Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Pamiętnik Dewelopera: Wydarzenie Letnie 2024

  1. #1
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,743
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Pamiętnik Dewelopera: Wydarzenie Letnie 2024

    Więcej informacji na temat nadchodzącego Letniego Wydarzenia 2024
    Drodzy Gracze,

    wielki turniej znów się zbliża, a Wasi osadnicy wpadają w piłkarski nastrój. Czy wasi Osadnicy będą gotowi, gdy rozpocznie się letnie wydarzenie? Czekają na Was dwa zupełnie nowe budynki, w tym nowe ulepszenia istniejących budynków, a także przyjazny, kochający koty generał!

    Nowości i zmiany są wyróżnione niebieskim kolorem.

    HARMONOGRAM WYDARZENIA

    Start: Poniedziełek, 10 czerwca, około 10:00, czasu polskiego
    Początek fazy zakończenia: 1 lipca, około 10:00, czasu polskiego
    Całkowita dezaktywacja: 8 lipca, około 10:00, czasu polskiego
    Wymagany poziom: 16+

    Jeżeli Twój poziom w grze jest niższy niż 16, otrzymasz zadanie, w którym zostaniesz poproszony o osiągnięcie poziomu 16. Pośpiesz się, na pewno nie chcesz przegapić całej zabawy!

    Odkrywca przyniesie zasoby eventowe, tylko jeśli wróci PRZED rozpoczęciem fazy usuwania. W rzadkich przypadkach Odkrywca może przynieść zasoby eventowe, gdy zostanie wysłany przed fazą zakończenia i powróci w czasie jej trwania. Pamiętajcie również, że to samo zachowanie występuje na początku wydarzenia. Odkrywca przyniesie zasoby eventowe, jeśli zostanie wysłany po rozpoczęciu wydarzenia. W rzadkich przypadkach odkrywca może przynieść zasoby eventowe, gdy zostanie wysłany bezpośrednio przed rozpoczęciem wydarzenia i powróci gdy będzie już trwało!


    ZMIANY W PORÓWNANIU DO POPRZEDNICH EDYCJI

    • Nowy Budynek: Ulepszony Warsztat Szmuklerza
    • Nowy Budynek: Trofeum mistrzowskie
    • Nowe Ulepszenia: Bungalow & Magazyn Tiki
    • Nowy Specjalista: Generał Juan
    • Odświeżony Kalendarz
    • Trzy Nowe Paczki





    Zapraszamy do podzielenia się opiniami w
    dedykowanym wątku.
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 07.06.2024 o 15:51

  2. #2
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,743
    Serwer
    Nowa Ziemia



    Eventowe zasoby nazwane zostały Futbolówkami. Można nimi handlować i jak zwykle są wyświetlane w magazynie (zakładka związana z wydarzeniem).


    Futbolówki mogą zostać pozyskane na kilka sposobów:
    • Poprzez zbieranie kolekcjonerskich futbolówek na wyspie domowej
    • Poprzez wykonywanie przygód. Grając w przygody, wliczając w to scenariusze, mini-misje i wyprawy masz szansę na zdobycie futbolówek
    • Poprzez przygody eventowe z kalendarza, które zawsze gwarantują stałą liczbę futbolówek
    • Poprzez wykonywanie zadań eventowych, za wykonywanie których nagrodą są futbolówki
    • Poprzez poszukiwanie skarbów, gdzie futbolówki będą stanowić dodatek do zwykłego łupu
    • Poprzez osiągnięcia związane z wydarzeniem, za których ukończenie nagrodą będą futbolówki
    • U Kupca w grze
    • Poprzez handlowanie z innymi graczami




    Kontunuujemy przedstawiony w 2021 roku łańcuch zadań: „Gatunki inwazyjne”, w którym będziesz bronić swojej wyspy macierzystej przed inwazyjnymi gatunkami, które zagrażają ekosystemowi, od którego tak bardzo zależysz. Na poziomie 26 zostaniesz powiadomiony, że statek towarowy, który prowadzi handel na twojej wyspie, przywiózł ze sobą niechcianych pasażerów: wysoce inwazyjne stworzenia, które stanowią bardzo realne zagrożenie, jeśli nie są kontrolowane. Na szczęście masz pod ręką zespół ekspertów z bogatym doświadczeniem z tymi nieznośnymi stworami.

    Aby ukończyć główny łańcuch zadań, będziesz musiał zmierzyć się z każdym z gatunków inwazyjnych indywidualnie w zestawie pod-zadań. Upewnij się, że zwracasz uwagę na ich nazwy, opisy, widoczne słabości!

    Gatunki Inwazyjne
    Na pokładzie statku towarowego naszego partnera handlowego przypłynęły z zagranicy bardzo inwazyjne gatunki, które stanowią zagrożenie dla naszego ekosystemu. Dobra wiadomość: Eksperci opracowali już dla nas listę odpowiednich środków, przy pomocy których będziemy się rozprawiać po kolei ze wszystkimi tymi gatunkami.
    Zadania
    Ukończ Zadanie
    "Boophis Maleficii".
    Ukończ Zadanie
    "Constriktor Ignotus".
    Ukończ Zadanie
    "Nieznana larwa".
    Ukończ Zadanie
    "Calliphora Gilva".
    Ukończ Zadanie
    "Coccinella Putrefactiona".
    Ukończ Zadanie
    "Mustela Furialis".
    Ukończ Zadanie
    "Vespula Doloris Magni".
    Nagrody
    Poziom 26-46




    1000



    150
    Poziom 47-61




    5000



    150
    Poziom 62-80




    16000



    150


    W 2018 roku przedstawiliśmy Obowiązki gospodarza, nową serię zadań, która rozpoczyna się na poziomie 22 lub wyższym. Głównym wątkiem są koszty i obowiązki związane z organizowaniem turniejów meczowych na Waszych wyspach. Nagrodą są głównie monety, strefowa premia na przyrost populacji, która nie koliduje z innymi premiami tego typu (jest natychmiast uruchamiana i nie trafia do menu gwiazdy) oraz duża nagroda za ukończenie całego łańcucha. Pod-zadania z łańcucha odblokowują się po określonej liczbie dni licząc od pierwszego logowania podczas trwania wydarzenia, a nie od momentu startu eventu.

