GENERAŁ JUAN
Juan zawsze był znany jako bardzo przyjazna osoba. Zdecydował się zostać generałem, aby pokazać swojej drużynie, że nawet walka może być zabawna. Jego dwa małe koty są zawsze u jego boku. Nigdy nie lekceważ tego niesamowitego trio!
Nazwa: Generał Juan (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Specjalista
Opis: Podróżuje dwa razy szybciej w poszukiwaniu przygód. Dwa razy szybciej odzyskuje siły po porażce. Zwiększa PD zdobyte przez wrogie jednostki pokonane przez tę armię o 100%. Odzyskuje 20% utraconych jednostek po każdej bitwie. Może wystawić do 180 jednostek. Posiada flankowanie, obrażenia rozpryskowe i pierwsze uderzenie.
Cena: 1x 6,399 Futbolówek, 2x 7,999 Klejnotów | na Event
Geolog, który wykonuje zadania dwa razy dłużej, ale ma szansę na przyniesienie części map lub premie. Dodatkowo podczas wydarzeń zawsze przynosi zasoby wydarzenia.
Nazwa: Geolog na wakacjach (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Specjalista
Opis: Dokumenty podróży ekspresowych
Przeznaczone dla lubiących podróżować. Pomagają w sprawnych wyjazdach na wakacje. Przyspiesza produkcję w Porcie o 100% na 25 godzin - "Mam dla ciebie pamiątkę!
Cena: 1x 1,495 Futbolówek | na Event

Dobrotliwa odkrywczyni zawsze stara się czynić dobro. Podczas poszukiwań skarbów bardzo długich i z przedłużonym czasem trwania zawsze znajdzie dodatkową premię, a czasem nawet pakiet medyczny. Dzieje się tak, dzięki temu, iż posiada cechę: Nieskończone dobro.
Nazwa: Dobrotliwa odkrywczyni (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Specjalista
Opis: Podczas poszukiwań skarbów bardzo długich i z przedłużonym czasem trwania zawsze znajdzie dodatkową premię, a czasem nawet pakiet medyczny.
Cena: 1x 4,999 Futbolówek | na Event
Sylvana jest Kozaczką i urodzoną przywódczynią. Jest miła, ale twarda oraz ponad wszystko zawsze uczciwa. Nie lekceważ jej, bo ona naprawdę wie, jak zmusić twoją kawalerię do walki. „Mamy wszystko, czego potrzebujemy!” Jej cechą jest „Doskonały strateg".
Nazwa: Generał Sylvana (Nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Specjalista
Opis: Sylvana jest Kozaczką i urodzoną przywódczynią. Jest miła, ale twarda oraz ponad wszystko zawsze uczciwa. Nie lekceważ jej, bo ona naprawdę wie, jak zmusić twoją kawalerię do walki!
Cena:
4x poprzez Słoneczną Skrzynię | Na Event
Nazwa: Archeologiczny Geolog (Nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Specjalista
Opis: Ma szansę znaleźć skarb (uzupełnienia, premie, książki) po udanym odkryciu złoża.
Cena: 2x 1.495 Futbolówek | Na Event
Nazwa: Żądna przygód odkrywczyni (Nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Specjalista
Opis: +300% szybkości wykonywanych zadań. Koszty podróży są zmniejszone o 50% i znajdują o 50% więcej skarbów
Cena: 1x
2,899 Futbolówek | Na Event
Nazwa: Geolog zimny jak głaz (Nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Specjalista
Opis: Znajduje 2x większe złoża kamienia, marmuru i granitu w o połowę krótszym czasie.
Cena:
Dostępny poprzez Kalendarz
Nazwa: Szczęśliwy odkrywca (Nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Specjalista
Opis: Ekskluzywny odkrywca związany z letnim wydarzeniem, 3x szybszy niż odkrywcy z tawerny, ma szansę znaleźć dodatkowe premie
Cena:
8x poprzez Słoneczną skrzynię i Słoneczne pudełko | Na Event
*Jeśli masz już
28 Szczęśliwych Odkrywców, nie będziesz mógł ich kupić podczas tego wydarzenia.

ULEPSZONY WARSZTAT SZMUKLERZA
Zawsze jest miejsce na ulepszenia. Tak właśnie myśleli architekci, tworząc ten nowy Ulepszony Warsztat Szmuklerza, który zapewnia okucia do książek w bardziej efektywny sposób. Wytwarza oprawy księgi znacznie szybciej niż zwykły warsztat szmuklerza i nie zużywa patentu budowlanego.
Ciesz się książką! Piękną książką!
