Odpowiedz w tym wątku
Strona 6 z 42 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 16 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 412

Wątek: od wczoraj tj 23,02,2025 brak możliwości wejscia na gre KOLONIA

  1. #51
    Osadnik
    Dołączył
    02.03.2013
    Posty
    64
    Serwer
    Kolonia
    Zgłoszenia poszły już 2 dni temu w niedzielę wieczorem.
    Dziękujemy za to, że w końcu się ktoś z BB odezwał.

  2. #52
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez BB_Penelopa Zobacz posta
    Dzień dobry,

    dziękuję za zgłoszenie.

    Przekazałam problem technikom, już pracują nad naprawą.

    Przepraszam za niedogodności.

    Pozdrawiam,
    Anna
    hahahaha już dawno nikt mnie tak nie rozbawił NIEDOGODNOŚCI (maja poczucie humoru) , problem przekazany już w poniedziałek rano, bo wtedy dostałam taką samą odpowiedź.
    w tej chwili mineło 48h odkąd ludzie mają zablokowane konta... komedia po prostu
    Ostatnio edytowane przez ania12215 ; 25.02.2025 o 21:17

  3. #53
    Osadnik
    Dołączył
    01.09.2020
    Posty
    54
    Serwer
    Kolonia
    to i tak dobrze ze odpowiedzieli mi jeszcze nie odpisali

  4. #54
    Osadnik
    Dołączył
    02.03.2013
    Posty
    64
    Serwer
    Kolonia
    Sprawdź pocztę na @ mailu, tam bot z automatu odpisuję to samo każdemu

  5. #55
    Osadnik
    Dołączył
    04.09.2012
    Posty
    44
    Serwer
    Kolonia
    Dostałem powiastkę o ciasteczkach... a jeszcze Penelopa się odezwała na forum... Ile szczęści na raz..... chyba nie zasnę

  6. #56
    Osadnik
    Dołączył
    01.09.2020
    Posty
    54
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez iraxx Zobacz posta
    Sprawdź pocztę na @ mailu, tam bot z automatu odpisuję to samo każdemu
    chyba nie kazdemu bo w niedziele wyslane 2 tickety i 0 odezwy

  7. #57
    Osadnik
    Dołączył
    01.09.2020
    Posty
    54
    Serwer
    Kolonia
    wlasnie przyszla odpowiedz bot ma na imie magda

  8. #58
    Osadnik
    Dołączył
    01.09.2020
    Posty
    54
    Serwer
    Kolonia
    Ubisoft Support - Do Not Reply
    20:44 (29 minut temu)
    do mnie

    Witaj!
    Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
    Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
    Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
    Instrukcja czyszczenia pamięci DNS:
    1) uruchom wiersz poleceń
    Start -> Uruchom -> wpisz "cmd" i zatwierdź
    2) wpisz "ipconfig /flushdns" i zatwierdź
    Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pozwolą ulepszyć wydajność gry.
    Nie zmieniaj zakładki w przeglądarce podczas grania lub ładowania gry. Gdy zaraz po zalogowaniu zmienisz zakładkę w przeglądarce, ponieważ gra "ładuje się zbyt długo" jedynie wydłużysz czas ładowania się gry.
    Gdy nie jesteś skupiony na grze około ~30 sekund, spodziewaj się opóźnienia i ponownego połączenia czatu po powrocie,
    Jeśli to możliwe, użyj przeglądarki Chrome; powinna mieć najlepszą wydajność. Upewnij się też, że jest zaktualizowana i posiadasz najnowszą wersję.
    Upewnij się, że sterowniki Twojej karty graficznej są aktualne.
    Upewnij się, że przyspieszenie sprzętowe przeglądarki jest aktywne.
    Zerknij też na nasze forum, znajdziesz tam instrukcję, jak wyczyścić pamięć podręczną i pliki cookie przeglądarki Unity.
    Jeżeli powyższe kroki nie przyniosą rezultatu, proszę o przesłanie zrzutu ekranu z opisaną sytuacją w formacie JPG/PNG.
    Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy.
    Prosimy pamiętać, że w najnowszej wersji zmieniony został proces ładowania. Zanim pojawi się Wyspa, minie trochę czasu, ale później wszystko będzie się ładować znacznie szybciej. Jeśli przez jakiś czas widzisz niebieskie tło, nie przerywaj procesu ładowania.
    Polecam też wyczyszczenie pamięci podręcznej Unity, instrukcję znajdziesz tutaj.
    W razie ewentualnych utrudnień w przyszłości proszę o ponowne zawiadomienie. Chętnie pomogę w rozwiązaniu każdego problemu dotyczącego gry The Settlers Online.
    Pozdrawiam,
    Magdalena,
    Zespół The Settlers Online




    czyli jak zwykle kopiuj wklej

  9. #59
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.04.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    Ja od niedzieli już nie mogę wejść do gry, co więcej nikt z Gildii czy znajomych nie może wejść na moją mapę, odpowiedzieli mi, że mam wyczyścić cache... to jakiś żart.

  10. #60
    Osadnik
    Dołączył
    01.09.2020
    Posty
    54
    Serwer
    Kolonia
    pewnie dostales taka sama wiadomosc jaka wkleilem ?

Odpowiedz w tym wątku
Strona 6 z 42 PierwszyPierwszy ... 4 5 6 7 8 16 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.