    Przez pierwsze 15 dni trwania wydarzenia nowe zadanie w tym łańcuchu będą codziennie odblokowywane, ale też będą rozpoczynać się dopiero wtedy, gdy ukończycie uprzednie. Czyli jeśli nie ukończycie pierwszego zadania do trzeciego dnia, wówczas drugie zadanie otrzymacie natychmiast po ukończeniu pierwszego, a trzecie zadanie wskoczy zaraz po ukończeniu drugiego. Jednakże, nawet jeśli ukończycie trzecie zadanie trzeciego dnia, nie otrzymacie od razu czwartego zadania do czasu czwartego dnia wydarzenia. Czas odblokowywania się nowych zadań powinien odpowiadać temu, kiedy po raz pierwszy zalogowaliście się w czasie wydarzenia.



    Każdego dnia dostaniecie losowe zadanie, podobne do zwykłych zadań dziennych, za które będziecie mogli otrzymać w nagrodę różne taktyczne zasoby. Aktywny czas premium nie zapewnia dodatkowego zadania!



    Najgorętszy dzień
    Zadanie (Poziom 16-26)
    Wydaj 1250 wody.
    Nagrody
    8x
    W ciągu kilku ostatnich dni temperatura przez cały czas rosła. Dziś upał jest prawie nie do zniesienia. Twoja drużyna potrzebuje znacznie więcej wody pitnej niż zwykle. Podaruj im trochę ze swojego magazynu!
    Szekspir
    Zadanie (Poziom 27-36)
    Zapłać 45 monet.
    Nagrody
    8x
    Podróżujący aktorzy odwiedzają twoją wyspę i przedstawiają oszałamiający spektakl teatralny „Sen nocy letniej” Szekspira. W ramach budowania morale zespołu ty i twoja drużyna uczestniczycie w sztuce. Piłkarze są zachwyceni i ty też. Aby mieć pewność, że trupa wróci w przyszłym roku, podaruj aktorom ekstra napiwek.
    Remont stadionu
    Zadanie (Poziom 37-55)
    Zapłać 160 marmuru i 240 desek z drewna liściastego
    Nagrody
    8x
    Jeden ze stadionów turniejowych ze względów bezpieczeństwa wymaga remontu. Nie możesz ryzykować zranienia tłumu. Dostarcz materiały potrzebne do przeprowadzenia napraw!
    Czasopismo stadionowe
    Zadanie (Poziom 56-80)
    Zapłać 400 Najlepszego papieru.
    Nagrody
    8x
    Pewien kibic spośród osadników zgłosił się na ochotnika, by drukować i rozdawać podczas meczów czasopismo stadionowe. Prosi cię tylko o wysokiej jakości papier.
    Mecz towarzyski
    Zadanie (Poziom 56-80)
    Zapłać 11 Rekrutami.
    Nagrody
    8x
    Części graczy z twojej drużyny brak doświadczenia meczowego. Zorganizuj spotkanie towarzyskie i zbierz drużynę składającą się z 11 najemników, z którą zmierzą się twoi zawodnicy!
    Turniejowa seria zadań poprowadzi Was przez mechanikę wydarzenia w zakresie zbierania taktycznych zasobów, produkcji taktycznych premii, oraz wykorzystania ich w scenariuszach eventowych. Łańcuch zadań jest połączony z kalendarzem, jako że do ukończenia zadań często będzie wymagane otwarcie określonych drzwi kalendarza. W celu przejścia do kalendarza wystarczy, że kliknąć na ikonę, która znajduje się tuż obok Waszego awatara.

    3 RÓŻNE TYPY DRZWI
    Łącznie jest 21 drzwi. Możesz otworzyć jedne drzwi każdego dnia. Koszt otwarcia drzwi za klejnoty został zwiększony do 100 klejnotów dla zwykłych drzwi i 300 klejnotów dla drzwi specjalnych ze względu na znacznie wyższą wartość w kalendarzu. W tym roku zmieniliśmy również kalendarz wydarzeń, znajdziecie w nowe przedmioty!
    W tym roku po raz kolejny dokonaliśmy przeglądu kalendarza, aby dodać nowe, ekscytujące nagrody


    Nie zapomnijcie o codziennym otwieraniu drzwi i przypominajcie o tym swoim znajomym!


    Typ: Zwykłe drzwi
    Ilość: 11
    Opis: Można otworzyć danego dnia lub później, za 100 klejnotów
    Wymagania: Nie ma znaczenia, czy poprzednie drzwi są nadal zamknięte, czy też nie.
    Nagrody: Zapewniają podstawowe nagrody (takie jak zasoby), czasami wybrane losowo.


    Typ: Drzwi przygody
    Ilość: 5
    Opis: Mogą zostać otwarte w dowolnym momencie za darmo, w odpowiednim dniu.
    Wymagania: Nie ma znaczenia, czy poprzednie drzwi są nadal zamknięte, czy też nie.
    Nagrody: Jedna z przygód z Letniego Wydarzenia


    Typ: Specjalne drzwi
    Ilość: 5
    Opis: Można otworzyć danego dnia lub później, za 300 klejnotów.
    Wymagania: Wszystkie poprzednie drzwi muszą być otwarte.
    Nagrody: Większość specjalnych drzwi oferuje wybór pomiędzy kilkoma nagrodami.




  3. #3
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,743
    Serwer
    Nowa Ziemia



    Istnieje 12 różnych zasobów taktycznych, których można używać w Magazynie Prowiantu do produkcji przedmiotów taktycznych. Zasobami taktycznymi można handlować i można je zdobyć w następujący sposób:





    • Jako łup z przygód
    • Mogą zostać znalezione jako przedmiot kolekcjonerski na wyspie macierzystej
    • Jako dodatkowy łup z poszukiwań skarbów
    • Jako nagrodę za zadanie eventowe
    • Można je nabyć u Kupca w grze




    Zasoby taktyczne Łup z przygód Łup z poszukiwań skarbów Kolekcje
    But Item Icon Item Icon
    Skórka od banana Item Icon Item Icon
    Kolor czerwony Item Icon Item Icon
    Teleskop Item Icon Item Icon
    Pięść Item Icon Item Icon
    Manekin treningowy Item Icon Item Icon
    Elastyczna sprężyna Item Icon Item Icon
    Naramiennik Item Icon Item Icon
    Hełm Item Icon Item Icon
    Korek Item Icon Item Icon
    Mokra trawa Item Icon Item Icon
    Smar Item Icon Item Icon
    Futbolówka Item Icon Item Icon Item Icon









    Przedmioty taktyczne można wytwarzać w Magazynach Prowiantu i mogą być używane w następujący sposób:
    • Są potrzebne do pomyślnego ukończenia przygód (scenariuszy) eventowych
    • Większość z nich jest użyteczna przeciwko wielu różnym umiejętnościom.
    • Produkowane są z kombinacji 2 typów taktycznych zasobów (poza "Czerwoną kartką", która wymaga najlepszego papieru)












    Drzwi przygody można otworzyć w dowolnym momencie za darmo, po osiągnięciu odpowiedniej daty (nawet jeśli poprzednie drzwi nie zostały otwarte).

