Czy pod WIN 7 będzie to działać bo nie działa
Czy pod WIN 7 będzie to działać bo nie działa
Nie działa
serio tylko win 64
nie pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 22.12.2020 o 01:28 Powód: korekta treści
Poczekajmy teraz na happy hours i nowe przygody i budynki za klejki.. a w tym czasie idźcie na spacer z psem/dzieckiem bo gra może zadziała w bliżej nieokreślonym terminie w 2021 i dla ludzi z Windows i dla "pominiętej" i jak widać gorszej reszty...
i że to musiał być mój pierwszy post na forum ;/ Wstyd..
Ostatnio edytowane przez Agniesia113 ; 18.12.2020 o 15:59
na stronie angielskiej jest więcej info, nie to co u nas
https://www.thesettlersonline.net/en/homepage
^^ sklep z klejnotami zawsze działał i działa. A tak pozatym jak w grę przeglądarkową idzie grać tylko na zawirusowanym kliencie to dziękuję
Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 22.12.2020 o 01:29 Powód: korekta treści
Client pobrany / zainstalowany > Ciastka wyczyszczone > Gra nie odpala
Client pobrany /zainstalowany >> Ciastka wyczyszczone >> Gra nie odpala >> I co Dalej ???
Wychodzi na to ze trzeba bedzie pozegnac sie z Settlersami
Informatycy BB intensywnie pracuja nad rozwiazaniem problemu
https://www.youtube.com/watch?v=OB5f5crQSnM
Client pobrany /Zainstalowany ( Bez administratora) >> Ciastka wyczyszczone >> Gra nie odpala na WIN32 >> I to by bylo tyle w temacie
HTTPS://thinfi.com/y757 >> Ewentualnie odpali gre na Win64 ( Pobierasz to G... na wlasna odpowiedzialnosc
BB Pracuje nad rozwiazaniem problemu : )
https://www.youtube.com/watch?v=OB5f5crQSnM
Client pobrany /zainstalowany >> Ciastka wyczyszczone >> Gra nie odpala >> I co Dalej ???
Wychodzi na to ze trzeba bedzie pozegnac sie z Settlersami
Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 22.12.2020 o 02:06 Powód: połączenie postów
Nie działa! Zaistalowane tak jak trzeba, bez zmiany folderu, antywir usunął TROJANA (sic!) i dalej w przegladarce mam stronę, żeby pobrać klienta. Dodatkowo pojawia się małe kolorowe okienko, a potem wyskakuje komunikat: mój klient nie moze być zaktualizowany (dopiero co ściągnięty). Mam się upewnić, że jestem poprawnie zalogowana i żebym uruchamiała przez przeglądarkę. Jestem zalogowana i probuje przez przeglądarkę i tak nic nie działa.
U mnie działa. Za pierwszym razem w tym nowym okienku trochę się ładował. Po godzinie zwisł, ale zamknąłem i znów załadowałem (tym razem dość szybko). Wygląda, że OK, nie gorzej niż było - tyle że osobne okno.
Hej pokazuje mi sie taki komunikat, co mam z tym zrobic ?
https://prnt.sc/w5etf4