudnień w przyszłości proszę o ponowne zawiadomienie. Chętnie pomogę w rozwiązaniu każdego problemu dotyczącego gry The Settlers Online.
    Pozdrawiam,
    Magdalena,
    Zespół The Settlers Online

    jak wyslales ticketa mozliwe ze dostaniesz taka odpowiedz

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.01.2014
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    u mnie ten sam problem, odpowiedź na ticketa była jw.

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.