serwer się wykrzaczył przed końcem walentynkowego ..kwiatki znikły z panelu wydarzenie.. sklep eventowy też.. jakimi wrażeniami mamy sie podzielić?... trochę szacunku wobec graczy... naprawić szkody anie 3 x 1dzień premium... jak nie wnikam ale to świadczy coś o was... brak mi słów...
zgadzam się z powyższym. Traktujecie ludzi w sposób, jakbyście mieli ich w nosie. Nie należy zapominać o karmie ;]
A na temat zmian: kiedy będzie można sortować handel na unity i kiedy zacznie poprawnie działać wyszukiwanie na handlu? i kiedy będzie można podnieść introligatora na 7 poziom?
To jest jakieś jawne robienie nas w konia. Czyste oszustwo!!! Przez cały event zbierałem kwiaty, żeby móc je wydać w sobotę czy w niedzielę na zakupy, zaplanowałem co pokupuje, serwer pada, a Wy nagle zamiast przedłużyć event i umożliwić zakupy za ciężko zebrane zasoby nie widzicie problemu, planujecie zrobić aktualizację gry i wymienić nam kwiaty za marne monety które dla kogoś kto już długo gra są praktycznie bezużyteczne. Hańba!!!
Event miał trwać do 06.03.2023 do godziny 10.00. Do tego momentu wszyscy gracze mieli mieć możliwość dokonywania zakupów eventowych. Od sobotniego (04.03.2023) popołudnia nie było możliwości zalogowania się na grze. Osobiście straciłem prawie 21k kwiatów, nie wspominając o ztratach wynikających z braku mozliwości sterowania odkrywcami, generalnie działaniem na wyspie. Postępowanie 'władców' setów uważam w tym kontekście za karygodne. Macie szczęście, że to tylko gra, w przypadku takiego postepowania w realnym świecie z realnymi zasobami musielibyście mierzyć się ze sprawami sądowymi. Tym niemniej, okazaliście kompletne lekceważenie dla osób, które przystapiły do setów, grają i traktują ten świat zabawy jako jakiś istotny element codziennego życia. Przykre...
serwer się wykrzaczył przed końcem walentynkowego ..kwiatki znikły z panelu wydarzenie.. sklep eventowy też.. jakimi wrażeniami mamy sie podzielić?... trochę szacunku wobec graczy... naprawić szkody anie 3 x 1dzień premium... jak nie wnikam ale to świadczy coś o was... brak mi słów...
To nie jest az tak denerwujace, najgorsze jest to ze nie ma tu odpowiedzi tylko jakies dziwne komunikaty walone z bota
Powinno byc jasno napisane " Sklep nie wroci - podnoscie budynki " bylo by po temacie a tak brak komunikatow irytuje
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.