    Dlatego każdy gracz może zagrać we wszystkie dostępne przygody. W tegorocznej imprezie po raz kolejny wszystkie przygody zapewniają 3x więcej punktów doświadczenia i podwójne łupy (oprócz budynków / premii)!

    Futbolówki zostały dodane do łupów z wypraw, a ilość futbolówek w łupach z przygód kooperacyjnych została zwiększona.



    Spoiler


    Przygoda/ Kooperacyjna

    Podzielone Miasto w Lecie

    Podzielone Miasto Jesienią

    Aladyn i piękna księżniczka

    Ali Baba i Skarb Mądrości

    Odbudowa po burzy

    Ali Baba młody drwal

    Ali Baba i pierwszy złodziej

    Ali Baba i trzeci złodziej

    Inwazja Wikingów (Wikingowie 2)

    Krwawa Maryna

    Ali Baba and the Skarb Wiedzy

    Sindbad i oblężone miasto

    Sindbad i wąż morski

    Azyl bandytów

    Banici

    Arktyczna Eksplozja

    Wyspa więzienna

    Zdrajcy

    Ali Baba i drugi złodziej

    Żywot Pirata

    Starzy przyjaciele

    Aladyn i lampa oliwna

    Dzieci sawanny

    Powrót do azylu bandytów

    Na końskim grzbiecie

    Kolejne zakazane eksperymenty

    Atak z zaskoczenia

    Uśpiona rafa

    Bohaterski mały krawiec

    Zdradzony mały krawiec

    Zakazane eksperymenty

    Sprytny mały krawiec

    Synowie małego krawca

    dzielny mały krawiec

    Wikingowie

    Skarb przy jeziorze

    Mroczne bractwo

    Proch

    Bagienna wiedźma

    Okradać bogatych

    Oblężenie

    Wiktor podstępny

    Wyspa Tikki

    Słońce tropików

    Uśpiony wulkan

    Zaginiona czaszka

    Ryczący byk

    Wir

    Łupieżcy grobowców

    Wyspa piratów

    Czarni rycerze

    Atak na łupieżców

    Matczyna miłość

    Mroczni kapłani

    Zebranie bukanierów

    Serce kniei

    Spór o ziarno

    Bliźnięta

    Bogactwa góry

    Stare ruiny

    Szaman

    Interesy Bonabertich

    Mglisty Tort





    Spoiler
    Wyprawy
    Pieśni i klątwy
    Smocza czatownia
    El Chupacabra
    Najazd wikingów
    Zaginione miasto
    Jeden krok naprzód
    Rybak i jego żona
    Jaś i Małgosia
    Flecista z Hamelin
    Czerwony Kapturek
    Królewna Śnieżka
    U stóp góry
    Nieznane regiony
    Górski labirynt
    Lud gór
    Wielka bitwa
    Cenne dane wywiadowcze










    W kalendarzu będzie dostępnych 5 eventowych przygód (scenariuszy), które są inspirowane prawdziwymi meczami i nie wymagają użycia wojsk: Mecz towarzyski, Faza grupowa, Ćwierćfinał, Półfinał i Finał.



    Celem scenariuszy jest wygrywanie piłkarskich meczów poprzez odparcie wszystkich umiejętności przeciwników.


    Można tego dokonać korzystając z właściwych przedmiotów taktycznych. Każda jednostka/umiejętność przeciwnika może zostać pokonana przez jeden z dwóch przedmiotów taktycznych (sami wybierzcie który).









    Tryb turniejowy przygód

    Pamiętajcie, że przygody muszą zostać ukończone w odpowiedniej kolejności. Nie będziecie mogli rozpocząć przygody, jeśli wcześniej nie wykonacie zadania, w którym należy ukończyć poprzednią(*). Aby jednak nie było zbyt trudno, jeśli zdarzy się tak, że anulujecie jedną z przygód, wróci ona do Was pocztą. Wasze postępy nie zostaną zapisane, ale nie utkniecie w miejscu i będziecie mogli użyć tej metody, aby przeprowadzić zwiad umiejętności przeciwnika.



    * Przygoda "Mecz towarzyski" nie musi zostać ukończona.












    Ukończenie osiągnięć związanych z wydarzeniem jest jednym ze sposobów zdobycia futbolówek. Te osiągnięcia nie mają jednak wpływu na ogólny wynik osiągnięć w grze a te, których nie uda się Wam odblokować do końca wydarzenia, zostaną ukryte w menu osiągnięć.
    Osiągnięcia związane są z wieloma aspektami wydarzenia:
    • Ukończeniem przygód turniejowych
    • Otwarciem wszystkich drzwi w kalendarzu
    • Ukończeniem letnich zadań
    • Zdobywaniem futbolówek poprzez poszukiwania odkrywców
    • Zbieraniem przedmiotów kolekcjonerskich
    • Produkowaniem premii taktycznych
    • Handlowaniem zasobami taktycznymi


    Wygranie wszystkich meczów zapewnia przyznanie złotej statuetki: Trofeum Mistrzowskiego 2024!


    Maraton ćwiczeń - Ukończ 25 minimisji w trakcie trwania wydarzenia, aby uzyskać Hołd dla mnicha!