Nazwa: Ulepszony Warsztat Szmuklerza (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Miejsce pracy, powracający
Opis: Budynek 2x2, który produkuje okucia do książek znacznie szybciej niż zwykły Warsztat Szmuklerza i nie potrzebne sa licencje budowlane. Można go 6 ulepszyć. Ulepszenia zwiększają produkcje/wydajność.
Cena: 1x 1999 Futbolówek | 2x 2499 Klejnotów | na Event
MISTRZOWSKIE TROFEUM
Nikt nigdy nie przypuszczał, że mieszkańcy mogą wypić tyle napitku, ale każdy chce, aby inni byli szczęśliwi. Więcej napitku to więcej szczęśliwych osadników. Wytwarza napitek z szybkością przechodzącą ludzkie pojęcie.
Niech napitek płynie.
Nazwa: Trofeum mistrzowskie (nie można handować, nie można podarować)
Typ: Miejsce pracy, powracający
Opis: Budynek 2x2, który produkuje 12 napitku co 1 minutę. Nie można ulepszyć.
Cena: 1x 3999 Futbolówek | 2x 4899 Klejnotów| na Event
Nazwa: Warsztat Drukarza
Limit: 1x
* za Futbolówki / 3x
* za Klejnoty
Typ: Budynek (Nie można podarować, nie można handlować)
Opis: Budynek Kultury z premiami. Cooldown: 7 dni
Rozmiar: 2x2
Cena: Futbolówek / 9999 Klejnotów
W warsztacie drukarskim zespół wykwalifikowanych Osadników pilnie pracuje nad obsługą maszyn i wysokiej jakości wydrukami. Są oni odpowiedzialni za zaspokajanie potrzeb literackich i plotkarskich wszystkich graczy. Stosuje premie, które poprawiają produkcję sąsiednich Zwykłych papierni, Dobrych papierni, Najlepszych papierni, Giserni, Warsztatów snycerza i Warsztatów szmuklerza.
POZIOM ULEPSZENIA |
KOSZT ULEPSZENIA |
KOSZT PREMII |
EFEKT PREMII |
1 |
2500x Mahoniowe deski 2500x Granit |
1000x Woda 300x Narzędzia
|
Przetwarzanie pulpy drzewnej
|
2 |
- |
600 x Narzędzi 50x Zaawansowane narzędzia
|
Precyzyjne wykonanie detali
|
Rezydencja ze ścianami wykonanymi z materiału wypełnionego powietrzem. Całkiem przenośna, ale trzeba mieć dobre płuca, by ją nadmuchać.
Tak wygodna, że można leżeć na podłodze.
Nazwa: Nadmuchiwany Dom Mieszkalny (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Budynek Populacji, powracający
Opis: Budynek 2x2, pomieści do 160 populacji
Cena: 1x 2750 Futbolówek | 3x 3300 Klejnotów | na Event
Magazyn ze ścianami tak sprężystymi, że jeśli coś upuścisz, nie musisz się martwić, że się potłucze. Odbije się i wróci z powrotem w twoje ręce.
Świetny do przechowywania delikatnych rzeczy.
Nazwa: Nadmuchiwany magazyn (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Magazyn, powracający
Opis: Budynek 2x2 zwiększający pojemność magazynu na wyspie do 40 000, nie wymaga ulepszeń.
Cena: 1x 3,499 Futbolówek| 3x 4,199 Klejnotów | na Event
Nazwa: Nadmuchiwana skóra rezydencji
Typ: Skórka
Opis: Stała skórka kosmetyczna dla Rezydencji, która wygląda jak podstawowa Nadmuchiwana Rezydencja, ale także w różnych schematach kolorystycznych!
Cena: 1,199 Klejnotów
Nazwa: Nadmuchiwana skórka magazynu
Typ: Skórka
Opis: Stała skórka kosmetyczna dla magazynów, która wygląda jak podstawowy nadmuchiwany magazyn, ale także w różnych schematach kolorystycznych!
Cena: 1,199 Klejnotów
[/COLOR]
Budynek produkujący premie, wytwarza wiele premii służących do ataku obozów wroga (+1 nowy dla graczy z niższymi poziomami), za sporą ilość zasobów
"Oferuje premię "Grad lekkich strzał" który celuje w obozy wroga i zabija 5-15 losowych przeciwników!"
