Zgłoszenia poszły już 2 dni temu w niedzielę wieczorem.
Dziękujemy za to, że w końcu się ktoś z BB odezwał.
Zgłoszenia poszły już 2 dni temu w niedzielę wieczorem.
Dziękujemy za to, że w końcu się ktoś z BB odezwał.
Ostatnio edytowane przez ania12215 ; 25.02.2025 o 21:17
to i tak dobrze ze odpowiedzieli mi jeszcze nie odpisali
Sprawdź pocztę na @ mailu, tam bot z automatu odpisuję to samo każdemu
Dostałem powiastkę o ciasteczkach... a jeszcze Penelopa się odezwała na forum... Ile szczęści na raz..... chyba nie zasnę
wlasnie przyszla odpowiedz bot ma na imie magda
Ubisoft Support - Do Not Reply
20:44 (29 minut temu)
do mnie
Witaj!
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
1) uruchom wiersz poleceń
Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź
Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą ulepszyć wydajność gry.
Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry.
Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.
Zerknij też na nasze forum, znajdziesz tam instrukcję, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki Unity.
Jeżeli powyższe kroki nie przyniosą rezultatu, proszę o przesłanie zrzutu ekranu z opisaną sytuacją w formacie JPG/PNG.
Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy.
Prosimy pamiętać, że w najnowszej wersji zmieniony został proces ładowania. Zanim pojawi się Wyspa, minie trochę czasu, ale później wszystko będzie się ładować znacznie szybciej. Jeśli przez jakiś czas widzisz niebieskie tło, nie przerywaj procesu ładowania.
Polecam też wyczyszczenie pamięci podręcznej Unity, instrukcję znajdziesz tutaj.
W razie ewentualnych utrudnień w przyszłości proszę o ponowne zawiadomienie. Chętnie pomogę w rozwiązaniu każdego problemu dotyczącego gry The Settlers Online.
Pozdrawiam,
Magdalena,
Zespół The Settlers Online
czyli jak zwykle kopiuj wklej
Ja od niedzieli już nie mogę wejść do gry, co więcej nikt z Gildii czy znajomych nie może wejść na moją mapę, odpowiedzieli mi, że mam wyczyścić cache... to jakiś żart.
pewnie dostales taka sama wiadomosc jaka wkleilem ?