  4. #4
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,743
    Serwer
    Nowa Ziemia



    GENERAŁ JUAN



    Juan zawsze był znany jako bardzo przyjazna osoba. Zdecydował się zostać generałem, aby pokazać swojej drużynie, że nawet walka może być zabawna. Jego dwa małe koty są zawsze u jego boku. Nigdy nie lekceważ tego niesamowitego trio!

    Nazwa: Generał Juan (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Opis: Podróżuje dwa razy szybciej w poszukiwaniu przygód. Dwa razy szybciej odzyskuje siły po porażce. Zwiększa PD zdobyte przez wrogie jednostki pokonane przez tę armię o 100%. Odzyskuje 20% utraconych jednostek po każdej bitwie. Może wystawić do 180 jednostek. Posiada flankowanie, obrażenia rozpryskowe i pierwsze uderzenie.
    Cena: 1x 6,399 Futbolówek, 2x 7,999 Klejnotów | na Event










    Geolog, który wykonuje zadania dwa razy dłużej, ale ma szansę na przyniesienie części map lub premie. Dodatkowo podczas wydarzeń zawsze przynosi zasoby wydarzenia.

    Nazwa: Geolog na wakacjach (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Opis: Dokumenty podróży ekspresowych Przeznaczone dla lubiących podróżować. Pomagają w sprawnych wyjazdach na wakacje. Przyspiesza produkcję w Porcie o 100% na 25 godzin - "Mam dla ciebie pamiątkę!
    Cena: 1x 1,495 Futbolówek | na Event







    Dobrotliwa odkrywczyni zawsze stara się czynić dobro. Podczas poszukiwań skarbów bardzo długich i z przedłużonym czasem trwania zawsze znajdzie dodatkową premię, a czasem nawet pakiet medyczny. Dzieje się tak, dzięki temu, iż posiada cechę: Nieskończone dobro.

    Nazwa: Dobrotliwa odkrywczyni (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Opis: Podczas poszukiwań skarbów bardzo długich i z przedłużonym czasem trwania zawsze znajdzie dodatkową premię, a czasem nawet pakiet medyczny.
    Cena: 1x 4,999 Futbolówek | na Event





    Sylvana jest Kozaczką i urodzoną przywódczynią. Jest miła, ale twarda oraz ponad wszystko zawsze uczciwa. Nie lekceważ jej, bo ona naprawdę wie, jak zmusić twoją kawalerię do walki. „Mamy wszystko, czego potrzebujemy!” Jej cechą jest „Doskonały strateg".

    Nazwa: Generał Sylvana (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Opis: Sylvana jest Kozaczką i urodzoną przywódczynią. Jest miła, ale twarda oraz ponad wszystko zawsze uczciwa. Nie lekceważ jej, bo ona naprawdę wie, jak zmusić twoją kawalerię do walki!
    Cena: 4x poprzez Słoneczną Skrzynię | Na Event





    Nazwa: Archeologiczny Geolog (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Opis: Ma szansę znaleźć skarb (uzupełnienia, premie, książki) po udanym odkryciu złoża.
    Cena: 2x 1.495 Futbolówek | Na Event


    Nazwa: Żądna przygód odkrywczyni (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Opis: +300% szybkości wykonywanych zadań. Koszty podróży są zmniejszone o 50% i znajdują o 50% więcej skarbów
    Cena: 1x 2,899 Futbolówek | Na Event


    Nazwa: Geolog zimny jak głaz (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Opis: Znajduje 2x większe złoża kamienia, marmuru i granitu w o połowę krótszym czasie.
    Cena: Dostępny poprzez Kalendarz


    Nazwa: Szczęśliwy odkrywca (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Specjalista
    Opis: Ekskluzywny odkrywca związany z letnim wydarzeniem, 3x szybszy niż odkrywcy z tawerny, ma szansę znaleźć dodatkowe premie
    Cena: 8x poprzez Słoneczną skrzynię i Słoneczne pudełko | Na Event *Jeśli masz już 28 Szczęśliwych Odkrywców, nie będziesz mógł ich kupić podczas tego wydarzenia.




    ULEPSZONY WARSZTAT SZMUKLERZA

    Zawsze jest miejsce na ulepszenia. Tak właśnie myśleli architekci, tworząc ten nowy Ulepszony Warsztat Szmuklerza, który zapewnia okucia do książek w bardziej efektywny sposób. Wytwarza oprawy księgi znacznie szybciej niż zwykły warsztat szmuklerza i nie zużywa patentu budowlanego.
    Ciesz się książką! Piękną książką!

    Nazwa: Ulepszony Warsztat Szmuklerza (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Miejsce pracy, powracający
    Opis: Budynek 2x2, który produkuje okucia do książek znacznie szybciej niż zwykły Warsztat Szmuklerza i nie potrzebne sa licencje budowlane. Można go 6 ulepszyć. Ulepszenia zwiększają produkcje/wydajność.
    Cena: 1x 1999 Futbolówek | 2x 2499 Klejnotów | na Event




    MISTRZOWSKIE TROFEUM

    Nikt nigdy nie przypuszczał, że mieszkańcy mogą wypić tyle napitku, ale każdy chce, aby inni byli szczęśliwi. Więcej napitku to więcej szczęśliwych osadników. Wytwarza napitek z szybkością przechodzącą ludzkie pojęcie.
    Niech napitek płynie.

    Nazwa: Trofeum mistrzowskie (nie można handować, nie można podarować)
    Typ: Miejsce pracy, powracający
    Opis: Budynek 2x2, który produkuje 12 napitku co 1 minutę. Nie można ulepszyć.
    Cena: 1x 3999 Futbolówek | 2x 4899 Klejnotów| na Event









    Nazwa: Warsztat Drukarza
    Limit: 1x* za Futbolówki / 3x* za Klejnoty
    Typ: Budynek (Nie można podarować, nie można handlować)
    Opis: Budynek Kultury z premiami. Cooldown: 7 dni
    Rozmiar: 2x2 Cena: Futbolówek / 9999 Klejnotów

    W warsztacie drukarskim zespół wykwalifikowanych Osadników pilnie pracuje nad obsługą maszyn i wysokiej jakości wydrukami. Są oni odpowiedzialni za zaspokajanie potrzeb literackich i plotkarskich wszystkich graczy. Stosuje premie, które poprawiają produkcję sąsiednich Zwykłych papierni, Dobrych papierni, Najlepszych papierni, Giserni, Warsztatów snycerza i Warsztatów szmuklerza.

