W skrócie:
1. Musieliśmy przetestować połączenie na żywo Unity na kliencie flashowym. Było to możliwe tylko na Testing1.
2. Właściwie nie ma sensu zostawiać klienta opartego na flashu do testowania, jeśli w pewnym momencie zmiażdżymy tę wersję i i tak przeprowadzimy już wszystkie testy w formie Unity.
3. Obydwa serwery testowe (obecnie serwery testowe Unity) pozostaną na razie aktywne, dopóki nie wprowadzimy Unity do wersji live (uwaga: coś może się zmienić w tym oświadczeniu w dowolnym momencie, wtedy byśmy to zauważyli).
4. Letnia impreza była i będzie testowana w formie Unity. Nie mamy jeszcze daty, kiedy rozpoczniemy transmisję z wydarzeniem i/lub informacji o tym, czy zrealizujemy je ponownie bez Unity. Opublikujemy te informacje, gdy nadejdzie czas.
5. Utrzymanie nie przyniosło żadnych poprawek, ponieważ potrzebowaliśmy pełnego czasu utrzymania na przepisanie Client => Unity. Oczywiście wciąż pracujemy nad błędami. W tej chwili nie mogę powiedzieć, czy wprowadzimy to ponownie w aktualizacji na serwerze testowym Unity.''
pytanie zasadnicze - ten zapowiadany event pilkarski to przy okazji mistrzostw świata w Katarze czy mistrostw europy, wiesz coś Penelopa?
a jak nie wiesz, to możesz się dowiedzieć?
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.