Tyle sie wałkowało temat końca FLASH tyle się o tym pisało, a spece z BB nie potrafią zarządzić baza danych i jakoś sprawnie przenieść grę gdzie indziej. Muszą czekać na koniec roku jak flash wygaśnie wtedy zaczną przenosić psuć i wszystko pierdyknie na 14.02
Typowe podejście nieprofesionalistów. Przecież Penelopa tyle razy pisałaś że myślicie że przeniesienie będzie ale wam najlepiej wychodzi wciskanie ciemnoty tym co grają i namietnie tłuką te same przygody celem wbicia 80 lvl. Było 50 później 75 i teraz 80 widać zaraz będzie 100 tylko po co czy lvl coś daje w tej grze??
Plan był taki, aby grę zamknąć z końcem flasha, a do tego czasu wyciągnąć od graczy, ile się da.
Okazało się jednak, że pomimo upływu lat, Settlersi wciąż mają swoich wiernych fanów i finanse się spinają, także zapadła decyzja o kontynuowaniu projektu. Nie ma co narzekać - trzeba się cieszyć z takiego rozwiązania
Z tego co wiem to przeglądarkowa wtyczka Unity Web Player jest tylko pod Windowsa.
Wtyczki unity do przeglądarek na inne systemy zostały porzucone jeszcze na długo przed tym jak ogłoszono, że flasz przestanie być wspierany.
Więc jeśli wymagana będzie dodatkowa wtyczka to już sobie pod Linuksem nie pogramy, chyba że przez jakąś emulację przeglądarki i wtyczki z Windowsa.
Jeśli gra miała by działać pod różnymi systemami to albo flasz albo musi działać zupełnie bez wtyczek (jest to możliwe z wykorzystaniem webgl, webassembly itp które są już wbudowane we wszystkie nowoczesne przeglądarki, jednak nikt tutaj nie wspominał o tego typu technologii).
Prosił bym o doprecyzowanie o co chodzi z tym Unity.
Czy pisząc Unity macie na myśli:
1 Jedynie środowisko programistyczne i biblioteki (co dla gracza jest mało istotne bo on tego na oczy nie zobaczy - to tylko narzędzie z którego korzysta twórca gry).
2 Wtyczkę Unity Web Player (odpowiednik wtyczki Adobe Flash Player).
1 Jedynie środowisko programistyczne i biblioteki (co dla gracza jest mało istotne bo on tego na oczy nie zobaczy - to tylko narzędzie z którego korzysta twórca gry).
2 Wtyczkę Unity Web Player (odpowiednik wtyczki Adobe Flash Player).
Czy po przejściu na Unity będzie można grać w TSO na Linuxie / Macu / Chromebooku / urządzeniach mobilnych?
Chrome, Firefox i Safari (oraz inne przeglądarki) obsługują Unity Player.
W systemie Linux może być konieczne zainstalowanie wtyczki Unity Player w przeglądarce.
Gra na urządzeniach mobilnych może być możliwa, ale nie jest to wspierane.
spece z BB nie potrafią zarządzić baza danych i jakoś sprawnie przenieść grę gdzie indziej.
Akurat sama baza danych (jeśli to jest coś "normalnego") to najmniejszy problem, bo może się okazać, że baza będzie przeniesiona nawet 1:1. Gorzej z całą mechaniką - tego nie przekopiujesz.
Czekam na testowy serwer Unity - chętnie zobaczę co tam wydłubali do tego czasu.
No własnie coś się nie zgadza, jeśli trzeba będzie instalować wtyczki to będzie działało tylko na windowsie bo nie ma wtyczek unity pod linuksa.
Albo instalacja wtyczki unity pod windows i możliwość grania tylko pod windowsem albo nie trzeba instalować wtyczek.
Kiedyś dawno temu była jakaś testowa wersja wtyczki unity dla linuksowego chroma ale od wersji 45 już nie jest obsługiwana, instalowanie takiej starej wersji przeglądarki nie ma sensu, lepiej było by zostawić chroma 87 z flaszem (po prostu wyłączając aktualizacje przed końcem roku).
Ja bym chciał zapytać o to łączenie kont... gram ze Steama, a jedynym, co wyczytałem, jest to, że trzeba będzie mieć konto Uplay (mam) oraz że będzie wiele możliwości logowania... emm... czy mam rozumieć z tego, że przełączenie konta będzie wymuszone i jak nie zrobię tego to out? Czy może konto Uplay będzie miało wiele możliwości logowania? Gracz, który np. wróci po paru latach do gry będzie musiał jakoś odnaleźć swoje konto i móc się zalogować... hmm... ¯\_(ツ)_/¯
zgadzam się gram w inne gry i na jednej już testy robili masa błędów ciekawe czy dziś też będą bo znów mają testować aż mi ciarki po plecach przeszły a ile nerwów zjadłam
Mam dość istotne pytanie dotyczące problemu nękające nasze serwery, o którym nie wiem czy się mówi.
Nasze gospodarki nie mają szans vs multikonta, które wpływają na rynek np podczas eventów.
Czy nowy silnik Unity i sposób logowania pozwoli Wam lepiej zabezpieczyć grę przed multikontami ?
Musieli by zrobić to tak, że:
1. Logowanie tylko przez uplay
2. Wymuszenie na uplay 2FA z numerem telefonu. W ten sposób wycięliby prawie wszystkie multikonta - zostaliby tylko tacy, co mają po kilka numerów telefonów
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.