    POZIOM ULEPSZENIA KOSZT ULEPSZENIA KOSZT PREMII EFEKT PREMII
    1 2500x Mahoniowe deski
    2500x Granit
    1000x Woda
    300x Narzędzia
    Przetwarzanie pulpy drzewnej
    Spoiler
    Efekt: Przyspiesza produkcję Zwykłej Papierni, Dobrej Papierni i Najelpszej Papierni o 25% w całej strefie i zwiększa wydajność tych budynków w pobliżu o 100%..
    Czas trwania: 24 godziny

    2 - 600 x Narzędzi
    50x Zaawansowane narzędzia

    Precyzyjne wykonanie detali

    Spoiler
    Efekt: Przyspiesza produkcję stalówek, Listów i Oprawy Ksiąg o 25% w całej strefie i zwiększa wydajność tych budynków w pobliżu o 100%.
    Czas trwania: 24 godziny








    Rezydencja ze ścianami wykonanymi z materiału wypełnionego powietrzem. Całkiem przenośna, ale trzeba mieć dobre płuca, by ją nadmuchać.
    Tak wygodna, że można leżeć na podłodze.

    Nazwa: Nadmuchiwany Dom Mieszkalny (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek Populacji, powracający
    Opis: Budynek 2x2, pomieści do 160 populacji
    Cena: 1x 2750 Futbolówek | 3x 3300 Klejnotów | na Event







    Magazyn ze ścianami tak sprężystymi, że jeśli coś upuścisz, nie musisz się martwić, że się potłucze. Odbije się i wróci z powrotem w twoje ręce.
    Świetny do przechowywania delikatnych rzeczy.

    Nazwa: Nadmuchiwany magazyn (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Magazyn, powracający
    Opis: Budynek 2x2 zwiększający pojemność magazynu na wyspie do 40 000, nie wymaga ulepszeń.
    Cena: 1x 3,499 Futbolówek| 3x 4,199 Klejnotów | na Event



    Nazwa: Nadmuchiwana skóra rezydencji
    Typ: Skórka
    Opis: Stała skórka kosmetyczna dla Rezydencji, która wygląda jak podstawowa Nadmuchiwana Rezydencja, ale także w różnych schematach kolorystycznych!
    Cena: 1,199 Klejnotów




    Nazwa: Nadmuchiwana skórka magazynu
    Typ: Skórka
    Opis: Stała skórka kosmetyczna dla magazynów, która wygląda jak podstawowy nadmuchiwany magazyn, ale także w różnych schematach kolorystycznych!
    Cena: 1,199 Klejnotów




    [/COLOR] Budynek produkujący premie, wytwarza wiele premii służących do ataku obozów wroga (+1 nowy dla graczy z niższymi poziomami), za sporą ilość zasobów
    "Oferuje premię "Grad lekkich strzał" który celuje w obozy wroga i zabija 5-15 losowych przeciwników!"

    Nazwa: Warsztat Oblężniczy (nie można handlować, nie można podarować)
    Rodzaj: Produkcja, powracający
    Opis: Budynek 2x2 z możliwością ulepszenia do 5 poziomu
    Cena: 1x 3,499 Futbolówek | na Event

    Poziom
    Koszt
    Czas Budowania
    Odblokowuje
    Koszt Przeniesienia
    1 - 40s Grad lekkich strzał
    Koszt: 600 Drewna/ 150 Rudy miedzi
    Czas: 6 godzin
    250 Desek z drewna iglastego
    200 Kamieni
    2 1500 Monet
    3000 Marmuru
    10m Grad strzał
    Koszt: 450 Desek z drzewa liściastego / 200 Stali
    Czas: 12 godzin
    800 Desek z drzewa liściastego
    600 Stone
    3 9000 Desek z egzotycznego drewna
    5000 Granitu
    1 godzina Grad płonących strzał
    Koszt: 850 Desek z drewna liściastego / 400 Sali / 150 Oleju
    Czas: 24 godziny
    800 Desek z drewna liściastego
    800 Kamieni
    4 800 Zaprawy
    5000 Granitu
    24 godziny Balista
    Koszt:  6000 Desek z Egzotycznego drewna / 600 Kół / 2000 Tytanu
    Czas: 24 godziny
    1000 Monet
    3000 Marmuru
    5 4800 Zaawansowanych narzędzi
    4800 Oleju
    7d Małe katapulty
    Koszt: 10000 Egzotycznego Drewna / 600 Kół / 7500 Platyny
    Czas: 24 godziny
    1350 Monet
    4200 Marmuru
    Po zburzeniu tego budynek powróci do Menu Gwiazdy. Pamiętaj, że wszystkie ulepszenia z tego budynku zostaną cofnięte.





    Budynek kultury, który wytwarza premie strefowe, które odzyskują jednostki utracone w walce i dają szansę na ożywienie generała, który poległ w bitwie.
    "Wytwarza wiele coraz mocniejszych premii służących do odzyskiwania oddziałów po bitwie!"

    Nazwa: Wielki Szpital Polowy (nie można handlować, nie można podarować)
    Rodzaj: Produkcja, powracający
    Opis: Budynek 2x2 z możliwością ulepszenia do 3 poziomu
    Cena: 1x 6,999 Futbolówek| 3x 9,999 Klejnotów | na Event

    Wszystkie ubezpieczenia trwają 6 godzin. Nieograniczony czas trwania przygód, gdy premia jest aktywna na wyspach.
    Poziom
    Koszt
    Czas Budowania
    Odblokowanie
    Koszt przeniesienia
    1 -- -- Podstawowe ubezpieczenie zdrowotne I
    Koszt produkcji: 600 Miedzi / 400 Wody
    Efekt: Odzyskuje 3% rekrutów, łuczników, ochotników i konnych. Generałowie mają 3% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.  Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.

    Podstawowe ubezpieczenie zdrowotne II
    Koszt Produkcji: 2400 Żelaza/ 600 Drewna
    Efekt: Odzyskuje 6% rekrutów, łuczników, ochotników i konnych. Generałowie mają 5% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.  Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała.

