Odpowiedz w tym wątku
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Historia.... pozytywów

  1. #11
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    2,656
    Serwer
    Kolonia
    Akurat dostalem zaproszenie do przygody wiec warto to dodac:

    Mozliwosc opuszczenia przygody lub wycofania zaproszenia

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    122
    Serwer
    Złota Góra
    Zmiany w gwieździe - grupowanie, sortowanie, szukanie, zakładki, przypięcie

  3. #13
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,137
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam serdecznie!

    Miło mi się czyta Wasze pozytywne opinie. Bardzo dziękuję za ten wątek - przekażę z przyjemnością Wasze pochwały całej ekipie The Settlers Online!

    Bądźcie zdrowi!
    BB_Penelopa

  4. #14
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    2,656
    Serwer
    Kolonia
    Jak na tyle lat istnienia gry to troche malo tych pozytywow

    Zakladamy temat z historia negatywow?

  5. #15
    Odkrywca
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    771
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Tornados Zobacz posta
    Zakladamy temat z historia negatywow?


    to cala reszta forum...

  6. #16
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    2,656
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Ranhea Zobacz posta
    to cala reszta forum...
    Tez racja ale mozna by to polaczyc w jeden watek zeby sie moderacja nie czepiala

  7. #17
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.10.2014
    Posty
    368
    Serwer
    Złota Góra
    2 pozytywy na krzyz i juz przekazuja pchwaly dla bb ... moze penelopa zlicz te milion negatywow i z tego wyciagnij wnioski

  8. #18
    Odkrywca
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    569
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    i skalowanie expa takie, ze wiekszosc graczy tych leveli nigdy nie osiagnie ? szanujmy sie troche, gra wypadlaby zdecydowanie lepiej gdyby sie skonczyla na 50 i zwyczajnie pozwolono jej umrzec okolo 2015 roku ...
    Zgodzę się z tym tym co napisał @sparkz, może poza tym "umieraniem" gry.
    Z jednej strony wiadomo, żeby gra przetrwała tyle lat to trzeba wprowadzać do niej nowości, ale patrząc na pozytywy, to najlepsze z nich były do 50 poziomu (chyba najbardziej wszystko przemyślane i jeszcze sensowne), od 50 do 75 kilka pozytywów ogólnie by można jeszcze dodać (nie będę się powtarzał bo gracze je wymienili), ale tak naprawdę większość "pozytywów" od 50 poziomu opiera się na tym, że bez nich mało kto osiągnął by 75 czy jak na teraz 80 poziom i ot cała filozofia.

  9. #19
    Osadnik
    Dołączył
    28.06.2015
    Posty
    177
    Serwer
    Kolonia
    Nie widzicie pozytywów? Ktoś Was zmusza do gry?
    Dla mnie pozytywem są eventy, i choć częściowo powtarzalnie, za każdym razem wciągają w zadania i motywują do częstszego zaglądania. A już podwajanie expa z przygód... ooo...

  10. #20
    Początkujący Generał Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3,414
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Glavo Zobacz posta
    Dla mnie pozytywem są eventy, i choć częściowo powtarzalnie, za każdym razem wciągają w zadania i motywują do częstszego zaglądania.
    No nie wiem, zadania wciagaja mnie tak bardzo, ze otwieram, klikam OK i zadanie znika. W wiekszosci nawet nie klikam OK bo ktos zapomnial updatowac nagrody od wielu lat i dla 10 jajek stratą czasu jest je nawet otwierac.

    A co do samego eventu to jesli sie nie ma 7 lat albo nie jest sie mentalnie na poziomie siedmiolatka, to jedyne co w evencie jest (albo czego nie ma) to mozliwosc kupienia czegos przydatnego w sklepie. Jesli z tym jest ubogo (a jest coraz gorzej) to co niby ma motywowac do czestego zagladania, skoro cala reszta gry podczas eventu jest taka sama jak przed i po ?
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Odpowiedz w tym wątku
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.