Opisany problem jest nam znany i pracujemy nad jego poprawieniem. Przepraszamy za niedogodności z tym związane i prosimy o cierpliwość w czasie, kiedy nasi deweloperzy pracują nad poprawkami. Niestety nie mamy możliwości określenia, kiedy sytuacja wróci do normy, ale dokonamy wszelkich starań, aby skrócić czas oczekiwania dla graczy.
Jestem nowym- starym graczem, po 4 latach przerwy i teraz nie wiem, czy jestem ślepa, czy głupia, że statku znaleźć nie mogę, czy może błąd nadal się pojawia i jestem jego ofiarą?
Edit. Zadanie było stare, jak wykasowałam to pojawiło się nowe, a z nim statek.
Ostatnio edytowane przez Piwonia ; 27.07.2023 o 16:56
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.