    Podstawowe ubezpieczenie zdrowotne III
    Koszt produkcji: 2400 Żelaza/ 600 Drewna z drzewa liściastego
    Odzyskuje 9% rekrutów, łuczników, ochotników i konnych. Generałowie mają 7% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.  Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała
    6000 Kamienia
    6000 Marmuru
    2 2500 Desek z drewna liściastego
    1750 Marmuru
    1 godzina Zaawansowane Ubezpieczenie zdrowotne I
    Koszt Produkcji: 150 Monet / 2000 Desek z drewna liściastego
    Odzyskuje 3% wybornych łuczników, żołnierzy, kuszników i puszkarzy. Generałowie mają 9% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.  Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.

    Zaawansowane Ubezpieczenie zdrowotne II
    Koszt Produkcji: 200 Monet / 900 Stali
    Odzyskuje 6% wybornych łuczników, żołnierzy, kuszników i puszkarzy. Generałowie mają 11% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.  Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.

    Zaawansowane Ubezpieczenie zdrowotne III
    Koszt Produkcji: 250 Monet / 1000 Egzotycznego Drewna
    Odzyskuje 9% wybornych łuczników, żołnierzy, kuszników i puszkarzy. Generałowie mają 13% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.  Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.
    6000 Marmuru
    1000 Monet
    3 4000 Desek z drewna egzotycznego
    2500 Granitu
    24 godziny Luksusowe ubezpieczenie zdrowotne I
    Koszt produkcji: 300 Monet / 2400 Tytanu
    Odzyskuje 3% zbrojnych, konnych zbrojnych, rycerzy, arkebuzerów, opancerzonych arkebuzerów, konnych arkebuzerów i oblężników. Generałowie mają 15% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.  Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.

    Luksusowe ubezpieczenie zdrowotne II
    Koszt Produkcji: 350 Monet / 2900 Platyny
    Odzyskuje 6% zbrojnych, konnych zbrojnych, rycerzy, arkebuzerów, opancerzonych arkebuzerów, konnych arkebuzerów i oblężników. Generałowie mają 17% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.  Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.

    Luksusowe ubezpieczenie zdrowotne III
    Koszt Produkcji: 400 Monet / 350 Gwiezdnych Monet
    Odzyskuje 9% zbrojnych, konnych zbrojnych, rycerzy, arkebuzerów, opancerzonych arkebuzerów, konnych arkebuzerów i oblężników. Generałowie mają 19% szansy na natychmiastowe odrodzenie, jeśli polegną w bitwie.   Nie łączy się z umiejętnością Natychmiastowe Uzdrowienie Generała. Zapewnia też korzyści z podstawowego ubezpieczenia zdrowotnego.

    6000 Marmuru
    2000 Monet
    Po zburzeniu powróci do Menu Gwiazd. Należy pamiętać, że wszystkie ulepszenia tego budynku są przywracane.




    Uroczy, nadmorski dom ze słomianym dachem.
    “Zanurz stopy w wodzie i odpoczywaj”

    Nazwa: Bungalow (nie można handlować, nie można podarować)
    Rodzaj: Budynek Populacji, Powracający
    Opis: Budynek1x1, który zmieści 300 populacji po ulepszeniu; do umieszczenia na wodzie.
    Cena: 1x 495 Futbolówek | 3x 649 Klejnotów| na Event





    Nie daj się przestraszyć upiornym maskom. Miejsce to jest o wiele bardziej przyjazne, niż na to wygląda, a w dodatku jest bardzo przestronne!
    “"Chyba właśnie trwa tam hawajskie luau”

    Nazwa: Magazyn Tiki (nie można handlować, nie można podarować)
    Rodzaj: Magazyn, Powracający
    Opis: Budynek 2x2 zwiększa ilość miejsca na wyspie do 60.000; bazowa 40.000, z dwoma ulepszeniami, z których każde dodaje dodatkowe 10.000 miejsca
    Cena: 1x 3,499 Futbolówek | 3x 4,199 Klejnotów | na Event




    Nie ma to jak miła i spokojna przejażdżka łódką. Zdobądź jedną z tych uroczych łabędzich łódek, a przy okazji zwiększ limit populacji.
    "Pełen wdzięku jak łabędź!"

    Nazwa: Łabędzia łódka (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek populacji, powracający
    Opis: Budynek 2x2, w którym może mieszkać 210 populacji; położony na wodzie.
    Cena: 1x 10,499 Futbolówek| 5x 8,399 Klejnotów | na Event





    Budynek 2x2 zwiększający ilość miejsca do przechowywania na twojej wyspie do 40 000, nie wymaga żadnych ulepszeń.
    Nazwa: Magazyn z pełnym dachem (można handlować, nie można podarować)
    Typ: Magazyn, powraca
    Opis: Wszystkie towary są przechowywane, dostarczane i odbierane stąd. Może pomieścić 40 000 zasobów
    Cena: 2x 2,999 Futbolówek | na Event





    Hołd dla wszystkich pracowników kopalni miedzi: „Prawdziwi bohaterowie noszą buty górnicze!”
    Produkuje 1 Rudę Miedzi co 10 minut, zajmuje obszar 1x1.

    Nazwa: Hołd dla kopalni miedzi (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Miejsce pracy, powraca
    Opis: Produkuje 1 Rudę Miedzi co 10 minut.
    Cena: 1x 4,399 Futbolówek| 1x poprzez Łańcuch Zadań "Gatunki inwazyjne" | 1x w Kalendarzu Eventowym | na Event





    Budynek 2x2, aby zwiększyć pojemność na twojej wyspie do 32.000, nie wymaga żadnych ulepszeń.
    Wszystkie towary są tutaj przechowywane, dostarczane i odbierane. Ma pojemność do przechowywania 32 000 zasobów

    Nazwa: Przepastny magazyn (Można handlować, nie można podarować)
    Typ: Magazyn, Powraca do Menu Gwiazdy
    Opis: Wszystkie towary są tutaj przechowywane, dostarczane i odbierane. Ma pojemność do przechowywania 32 000 zasobów.
    Cena: Dostępny w Kalendarzu





    W wyniku wielu eksperymentów mających na celu znalezienie mocniejszego metalu odkryto nowy sposób wytwarzania żetonów. Choć wciąż jest drogim i skomplikowanym procesem, zapewnia dodatkową możliwość zdobycia cennych żetonów.
    Wytwarza 1 Żeton z 32 Tytanu i 224 Oleju w 3,5 Dnia, i ma rozmiar 2x2. Ulepszenia nie są wymagane.

