gdzie są moje kwiatki ????
WTF! co za całkowity brak kompetencji u kogokolwiek z supportu.
Czy oni w ogóle się coś tam robią, poza ciągłym psuciem gry i zrzucaniem jeszcze swojej winy i niekompetencji na nas graczy?
3x1dzień premium to jakiś żart.
Po co był ten event skoro, nie można wykorzystać zebranych kwiatów?
TO jest wielkie KU...STWO ten cały ubisoft i ten support.
Miałem 12000 kwiatków. W sklepie 1000 kwiatków kosztowało 2190 klejnotów. razem wychodzi około 25 klejnotów. Przeliczając to zł to 400 zł. Rekompensata to *** plus 12 000 monet. I wy chcecie aby ktoś płacił za TAKĄ rozrywkę.
Gdzie jest przedłużenie eventu?
nie ma i nie będzie ;/ nie masz co się łudzić niestety kwiaty które zostały niewydane przepadły
to jest poprostu DRAŃSTWO do N-tej potegi((
15.1 OGRANICZENIE i WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
Użytkownik wyraźnie przyznaje, że korzysta z usług i gier na własne ryzyko.
Usługi są świadczone "w takim stanie w jakim są". Ubisoft nie czyni żadnych zobowiązań dotyczących skutków korzystania z usług w zakresie zgodności, dokładności, kompletność, wiarygodność. Ubisoft nie gwarantuje, że usługi i gry,w tym serwery i oprogramowania konieczne do ich funkcjonowania, będzie wolne od przerw lub błędów, wirusów lub innych szkodliwych elementów lub, że błędy, wirusy lub inne szkodliwe elementy będą poprawione. Wreszcie, Ubisoft nie gwarantuje, że informacje, treści lub elementy dostępne za pośrednictwem usług i gier są dokładne, kompletne i aktualne
(...) Użytkownik ponosi na zasadach ogólnych ryzyko związane z korzystaniem z usług. Ryzyko związane ze stratą czasu i wysiłku, utraty danych (szczególnie danych związanych z grą), błędy lub utratę informacji handlowych lub innych informacji wynikających z korzystania z usług i gier.
Ostatnio edytowane przez ColinRaphaël ; 06.03.2023 o 23:30