Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: Wielka Bitwa strzałkami

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    13.03.2014
    Posty
    158
    Serwer
    Dolina Odkrywców

    Wielka Bitwa strzałkami

    hej,
    Jesli ktos potrzebuje do holdu, a nie chce robic poradnikiem z wiki, bo tam trzeba uzywac wojska i mozna nie zdazyc, to uczynilem poradnik samymi strzalkami. Ostrzegam, duzo ich pojdzie.

    https://mega.nz/file/bEgigS7K#Mlwy64...jGKfIPqGcgZPpg

    Obrazek można ściągnąć na dysk, wtedy łatwiej się nim operuje, "wyświetlacz" na mega jest trochę toporny.

    Edit:
    Troche wiecej informacji.
    Poradnik zaklada, ze w poprzedniej przygodzie z lancucha pokonalismy odpowiedni oboz i mamy w gwiezdzie dodatkwy dynamit.
    Prawie przy wszystkich obozach jest kilka roznych sposobow ataku, nalezy wybrac taki, jaki Tobie pasuje.
    Robimy obozy/miejsca po kolei, 1, 2, 3....
    Miejsca zaznaczone fioletowym kolorem: nalezy zrobic przedmiot w magazynie prowiantu, a nastepnie go w tym miejscu uzyc. Skladniki albo dostaniemy automatycznie, albo trzeba kliknac na fragmenty krysztalow lezace na ziemi, po zabiciu poprzedniego obozu wroga.
    Obozy w punkcie 15, 16, 17 i 18 sa z boku, poniewaz zmieniaja sie tam one miejscami, w zaleznosci jak robilo sie poprzednie wyprawy z lancucha. Nalezy sprawdzic ktory szef rzadzi danym obozem i zastosowac odpowiedni atak. Do kazdego sa 3 warianty strzelania.
    Ostatnio edytowane przez StachuSiekiera ; 10.06.2023 o 12:44

  2. #2
    Osadnik
    Dołączył
    26.04.2012
    Posty
    103
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bardzo ciekawy poradnik, Stachu!
    Ktoś już próbował?

  3. #3
    Odkrywca Awatar Robalus
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    989
    Serwer
    Nowy Świat
    nieźle , dziś może to wypróbuje

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    02.12.2014
    Posty
    172
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Poradnik ciekawy, ale lepiej go "pomieszać" z atakami gienkami. Czasu wystarczy. Nie wspomnę o tym ,że najlepiej robiąc Nieznane Regiony wybrać premię Rakiety śnieżne, wtedy w każdej następnej wyprawie generałowie poruszają się normalnie i można się wyrobić na podkowie z normalnymi atakami.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    08.06.2012
    Posty
    136
    Serwer
    Kolonia
    wiele przygod mozna zrobic "stzrelawkami" zasada jest prosta , tam gdzie bos - balista , jak jest duzo woja to nastepnie asas - pozniej ogniste strzalki - i jak trzeba dobijanie nowymi z drzewek. Kto ja moze uzywac dodatkowych strzelawek typu wsparcie dystansowe, i mikstura slabego punktu - oczywiscie obozy ktore sie da mozna ubijac katapultami

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    13.03.2014
    Posty
    158
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez gosiaj Zobacz posta
    wiele przygod mozna zrobic "stzrelawkami" zasada jest prosta , tam gdzie bos - balista , jak jest duzo woja to nastepnie asas - pozniej ogniste strzalki - i jak trzeba dobijanie nowymi z drzewek. Kto ja moze uzywac dodatkowych strzelawek typu wsparcie dystansowe, i mikstura slabego punktu - oczywiscie obozy ktore sie da mozna ubijac katapultami
    Tu sie troszke zmienilo, po wprowadzeniu strzalek z czarnodrzewia, niekonecznie optymalnym sposobem jest uzywanie na poczatku balisty, tam gdzie jest boss.
    A i ostatnio BB obdarowuje nas wsparciem dystansowym i miksturami slabego punktu.

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    26.04.2012
    Posty
    103
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Alekin Zobacz posta
    Nie wspomnę o tym ,że najlepiej robiąc Nieznane Regiony wybrać premię Rakiety śnieżne, wtedy w każdej następnej wyprawie generałowie poruszają się normalnie i można się wyrobić na podkowie z normalnymi atakami.
    @Alekin, możesz rozwinąć temat tych rakiet śnieżnych, jak je zdobyć/użyć?