    Nazwa: Mennica Żetonów (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Produkcja, powraca do Menu Gwiazdy
    Opis: Wytwarza 1 Żeton z 32 sztuk Tytanu i 224 Oleju w 3 i pół dnia.
    Cena: 1x za 7.495 Futbolówek | 3x 8,999 Klejnotów| Na Event





    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 12.06.2024 o 20:33

  5. #5
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,743
    Serwer
    Nowa Ziemia


    Nazwa: Kwietna Falaga Piratów (Można handlować, można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Dzięki tej fladze Twoja Wyspa może stać się piracką wyspą. Możesz nawet przyciągnąć prawdziwych piratów, którzy przybęda i ukryją skarb na Twojej wyspie. Nigdy nie wiadomo. Rozmiar to 2x3.
    Cena: 199 Futbolówek | Bez limitu



    Nazwa: Stoisko z przekąskami (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Produkuje różne istniejące premie
    Cena: 2x 4.250 Futbolówek | Na Event


    Nazwa: Boisko treningowe (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Budynek kulturalny, w którym można uruchamiać premie strefowe w zamian za surowce
    Cena: 2x 1.599 Futbolówek | Na Event


    Nazwa: Opactwo (Można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Produkuje 300% więcej napitku niż zwykły warsztat piwowara.
    Cena: 2x 1.999 Futbolówek | Na Event


    Nazwa: Domek na drzewie (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Zwiększa limit populacji.
    Cena: 1x 3,199 Futbolówek | na Event


    Nazwa: Ulepszona piekarnia (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Produkuje + 200% chleba w porównaniu do zwykłej piekarni.
    Cena: Dostępna w Kalendarzu


    Nazwa: Ulepszony pływający dom (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Ulepszona wersja pływającego domu, zapewniająca więcej miejsca dla Osadników odpornych na chorobę morską!
    Cena: 8x w Słonecznej torbie i Słonecznej skrzyni


    Nazwa: Ulepszona chatka łowcy jeleni (Można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Wytwarza mięso nie zużywając zasobów w czasie 2x krótszym niż zwyczajna chatka łowcy jeleni
    Cena: 4x 3.995 Futbolówek | Na Event


    Nazwa: Wieża magazynowa (można handlować, można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Budynek, dzięki któremu zaoszczędzicie przestrzeń budowlaną (rozmiar 1x1) a jednocześnie może przechowywać więcej towarów!
    Cena: 1.699 Futbolówek | Bez limitu


    Nazwa: Kwietna flaga 55 różnych flag (można handlować, można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Budowla ozdobna
    Cena: 150 Futbolówek | Bez limitu




    Nazwa: Cudowna letnia rezydencja (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Budynek
    Opis: Odnowiona wersja cudownej rezydencji. Każdy miłośnik lata i fan piłki nożnej musi ją mieć. Zamiast żetonów wersja ta do rozbudowy wymaga futbolówek.
    Cena: 8x w Słonecznej torbie i Słonecznej skrzyni





    Nazwa: 5 Patentów budowlanych (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Premia
    Opis: Zwiększa maksymalny limit budynków o 5
    Cena: 3x 999 Futbolówek | Na Event


    Nazwa: Prestiżowa premia dla znajomego
    Typ: Premia
    Spoiler

    Prestiżowa premia dla znajomego, zapewni następujące korzyści osobie, która otrzyma premie:
    • Dowód wdzięczności dla bardzo dobrego znajomego!
    • Wszystkie efekty wzmocnienia produkcji pojedynczego towaru zostają podwojone!
    • 50% dodatkowego PD z przygód. Efekt kumuluje się też ze wzmocnieniem PD Premium!
    • Czas produkcji w koszarach i elitarnych koszarach jest krótszy o połowę!
    • Czas produkcji przez zaopatrzeniowca i specjalnego zaopatrzeniowca jest krótszy o połowę!
    • Miejsca wytwarzające broń (z wyjątkiem zbrojowni) będą pracować dwa razy szybciej!
    • Odkrywcy i geologowie kończą swoją pracę o 20% szybciej
    • Czas trwania: 15 dni

      Uwaga:
    • Wzmocnienie można tylko przekazać znajomemu, nie można go zastosować na wyspie macierzystej.
    • Ponowne zastosowanie premii odświeży jej czas trwania. Efekty nie skumulują się z trwającą premią tego samego rodzaju.
    • Efekt podwajania tej premii nie kumuluje się z innymi premiami tego typu, jak również nie dotyczy epickich miejsc pracy.

      Dostępność - od 13 poziomu, przy zakupie za Gwiezdne Monety zakup możliwy raz na 30 dni

    • Cena: 1.000 Futbolówek (1 na Event)


    Nazwa: Grad płonących strzał
    Typ: Premia
    Opis: Niszczy określoną liczbę losowych jednostek w obozie wroga (100 do 200). Mniej więcej 2x silniejszy niż Grad Strzał. Można go użyć tylko raz na danym obozie.
    Cena: 449 Futbolówek (10 na Event)


    Nazwa: Owoce trudów
    Typ: Premia
    Opis: Użyj na Epickim Miejscu Pracy, aby zwiększyć produkcję o 200% na 24 godziny (36 godzin u znajomego / członka gildii)
    Cena: 495 Futbolówek (10 na Event)


    Nazwa: Pakiet medyczny
    Typ: Premia
    Opis: Premia, dzięki której pokonany generał natychmiast odzyskuje siły. Gwarantowany brak efektów ubocznych!
    Cena: 495 Futbolówek (4 na Event)


    Nazwa: Nadgodziny szkoleniowe
    Typ: Premia
    Opis: Użyj na koszarach, aby przyspieszyć rekrutację o +200% na 12 godzin.
    Cena: 249 Futbolówek


    Nazwa: Stadionowe przekąski
    Typ: Premia
    Opis: Zwiększa wydajność miejsca pracy o +300% na 24 godziny.
    Cena: 345 Futbolówek


    Nazwa: Czapki kibiców
    Typ: Premia
    Opis: Po zastosowaniu na Domu Władyki zwiększa przyrost populacji o +200% przez 8 godzin
    Cena: 410 Futbolówek