Nazwa: Warsztat Oblężniczy (nie można handlować, nie można podarować)
Rodzaj: Produkcja, powracający
Opis: Budynek 2x2 z możliwością ulepszenia do 5 poziomu
Cena: 1x 3,499 Futbolówek | na Event
Poziom |
Koszt |
Czas Budowania |
Odblokowuje |
Koszt Przeniesienia |
1 |
- |
40s |
Grad lekkich strzał Koszt: 600 Drewna/ 150 Rudy miedzi Czas: 6 godzin |
250 Desek z drewna iglastego 200 Kamieni |
2 |
1500 Monet 3000 Marmuru |
10m |
Grad strzał Koszt: 450 Desek z drzewa liściastego / 200 Stali Czas: 12 godzin |
800 Desek z drzewa liściastego 600 Stone |
3 |
9000 Desek z egzotycznego drewna 5000 Granitu |
1 godzina |
Grad płonących strzał Koszt: 850 Desek z drewna liściastego / 400 Sali / 150 Oleju Czas: 24 godziny |
800 Desek z drewna liściastego 800 Kamieni |
4 |
800 Zaprawy 5000 Granitu |
24 godziny |
Balista Koszt: 6000 Desek z Egzotycznego drewna / 600 Kół / 2000 Tytanu Czas: 24 godziny |
1000 Monet 3000 Marmuru |
5 |
4800 Zaawansowanych narzędzi 4800 Oleju |
7d |
Małe katapulty Koszt: 10000 Egzotycznego Drewna / 600 Kół / 7500 Platyny Czas: 24 godziny |
1350 Monet 4200 Marmuru |
Po zburzeniu tego budynek powróci do Menu Gwiazdy. Pamiętaj, że wszystkie ulepszenia z tego budynku zostaną cofnięte.
Budynek kultury, który wytwarza premie strefowe, które odzyskują jednostki utracone w walce i dają szansę na ożywienie generała, który poległ w bitwie.
"Wytwarza wiele coraz mocniejszych premii służących do odzyskiwania oddziałów po bitwie!"
Nazwa: Wielki Szpital Polowy (nie można handlować, nie można podarować)
Rodzaj: Produkcja, powracający
Opis: Budynek 2x2 z możliwością ulepszenia do 3 poziomu
Cena: 1x 6,999 Futbolówek| 3x 9,999 Klejnotów | na Event
Wszystkie ubezpieczenia trwają 6 godzin. Nieograniczony czas trwania przygód, gdy premia jest aktywna na wyspach.
Poziom |
Koszt |
Czas Budowania |
Odblokowanie |
Koszt przeniesienia |
1 |
-- |
-- |
Podstawowe ubezpieczenie zdrowotne I Koszt produkcji: 600 Miedzi / 400 Wody Efekt: Odzyskuje 3% rekrutów, łuczników, ochotników i konnych. Generałowie mają 3% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.
Podstawowe ubezpieczenie zdrowotne II Koszt Produkcji: 2400 Żelaza/ 600 Drewna Efekt: Odzyskuje 6% rekrutów, łuczników, ochotników i konnych. Generałowie mają 5% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała.
Podstawowe ubezpieczenie zdrowotne III Koszt produkcji: 2400 Żelaza/ 600 Drewna z drzewa liściastego Odzyskuje 9% rekrutów, łuczników, ochotników i konnych. Generałowie mają 7% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała |
6000 Kamienia 6000 Marmuru |
2 |
2500 Desek z drewna liściastego 1750 Marmuru |
1 godzina |
Zaawansowane Ubezpieczenie zdrowotne I Koszt Produkcji: 150 Monet / 2000 Desek z drewna liściastego Odzyskuje 3% wybornych łuczników, żołnierzy, kuszników i puszkarzy. Generałowie mają 9% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.
Zaawansowane Ubezpieczenie zdrowotne II Koszt Produkcji: 200 Monet / 900 Stali Odzyskuje 6% wybornych łuczników, żołnierzy, kuszników i puszkarzy. Generałowie mają 11% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.
Zaawansowane Ubezpieczenie zdrowotne III Koszt Produkcji: 250 Monet / 1000 Egzotycznego Drewna Odzyskuje 9% wybornych łuczników, żołnierzy, kuszników i puszkarzy. Generałowie mają 13% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego. |
6000 Marmuru 1000 Monet |
3 |
4000 Desek z drewna egzotycznego 2500 Granitu |
24 godziny |
Luksusowe ubezpieczenie zdrowotne I Koszt produkcji: 300 Monet / 2400 Tytanu Odzyskuje 3% zbrojnych, konnych zbrojnych, rycerzy, arkebuzerów, opancerzonych arkebuzerów, konnych arkebuzerów i oblężników. Generałowie mają 15% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.
Luksusowe ubezpieczenie zdrowotne II Koszt Produkcji: 350 Monet / 2900 Platyny Odzyskuje 6% zbrojnych, konnych zbrojnych, rycerzy, arkebuzerów, opancerzonych arkebuzerów, konnych arkebuzerów i oblężników. Generałowie mają 17% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.
