Odpowiedz w tym wątku
Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 80

Wątek: Pamiętnik Dewelopera: Wydarzenie Walentynkowe 2020 - Dyskusja

  1. #31
    Generał Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3,621
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez gilgalad_pl Zobacz posta
    I w tym sęk, że opłaca się kupić cały komplet budynków jednego typu i dobrze ustawić, ew. rozbudować jeden z nich.
    Spieralbym sie czy sie oplaca, bo premiowanie zwyklej produkcji w nieskonczonosc nic nie daje.

    Imho to raczej jest wymog, aby tych budynkow w ogole sensownie uzywac, wiec to co wczesniej napisalem jest jak najbardziej prawdziwe.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  2. #32
    Osadnik Awatar Minael
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    208
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez gilgalad_pl Zobacz posta
    I w tym sęk, że opłaca się kupić cały komplet budynków jednego typu i dobrze ustawić, ew. rozbudować jeden z nich.
    Zgodzę się, że warto mieć jakąś serię i ją dobrze rozstawić. Ja mam np. rynek bożonarodzeniowy i całkiem dobrze się sprawdza. Premia 12h, regeneracja 7,5h. Więc spokojnie dwa razy dziennie można odpalić z zapasem. Na przyszły event (jak dotrwamy 0 ...) jeden rynek więcej i 6h na 12h. Więc można naprzemiennie 4x w ciągu dnia. Wiadomo... Nie będę pilnował tego co 6h, bo to by było szaleństwo, ale zawsze dodatkowo mogę to drugie przy okazji odpalić. Mam 2 grupy budynków, gdzie ta premia chodzi. Jedna ważniejsza, druga mniej. Bez premii, normalny przebieg jakby mnie nie było, bez strat. Ta gorsza grupka czasem jest odpalana jak potrzebuje uzupełnić pewne surowce. I to ma jakiś sens. Nawet jak pozostałe rynki będa gdzieś na uboczach, aby po prostu były dla przyspieszenia regeneracji 0

    Ale reszta - średnio mnie przekonuje. Premia 3h, 6h a regeneracja 2-3 dni? To chyba tylko od święta - ale w takim razie po co w to inwestować na siłę.

    Taki cukiernik jest do zaakceptowania - to taki zaopatrzeniowiec, magazyn prowiantu. Jego wielokrtoność, to tak jakbyśmy inne budynki (smolarz, miecznik, piec, leśnik, tartak itp.) budowali w większych ilościach aby zwiększyć produkcje. Ale bez tego pracuje cały czas, tylko wolniej. A nie wskakuje raz na kilka dni.
    Skrzydła do góry!

  3. #33
    Odkrywca
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    658
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tak tylko napiszę, że premia "gęsta czekolada do picia" (produkcja w cukierniku), nie działa na magazyny prowiantu, a dokładniej na "bukiet kwiatów" i "pudełko z walentynkami", z resztą jest OK.

  4. #34
    Osadnik
    Dołączył
    22.07.2012
    Posty
    63
    Serwer
    Słoneczny Gród
    moim skromnym zdaniem ostatnia nagroda w kalendarzu powinna być ukryta i super podsumowująca event (super niespodzianka a nie takie badziewie jak obecnie) i premiująca tych którzy klikali w systematycznie w okienka

  5. #35
    Osadnik
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    85
    Serwer
    Nowy Świat
    moim zdaniem najgorszy event jaki tylko był gram od 8 lat ale tak mało surowca jesz nie było ledwo na 1 cukiernia i zapalona odkrywczyni, kalendarz miłosny mogli by sie bardziej postarać

    odpowiedz BB_Penelopa
    Witam serdecznie.

    Bardzo Wam dziękuję za wszystkie opinie, wkrótce wszystko przekażę deweloperom.
    Zostało jeszcze trochę czasu wiec, jeśli ktoś ma jeszcze coś do dodania, to gorąco zachęcam.

    Wasze opinie są dla nas bardzo ważne!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa
    jak zwykle ta sama przekaże deweloperom.

    a oni wyciągną wnioski ,za klejnoty dać wszystko za rok
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 26.02.2020 o 20:58

  6. #36
    Odkrywca
    Dołączył
    16.10.2014
    Posty
    1,072
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Król-Grzegorz6 Zobacz posta

    odpowiedz BB_Penelopa Witam serdecznie.

    Bardzo Wam dziękuję za wszystkie opinie, wkrótce wszystko przekażę deweloperom.
    Zostało jeszcze trochę czasu wiec, jeśli ktoś ma jeszcze coś do dodania, to gorąco zachęcam.

    Wasze opinie są dla nas bardzo ważne!
    hahaha penelopa sama siebie przechodzi z tymi tekstami ... tych opinii nikt nie czyta a gdzie tam jeszcze zeby je bral pod uwage

  7. #37
    Osadnik Awatar shaqoore
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    115
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Fantastyczny klej cukrowy wg opisu w Pamiętniku Dewelopera miało się dać wrzucić u znajomego (z wydłużeniem czasu działania). Tymczasem da się go tylko wrzucić u siebie jak pozostałe kleje.

    Skuszony opisem wydałem kwiatki i działa jak działa. Także tego...