    Nazwa: Słoneczna torba (nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Paczka
    Spoiler

    Nadszedł czas na trochę słońca! A teraz wyobraź sobie słońce z nowymi budynkami. To jest raj!
    • 1x Opactwo
    • 1x Ulepszony Młyn Wodny
    • 1x Ulepszona Chatka Łowcy Jeleni
    • 7 Premium Dni
    • 5x Rytuał Żniwny
    • 5x Cudowna Przynęta
    • 5x Kije i Marchewki
    • 10x Grilowany Stek
    • 10x Stek z Wędzonej Ryby
    Cena: 1x za 5,999 Futbolówek / 3x za 7,499 Klejnotów| na Event


    Nazwa: Słoneczne pudełko (Nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Paczka
    Spoiler

    Nadszedł czas na trochę słońca! A teraz wyobraź sobie słońce z nowymi budynkami i pomocnym towarzyszem. To jest raj!:
    • 1x Cudowny Letni Dom Mieszkalny
    • 1x Ulepszony Pływający Dom
    • 1x Manufaktura Recyklingowa
    • 1x Wieża Magazynowa
    • 1x Szczęśliwy Odkrywca
    • 7 Dni Premium
    • 5x Rytuał Żniwny
    • 5x Cudowna Przynęta
    • 5x Kije i Marchewki
    • 10x Grilowany Stek
    • 10x Stek z Wędzonej Ryby
    Cena: 1x za 13,999 Futbolówek / 3x za 17,999 Klejnotów | na Event

    Nazwa: Słoneczna skrzynia(nie można handlować, nie można podarować)
    Typ: Paczka
    Spoiler

    Czas na trochę słońca! A teraz wyobraź sobie słońce z nowymi budynkami i bardzo pomocnymi towarzyszami. To jest raj!
    • 1x Opactwo
    • 1x Cudowny Letni Dom Mieszkalny
    • 1x Ulepszony Pływający Dom
    • 1x Ulepszony Młyn Wodny
    • 1x Wieża Magazynowa
    • 1x Szczęśliwy Odkrywca
    • 1x Generał Sylvana
    • 30 Dni Premium
    • 5x Rytuał Żniwny
    • 5x Cudowna Przynęta
    • 5x Kije i Marchewki
    • 10x Grilowany Stek
    • 10x Stek z Wędzonej Ryby
    Cena: 1x za 23,999 Futbolówek / 3x za 29,999 Klejnoty| na Event




    Nazwa: Beczka Oleju (Można handlować, można podarować)
    Typ: Zasoby
    Opis: Zawiera 100 Oleju
    Cena: 549 Futbolówek | Bez limitu


    Nazwa: Zaprawa
    Typ: Zasoby
    Opis: Zawiera 200 zaprawy
    Cena: 249 Futbolówek


    Nazwa: Mały zestaw kibica
    Typ: Zasoby
    Opis: Zawiera 250 Futbolówek
    Cena: 199 Klejnotów


    Nazwa: Zasoby taktyczne (12 różnych rodzajów)
    Typ: Zasoby
    Opis: Dodaje 10 taktycznych zasobów określonego rodzaju
    Cena: 10 Klejnotów


    Nazwa: Duży zestaw kibica
    Typ: Zasoby
    Opis: Kup worek przydatnych materiałów szkoleniowych, aby odpowiednio przygotować swoich chłopców na to ważne wydarzenie. Dodaje 2500 Futbolówek.
    Cena: 1.990 Klejnotów


    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 07.06.2024 o 16:01

  6. #6
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    6,743
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Event zostanie dezaktywowany w 2 krokach. Jak wiadomo z poprzednich wydarzeń, w czasie fazy zakończenia większość funkcji nie będzie już dostępna. Dezaktywacja zostanie przeprowadzona tydzień później.


    Początek fazy zakończenia
    : 1 lipca 2024 roku, o 10:00 czasu polskiego


    • Zadania eventowe zostaną zdezaktywowane / anulowane.
    • Nie będzie już można zdobywać osiągnięć związanych z wydarzeniem
    • Kategoria osiągnięć związanych z wydarzeniem zniknie u wszystkich graczy, którzy ich nie zdobyli
    • Pierwsze odrodzenie się przedmiotów kolekcjonerskich podczas fazy usuwania nie zapewni już zasobów taktycznych ani futbolówek
    • W większości przypadków odkrywcy nie znajdą już waluty eventowej (futbolówek).
    • Łupy z przygód nie będą zawierać waluty eventowej
    • Rozpoczęte przygody (scenariusze) eventowe zostaną anulowane
    • Nie będzie można już rozpocząć przygód eventowych, ale będzie można je usunąć
    • Nie będzie już można produkować premii (elementów) taktycznych
    • Zasoby taktyczne w magazynach i menu gwiazdy zostaną ukryte
    • Nie będzie można utworzyć ofert handlowych zawierających zasoby taktyczne. Już istniejące będą niewidoczne dopóki nie wygasną.
    • Grafika związana z wydarzeniem zostanie usunięta z ekranu ładowania
    • Okno wydarzenia i kalendarz zostaną zdezaktywowane
    • Kategoria związana z wydarzeniem w sklepie w grze nadal będzie dostępna, z wyjątkiem zasobów taktycznych





    Dezaktywacja: 8 lipca 2024 roku o 10:00 czasu polskiego

    • Kategoria związana z wydarzeniem u kupca w grze zostanie wyłączona
    • Nie będzie można utworzyć nowych ofert handlowych zawierających walutę eventową (futbolówki)
    • Istniejące oferty handlowe będą niewidoczne dopóki nie wygasną.
    Konwersja zasobów eventowych
    • Waluta eventowa zostanie usunięta i wymieniona na złote monety w stosunku 1:1
    • Zasoby taktyczne zostaną usunięte z menu gwiazdy, magazynów i poczty w grze bez rekompensaty
    • Elementy taktyczne (premie) zostaną usunięte z menu gwiazdy bez rekompensaty
    • Scenariusze eventowe zostaną usunięte z menu gwiazdy i poczty w grze bez rekompensaty

    Konwersja futbolówek zostanie przeprowadzona podczas następnej aktualizacji gry


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.