Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Stracone konto z winny Supportu

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    20.06.2022
    Posty
    57
    Serwer
    Dolina Odkrywców

    Stracone konto z winny Supportu

    Dzień Dobry Pani BB_Penelopa, z Wami to jak walka z wiatrakami.

    W pierwszej kolejności proszę Panią Magdalenę z supportu zrestartować bo na wszystkie zgłoszenia odpisuje ".....Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki......". Natomiast jeśli się nie da to proszę o informację w jaki sposób można taką posadę zdobyć? Przynajmniej może zwróci mi się kasa za wtopione klejnoty. Ustawie sobie autorespondera z jedna wiadomością i będzie on odpisywał po 3 dniach w kółko jedna i tą sama wiadomość. Bo tyle czekałem na odpowiedz odnoście zgłoszonych swoich spraw. Nie ważne czy to weekend czy zwykły dzień.

    Zgłoszenie I => Każdy to zna, ok, wyczyściłem pamięć podręczną i pliki cookie => BRAK EFEKTU



    Zgłoszenie II => Wow, udało się się zalogować i nawet mogłem sobie poklikać, wyczyściłem pamięć podręczną i pliki cookie => BRAK EFEKTU



    Zgłoszenie III => Założę się, ze takiego błędu nikt nie miał, czasami też wyświetla mi się komunikat "Przerwa techniczna", wyczyściłem pamięć podręczną i pliki cookie => BRAK EFEKTU




    ====================
    Najzabawniejsze w tych wszystkich zgłoszeniach jest to, ze winny jest użytkownik!!!

    Moje konto:
    => Było logowane na 5 przegladarkach => BRAK EFEKTU, wina pamięci podręcznej i plików cookie
    => Było logowane na nowo zainstalowanym systemie => BRAK EFEKTU, wina pamięci podręcznej i plików cookie
    => Było logowane u 3 użytkownikach gry, którzy bez problemu się logują na swoje konta => BRAK EFEKTU, wina pamięci podręcznej i plików cookie
    => Otrzymałem od kogoś konto na próbę testową => SUKCES, czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie pomogło
    => Założyłem nowe konto i przetestowałem na 5 przeglądarkach => SUKCES, czyszczenie pamięci podręcznej i plików cookie pomogło

    To jak to jest z tymi MOIM KONTEM, bo czuje się jakbym się do Was modlił "Moja wina, Moja wina ......"
    ====================

    Wysłałem teraz IV zgłoszenie i robię zakłady, ze po 3 dniach dostane info o wyczyszczeniu ciasteczek
    Ostatnio edytowane przez walec_kids ; 08.12.2024 o 18:05

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    20.06.2022
    Posty
    57
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Tak jak pisałem o IV zgłoszeniu to Pani Magdalena z supportu pokazała na co ją stać.

    "..... Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.
    Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.
    Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.
    ....."

    "..... W razie ewentualnych utrudnień w przyszłości proszę o ponowne zawiadomienie. Chętnie pomogę w rozwiązaniu każdego problemu dotyczącego gry The Settlers Online.
    Pozdrawiam,
    Magdalena,
    ....."

    Natomiast zgłoszenia z ubisoft.com pozostają bez odzewu od początku eventu "Festyn gildii"


  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    20.06.2022
    Posty
    57
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Dzień Dobry

    Udało mi się zalogować a pamięci podręcznej nie czyściłem, hmmm, ciekawe. Pewnie nie dostane informacji z czego to wynikało. Bo w dalszym ciągu nie otrzymałem odpowiedzi na forum, @ jak i zgłoszeniach ubisoft.com



    Jedynie co się mogę domyślać to według wyświetlanego czasu festynu gildii na dziś wypadał jego koniec. Oczywiście przez konserwacje festyn został skrócony o jeden dzień. To akurat dzis udało mi się wejść i zakładam, ze kolejne Festyny gildii spowodują że się znów nie zaloguje a każde zgłoszenie zostanie odpisane w formie ".....Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki......"

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    20.06.2022
    Posty
    57
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Dzień Dobry

    Jednak długo się nie nacieszyłem bo przyszedł kolejny event a że dopiero postanowiłem się zalogować poprzez chrome i Unity to gra tak i tak nie działa. Na jedno z 4 zgłoszeń otrzymałem info:

    "Opisana sytuacja jest znana. W tej sytuacji trzeba będzie poczekać na naprawę sytuacji przez techników serwera. Niestety nie jestem w stanie określić, kiedy może ona mieć miejsce, ale temat został już zgłoszony naszym specjalistom. Na pewno będą chcieli oni rozwiązać problem możliwie jak najszybciej.".

    Czyli można się pożegnać z graniem przez przeglądarke bo objawy występują tylko podczas eventów. Jednym słowy, twórcy gry popsuli mi konto podczas eventów. A pisanie autoodpowiedzi na zgłoszenia gdzie zawarte są słowa "...Przypominam też, że gra poprzez Klienta może powodować błędy...." jest normalnie śmieszne bo to tylko dzięki klientowi jestem wstanie grać. Nawet teraz wyświetla mi się ten event.

    Zapewne po najbliższej konserwacji gra bedzie możliwa z poziomu przeglądarki i Unity tak jak to było w przypadku eventu Gildii.


  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    20.06.2022
    Posty
    57
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Koniec eventu i kolejne problemy z zalogowaniem sie na konto. Dodam, że to nie wina pamięci ani ciasteczek. Na inne konto jestem wstanie sie zalogować. A moje konto u kogoś innego tez nie działa a gra na tym samym serwerze.



Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.