Luksusowe ubezpieczenie zdrowotne III Koszt Produkcji: 400 Monet / 350 Gwiezdnych Monet Odzyskuje 9% zbrojnych, konnych zbrojnych, rycerzy, arkebuzerów, opancerzonych arkebuzerów, konnych arkebuzerów i oblężników. Generałowie mają 19% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie. Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.
|
6000 Marmuru 2000 Monet |
Po zburzeniu powróci do Menu Gwiazd. Należy pamiętać, że wszystkie ulepszenia tego budynku są przywracane.
Uroczy, nadmorski dom ze słomianym dachem.
“Zanurz stopy w wodzie i odpoczywaj”
Nazwa: Bungalow (nie można handlować, nie można podarować)
Rodzaj: Budynek Populacji, Powracający
Opis: Budynek1x1, który zmieści
300 populacji po ulepszeniu; do umieszczenia na wodzie.
Cena: 1x 495 Futbolówek | 3x 649 Klejnotów| na Event
Nie daj się przestraszyć upiornym maskom. Miejsce to jest o wiele bardziej przyjazne, niż na to wygląda, a w dodatku jest bardzo przestronne!
“"Chyba właśnie trwa tam hawajskie luau”
Nazwa: Magazyn Tiki (nie można handlować, nie można podarować)
Rodzaj: Magazyn, Powracający
Opis: Budynek 2x2 zwiększa ilość miejsca na wyspie do
60.000; bazowa 40.000, z dwoma ulepszeniami, z których każde dodaje dodatkowe 10.000 miejsca
Cena: 1x 3,499 Futbolówek | 3x 4,199 Klejnotów | na Event
Nie ma to jak miła i spokojna przejażdżka łódką. Zdobądź jedną z tych uroczych łabędzich łódek, a przy okazji zwiększ limit populacji.
"Pełen wdzięku jak łabędź!"
Nazwa: Łabędzia łódka (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Budynek populacji, powracający
Opis: Budynek 2x2, w którym może mieszkać 210 populacji; położony na wodzie.
Cena: 1x 10,499 Futbolówek| 5x 8,399 Klejnotów | na Event
Budynek 2x2 zwiększający ilość miejsca do przechowywania na twojej wyspie do 40 000, nie wymaga żadnych ulepszeń.
Nazwa: Magazyn z pełnym dachem (można handlować, nie można podarować)
Typ: Magazyn, powraca
Opis: Wszystkie towary są przechowywane, dostarczane i odbierane stąd. Może pomieścić 40 000 zasobów
Cena:
2x 2,999 Futbolówek | na Event
Hołd dla wszystkich pracowników kopalni miedzi: „Prawdziwi bohaterowie noszą buty górnicze!”
Produkuje 1 Rudę Miedzi co 10 minut, zajmuje obszar 1x1.
Nazwa: Hołd dla kopalni miedzi (nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Miejsce pracy, powraca
Opis: Produkuje 1 Rudę Miedzi co 10 minut.
Cena: 1x 4,399 Futbolówek| 1x poprzez Łańcuch Zadań "Gatunki inwazyjne" | 1x w Kalendarzu Eventowym | na Event
Budynek 2x2, aby zwiększyć pojemność na twojej wyspie do 32.000, nie wymaga żadnych ulepszeń.
Wszystkie towary są tutaj przechowywane, dostarczane i odbierane. Ma pojemność do przechowywania 32 000 zasobów
Nazwa: Przepastny magazyn (Można handlować, nie można podarować)
Typ: Magazyn, Powraca do Menu Gwiazdy
Opis: Wszystkie towary są tutaj przechowywane, dostarczane i odbierane. Ma pojemność do przechowywania 32 000 zasobów.
Cena:
Dostępny w Kalendarzu
W wyniku wielu eksperymentów mających na celu znalezienie mocniejszego metalu odkryto nowy sposób wytwarzania żetonów. Choć wciąż jest drogim i skomplikowanym procesem, zapewnia dodatkową możliwość zdobycia cennych żetonów.
Wytwarza 1 Żeton z 32 Tytanu i 224 Oleju w 3,5 Dnia, i ma rozmiar 2x2. Ulepszenia nie są wymagane.
Nazwa: Mennica Żetonów (Nie można handlować, nie można podarować)
Typ: Produkcja, powraca do Menu Gwiazdy
Opis: Wytwarza 1 Żeton z 32 sztuk Tytanu i 224 Oleju w 3 i pół dnia.
Cena: 1x za 7.495 Futbolówek | 3x 8,999 Klejnotów| Na Event