Cytat Zamieszczone przez Zee4c Zobacz posta
System walki był zaplanowany specjalnie jako odmiana od nudnego i banalnego systemu walk na normalnych wyprawach.
To co jest zabawne to ze do wielu ludzi nie dociera, ze system walki na koloniach jest jeszcze bardziej banalny, bo w normalnych przygodach masz przynajmniej roznorodnosc wrogow, ich ilosci i matematycznej mozliwosci dopasowania kompozycji armii do przeciwnika, a na koloniach masz kamien-nozyce-papier gdzie nigdy nie uzywasz jednostek innych niz bezposrednia kontra na przeciwnika, i zeby nie bylo za trudno ilosci przeciwnikow tez wynosza 20/40/60/80 wiec po zrobieniu dwoch juz pamietasz, ze na 40 przeciwnika danego typu wystawiasz 13 swoich.

Czyli ciekawy przypadek tego jak mozna wziac cos prymitywnego jak budowa cepa i jeszcze pogorszyc. Nie wspominajac juz nawet o arcyciekawym pomysle recznego odbierania surowcow z kolonii, coby przypadkiem nie zostaly lepszym zrodlem surowcow niz budynki na wyspie