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    13.03.2014
    Posty
    158
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    W wyprawie Nieznane Regiony, jest cztery Sale miodów, gdzie oddajemy Oferty handlowe dla wikingow. Kasują one cztery różne antypremie, w zależności w której sali daliśmy oferty handlowe. Te antypremie są obecne w kolejnych wyprawach z łańcucha, ofc jeśli ich nie skasujemy.

    Antypremie zmniejszają celność twojego wojska, zmniejszają ich punkty życia, zmniejszają obrażenia jakie może twoje wojsko zadawać, zmniejszają też prędkość poruszania sie jednostek po mapie.

    Tak więc, jeśli na Nieznanych Regionach nie skasujemy antypremii, to na kolejnych wyprawach będziemy mieli trudniej.

    Problem polega na tym, że możemy wyłączyć tylko trzy z czterech antypremii. Na ostatnią brakuje na mapie składnika. Tak, że musimy wybrać takie, które nam najbardziej odpowiadają.

    Na wiki wybrano trzy, odpowiedzialne za siłę wojska, tak aby straty były jak najmniejsze. Więc jeśli ktoś chce, aby jego wojsko poruszało się szybciej, będzie musiał zrezygnować ze skasowania którejś, która obniża siłę armii, co w konsekwencji będzie prowadzić do większych strat na wszystkich pozostałych wyprawach z łańcucha. Do tego, opisy z wiki nie będą działać, bo są obliczone na silniejsze wojsko. Będzie można robić tylko wg opisów podpisanycvh "(4 aktywne antypremie – szybki drop – umiejętności)", wszystkie inne nie będą wchodzić.

    To tak w skrócie. Na tej wyprawie jest jeszcze jeden myk, jeśli zdeaktywujemy tylko dwie antypremie i będziemy robić kolejne wyprawy z dwoma włączonymi, dostaniemy z tych wypraw więcej rudy obsydianu (ofc kosztem większych strat).
    Ostatnio edytowane przez StachuSiekiera ; 07.12.2020 o 18:06

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    02.12.2014
    Posty
    172
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez StachuSiekiera Zobacz posta
    W wyprawie Nieznane Regiony, jest cztery Sale miodów, gdzie oddajemy Oferty handlowe dla wikingow. Kasują one cztery różne antypremie, w zależności w której sali daliśmy oferty handlowe. Te antypremie są obecne w kolejnych wyprawach z łańcucha, ofc jeśli ich nie skasujemy.

    Antypremie zmniejszają celność twojego wojska, zmniejszają ich punkty życia, zmniejszają obrażenia jakie może twoje wojsko zadawać, zmniejszają też prędkość poruszania sie jednostek po mapie.

    Tak więc, jeśli na Nieznanych Regionach nie skasujemy antypremii, to na kolejnych wyprawach będziemy mieli trudniej.

    Problem polega na tym, że możemy wyłączyć tylko trzy z czterech antypremii. Na ostatnią brakuje na mapie składnika. Tak, że musimy wybrać takie, które nam najbardziej odpowiadają.

    Na wiki wybrano trzy, odpowiedzialne za siłę wojska, tak aby straty były jak najmniejsze. Więc jeśli ktoś chce, aby jego wojsko poruszało się szybciej, będzie musiał zrezygnować ze skasowania którejś, która obniża siłę armii, co w konsekwencji będzie prowadzić do większych strat na wszystkich pozostałych wyprawach z łańcucha. Do tego, opisy z wiki nie będą działać, bo są obliczone na silniejsze wojsko. Będzie można robić tylko wg opisów podpisanycvh "(4 aktywne antypremie – szybki drop – umiejętności)", wszystkie inne nie będą wchodzić.

    To tak w skrócie. Na tej wyprawie jest jeszcze jeden myk, jeśli zdeaktywujemy tylko dwie antypremie i będziemy robić kolejne wyprawy z dwoma włączonymi, dostaniemy z tych wypraw więcej rudy obsydianu (ofc kosztem większych strat).
    No lepiej bym tego nie napisał... dodam, że straty nie są dużo większe i warto wyłączyć tylko dwie antypremie i koniecznie zdjąć antypremię Głęboki Śnieg czyli odpowiedzialną za wolne poruszanie się generałów (czyli zrobić lewą górną część mapy). Oczywiście trzeba sobie nowe ataki przeliczyć na symulatorze.

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    26.04.2012
    Posty
    103
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzięki, Panowie!

Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.