Nazwa: Shotfirer (nie można handlować, można podarować)
Rodzaj: Materiały eksploatacyjne
Koszt: 2x 550 Dyń | na Event
Efekt: Trwale usuwa kamienie i gruz oraz uwalnia zadaszoną przestrzeń budynku
Nazwa: Dynia (nie można handlować, ale można podarować. Dyniami [jako zasobem] można handlować.)
Typ: Zasoby
Koszt: 60 Klejnotów
Efekt: Zawiera 50 dyń
Kosz dyń (nie można handlować, ale można podarować. Dyniami [jako zasobem] można handlować.)
Typ: Zasoby
Koszt: 360 Klejnotów
Efekt: Zawiera 300 dyń
Nazwa: Wózek z dyniami (nie można handlować, ale można podarować. Dyniami [jako zasobem] można handlować.)
Typ: Zasoby
Koszt: 5000 Klejnotów
Efekt: Zawiera 4200 dyń
Nazwa: Olej (można handlować, nie można podarować)
Typ: zasoby
Koszt: 10x 170 Dyń | na Event
Efekt: Zawiera 100 Oleju. Jest wymagany do ulepszania wielu budynków na 7 poziom.
Nazwa: Chowańce wiedźm
Typ: Premia strefowa
Koszt: 325 Dyń
Efekt: +100% do wydajności epickich miejsc pracy przez 8 godzin
Nazwa: Receptura: Platynowe podkowy
Typ: Receptura do Specjalnego Magazynu Prowiantu
Koszt: 825 Dyń
Efekt: Przyspiesza szybkość poruszania się generałów w strefie przygody o 20%.
Nazwa: iGor
Typ: Premia
Koszt: 56 Dyń
Efekt: +200% do szybkości rekrutacji w koszarach lub elitarnych koszarach przez 6 godzin.
Nazwa: Plansza Ouija
Typ: Premia strefowa (dzikie zwierzęta)
Koszt: 45 Dyń
Opis: Legenda głosi, że ta deska może zostać użyta do rozmów z duchami, i sprowadza je do miejsca, w którym akurat jesteś...
Nazwa:Receptura: Skuteczne pułapki
Typ: Receptura do Specjalnego Magazynu Prowiantu
Koszt: 560 Dyń
Opis: Efekt obszarowy: +200 do produkcji; Cel: chatka łowcy, chatka łowcy jeleni, ulepszona chatka łowcy jeleni;
Czas trwania: 12 godzin
Nazwa: Nawóz I-III (3 osobne przedmioty)
Typ: Premia + Uzupełnienie
Koszt: 75 Dyń
Opis: Uzupełnia wyczerpany mały, zwykły i imponujący cmentarz dyń o 10 dyń.
Nazwa: Nash Williams
Typ: Premia
Koszt: 48 Dyń
Efekt: Użyj na koszarach i czterokrotnie przyspiesz czas rekrutacji na 2 godziny.

Nazwa: Zaprawa (200)
Typ: Zasób
Koszt: 170 Dyń
Efekt: Potrzebna, aby ulepszyć budynek do 6 poziomu
Nazwa: Psikus
Gdzie: Można go wyprodukować w Magazynie prowiantu i zastosować na budynku na wyspie znajomego
Koszt: 50 zwykłego papieru i 50 ryb
Efekt: Na budynku, na którym użyto Psikusa, nie można używać innych premii, dopóki ta działa
Nazwa: Cukierek
Gdzie: Można go wyprodukować w Magazynie prowiantu
Koszt: 200 wody i 50 Drewna z drzewa iglastego
Efekt: Usuwa efekt Psikusa z budynku. Zwiększa także produkcję danego budynku (+ 300% przez 2 godziny).

Nazwa: Wrzask Zjawy
Gdzie Może zostać wyprodukowany w Domu Władyki (w zakładce kolekcje)
Koszt: 10 Strachów na wróble, 5 Sztandarów i 1 Skóra
Efekt: +200% do produkcji Cmentarza Dyń przez 6 godzin (9 godzin dla znajomego / członka gildii).
Nazwa: Skowyt Wilkołaka
Gdzie: Może zostać wyprodukowany w Domu Władyki (w zakładce kolekcje)
Koszt: 20 Beczek, 10 Worków zboża i 2 Skóry
Efekt: +300% do produkcji Cmentarza Dyń przez 6 godzin (9 godzin dla znajomego / członka gildii).
Nazwa: Zombie
Typ: Premia
Koszt: 96 Dyń
Efekt: +300% do produkcji w miejscu pracy. Efekt trwa 12 godzin
Nazwa: Halloweenowa Niespodzianka
Typ: Pudełko z niespodzianką
Koszt: 195 klejnotów
Opis: Zapewnia jedną z 12 przygód, które dają szansę na zdobycie uzupełnienia dyń.
Nazwa: Zmiana skórki: Halloweenowy Excelsior (nie można handlować, ale można podarować.)
Typ: Premia
Koszt: 50 Dyń
Efekt: Zmienia wygląd Excelsiora na "halloweenowy" na 5 dni.
Nazwa: Zmiana skórki: Stały Halloweenowy Excelsior (nie można handlować, ale można podarować.)
Typ: Premia
Koszt: 995 Dyń
Efekt: Zmienia wygląd Excelsiora na "halloweenowy" na stałe.