Yyyy... Czy Autor(ka) może wyjaśnić co konkretnie jest analizowane, dlaczego zaczęto rozmawiać w grudniu (zakładam 2020) i dlaczego to "musi trwać"? W sensie, skoro musi, to skąd obietnice terminów dostarczenia klienta, które nie zostały dotrzymane? Przed rozpoczęciem "rozmów z Adobe/Apple" nie wiedzieliście, że to proces czasochłonny?....
gdyby, zależało tym , co nie dziala im na 32bit czy Mac, to vitrualny box, dawno by pobrali i poinstalowali win7 pro 64bit.
a tak , wolą popisać jakie to BB złe..
Tak jak pisałam w tym poście:
Wersja 32-bitowa systemu Windows nie otrzymała obecnie aktualizacji od firmy Microsoft, mimo że jest aktualna i dlatego brakuje nam plików. Nie spodziewaliśmy się tego.Przeszkody wymienione powyżej, nie były do przewidzenia w tej formie.
BB zdają sobie sprawę z niezadowolenia użytkowników 32- bitowych systemów Windows i przyznają się do błędu. Nie próbują też zrzucić winy na graczy (wbrew różnym komentarzom, na które możecie się natknąć zarówno na forum, jak i na czatach).
Cytuję:
Dlaczego zaczęto rozmawiać w grudniu?To przez nas, przez nasze przeszacowanie lub nazwijmy to naiwność, wiarę w to, że konwersja na nowe systemy (z udziałem innych zespołów/Adobe/Apple itd.) będzie działać zgodnie z planem.
Cóż, testy klienta 64-bitowego przebiegły w miarę sprawnie, spodziewano się, że równie łatwo pojdzie z systemami 32-bitowymi, ale jednak sprawy okazały sie o wiele bardziej skomplikowane.
Dopiero w jednym z późniejszych etapów (nie pytaj o szczegóły, nie znam ich) wyszły na jaw problemy z systemami 64-bitowymi i plikiem client.swf, czego wszyscy doświadczyliśmy, a czego od ostatniej aktualizacji część z Was doświadcza nadal / ponownie.
Co jest analizowane?
Zespół ze studia BB, Apple, Adobe i Harman (wydawca klienta) mówiąc po ludzku "główkują i kombinują" jak to zrobić, aby wszyscy mogli grać bez przeszkód. Jak już wiadomo, użytkownicy MacOS (Apple) niestety będą musieli poczekać na wersję UNITY, ponieważ nie uda się zapewnić działającego klienta na ich systemy.
Aha, jeszcze jedno oświadczenie od BB:
Błędy w grze są denerwujące i będziemy je naprawiać, ale w tej chwili najważniejszy jest dla nas działający klient i wersja UNITY.
Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 28.01.2021 o 22:58
prnt.sc/xp0ua6
wczoraj gitara dzis jak widać kicha.. po ponownym pobraniu The Settlers Online Installer i zainstalowaniu to samo..
ręce opadają..
edit:
nie aktualizowałem z rok flascha ani przeglądarki, specjalnie tylko do tej gry.. do innych celów korzystam z innej przeglądarki...
forum.thesettlersonline.pl/threads/47681-Problemy-po-aktualizacji-26-stycznia-2021/page7
drive.google.com/file/d/1Sg1eogDTkYR_ZGC-hTNypBv4JjpQvzCI/view
Po skorzystaniu z porady powyżej i załadowaniu nowego mniejszego pliku client swf nadal to samo ..ehhh
jest 29 stycznia 2021 rano około 7.05 czy naprawicie logowanie..? nie moge sie zalogować po tej waszej aktualizacji..
BB_Penelopa 32 bit n testowym śmiga nawet OK. Brak Pinky spowoduje że szukanie kolekcji będzie nudne i czasochłonne ale cóż to tylko detal.
sa juz odpowiedniki...
Milczenie Jaghutów przesycała ironia...
A SERWERY i tak powinny być połączone..
Linux nigdy nie był oficjalnie obsługiwany (sprawdź wszystkie wymagania systemowe, jakie kiedykolwiek istniały dla „The Settlers Online”) i nadal nie będzie. Linux to system „modułowy”. Linux może używać plików Windows. Jako użytkownik Linuksa powinieneś ogólnie mieć podstawową wiedzę dotyczącą tego, jak z nich korzystać.
Ten system operacyjny jest po prostu zbyt skomplikowany dla normalnego użytkownika. Jest to "system do pracy”, z czym trzeba umieć sobie poradzić.
Wróćmy do kwestii "gra / klient działa pod Linuksem". TAK, gra działała na Linuksie, jeśli miałeś szczeście. Teraz prawdopodobnie również będziesz w stanie uruchomić klienta, tyle tylko, że jest to bardziej skomplikowane niż kliknięcie "pobierz" i "graj". Ponieważ nie jest oficjalnie wspierany (do tej pory), nie ma również żadnej pomocy / wsparcia z naszej strony w tym zakresie. Musisz sam sobie z tym poradzić i zobaczyć, jak możesz uruchomić pliki systemu Windows.
Gracze uprzejmie podzielili się instrukcjami, które możesz wykorzystać.
Powód, dla którego Linux nigdy nie był obsługiwany i nadal nie jest obecnie oficjalnie obsługiwany, jest taki, jak wspomniano powyżej. Nie jest to system specjalnie zaprojektowany „do gier”, nie jest to prosty system, trzeba się z nim zapoznać lub przynajmniej wykazać chęć do tego. Najmniejsza sytuacja pod Linuksem może powodować problemy - na które nie możemy wpływać ani zmieniać w żaden sposób (czat, animacje, grafika itp.).
ORAZ jest ogólnie używany przez mniej niż 3% użytkowników internetu na świecie. Szczególnie w naszej grze Linux jest używany przez znacznie poniżej 0,5% ogółu graczy.
Cała sytuacja powinna być inna w momencie przejścia na Unity, ponieważ zgodnie z obecnym planem nie trzeba tam pobierać klienta, czyli „wszystko jest po staremu”. <- Ostrzeżenie: nie obiecujemy, że gra na pewno będzie działała na Linuksie. To jest plan!
[/COLOR][/QUOTE]
Jedyny powód dla którego tak piłuję temat Linuxa, jest możliwość dostosowania całej dystrybucji do utworzenia systemu dedykowanego nie tylko Settlersom, ale i innych grom Ubisoftu, które mają być klientami - może nawet dla przeglądarek, Lub po prostu klientów do grania.
Wiem, że łatwiej pisać programy pod Win-a, ale Win nie daje takich możliwości dostosowania/ingerencji systemu, jak Linux, tym bardziej że zarzutu iż pod Linuxem coś jest trudniej działać, są co najmniej dziwne. Zawsze można dostosować system, iż laucher startuje automatycznie po uruchomieniu systemu.
Kwestie sterowników są nieistotne - dla maszyny wirtualnej. A maszynę wirtualną 32 bit można już bez problemu uruchomić na systemach x64. Wątpię, czy systemy x64 dało się uruchomić na systemach x32.
A co z tymi którzy mają Linuxa?