  8. #38
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.11.2018
    Posty
    12
    Serwer
    Kolonia
    Na plus:
    - event jako event ok, „mniejsi” gracze mieli szansę (jeśli chcieli) wykazać się na wadze farmiąc niskolvlowe przygody dla dopałek
    - bonusowy drop i exp
    - cukiernik – czekostrzały to taki swojego rodzaju gamechanger ze względu na możliwość handlu
    Meh:
    - drzewo – inwestycja na eventy produkcyjne (dynie itp.), do zastosowań w produkcji szkoda zachodu imho
    - domki, kolejne domki, więcej domków …
    - paczka za 17k kwiatów (circa 37k kleju stosując Wasz przelicznik eventowy) IMHO nie warta swojej ceny
    Na minus:
    - odkrywcy – zbyt niskie zyski z poszukiwań i totalna dysproporcja w zależności od rodzaju poszukiwań, tu ktoś ostro poleciał z fantazją
    - brak możliwości przekazywania walentyn i zbyt krótki czas trwania premii w stosunku do czasu ich produkcji – i tak wszyscy je odpalali to po co upierdliwe ich wrzucanie co 3h, można zwiększyć koszt wytworzenia i wydłużyć czas trwania
    - kalendarz eventowy – najgorsze z dotychczasowych nagrody, przedostatnie i ostatnie okno w kalendarzu to chyba żart devów
    Największy minus : to co tygryski z kolonii lubią najbardziej – LAG. Wszechogarniający LAG, do tego co najmniej 2-3 z 14 dni eventu wypadły (Kolonia) przez problemy z logowaniem (sic!). Frustracja była przeokrutna i patrząc na frekwencję znajomych po problemach z logowaniem pozbawiła Was kilkunastu potencjalnych klientów, głównie młodszych stażem graczy nie przyzwyczajonych do realiów TSO. Czy ktoś z devów weźmie to pod uwagę ? Już chyba nikt w to nie wierzy..

  9. #39
    Osadnik
    Dołączył
    29.04.2017
    Posty
    39
    Serwer
    Kolonia
    Też się wypowiem, ale na pewno nie będę przebierał w słowach.
    1.Zacznę od minusów, wpierw tego największego bo bez niego się nie obejdzie: LAGI i ROZŁĄCZANIE serwera KOLONIA(nie wiem jak pozostałe). To było po prostu ŻAŁOSNE! Wydawało mi się, że gra ma sprawiać przyjemność ale w tym evencie zostało to jednak świetnie zaprzeczone. Nie wiem po jaką cholerę jest "serwer testowy", po jaką cholerę są te testy, zgłaszanie bugów i innych niedoskonałości i co za dzbany wgrywają takie coś na grywalny serwer???? Oj, pomyliłem się z tym grywalnym - przecież na ziemniakach gramy. "Nasi technicy znają problem i pracują nad tym..." <---- to nie mogli w trakcie testowania tego zrobić? Event jest po to by bardziej zachęcać ludzi do gry, tu chyba było odwrotnie.
    2. Odkrywcy i ich przynoszenie skarbów. No dobra, zmniejszyliście ilość znoszonych kwiatków ale czy ktoś pomyślał o niskich levelach, którzy mają tylko tawerniaków? Chyba , że ta polityka opiera się właśnie na kupnie klejnotów to gratulacje.
    3. Kalendarz eventowy : zgodzę się co do kiepskiej nagrody w ostatnim dniu... po cholere to klikanie by dojść na samym końcu do "królika".
    4. Długi czas tworzenia walentynek - kolejny znakomity matematyk tam się u was znalazł.
    5. Kolejne kupowanie tych samych budynków by skracać czasy tworzenia/regeneracji premii. Ciekawe gdzie to stawiać?! Fajnie, że zachęcacie jakimiś "unikatowymi" budynkami i dajecie możliwość zdobycia ich ale zmieńcie wpierw projektanta, który życzy sobie stawiania kilka takich samych budynków by uzyskać znośne efekty. Zamiast waflować kilka takich samych budynków to nie lepiej w oknie ulepszania danego budynku dodać opcję "Skróć czas produkcji/regeneracji premii o 100%" za równowartość waluty eventowej potrzebnej do zakupu budynku? I od razu miejsca zaoszczędzone na wyspie... Ale co ja tam wiem, projektanci wiedzą lepiej.
    6. Cena kwatermistrza : no bez jaj. Nawet nie wart tej ceny.
    7. Brak nagród w postaci kwiatków w Osiągnięciach, tylko nędzne premie które każdy ma.

    PLUSY:
    1. Premia od Walentynek 200%.
    2. Premie Cukiernika przydatne.
    3. Kalendarz eventowy, szkoda że nie dopracowany do końca.
    4. Obserwatorium i Stanica - niezbędnik do szybkiego expienia każdego gracza. Szkoda tylko, że trzeba kupić więcej i postawić na wyspie marnując miejsce, o czym pisałem w minusach.

    Póki co, nic mi na razie wiecej nie przychodzi do głowy. Minusów pewnie jeszcze bym nazbierał, niż plusów.
    Podsumowując, dla mnie event 4/10.

    PS. Penelopa, przekaż przekaż. Tylko nie zapomnij poupiększać tych wypowiedzi, by wiedzieli że wszystko jest w porządku.
    Ostatnio edytowane przez DeVvV ; 24.02.2020 o 20:23

  10. #40
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    18.04.2012
    Posty
    458
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja kupiłem stanicę, a reszta to się zastanawiam czy paczkę z anslemem czy odkrywców czy tą cukiernię na tą czekoladę. Bardzo dobra premia na farmy dyń z krótkim czasem produkcji, o ile prestiżowa premia od przyjaciela podwoi jej produkcję. Reszta budynków i generałów czy geologów bez znaczenia.

    Edit. Nie doczytałem, pomyliłem budynki. Czyli cukiernia też do niczego.
    Ostatnio edytowane przez jozioblabla ; 24.02.2020 o 22:22

Odpowiedz w tym wątku
Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.