Zgadza się.
Link do archiwum: https://www.thesettlersonline.pl/pl/...iadomo%C5%9Bci
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Zgadza się.
Link do archiwum: https://www.thesettlersonline.pl/pl/...iadomo%C5%9Bci
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
klany wam nie wyszły ...
i next ... ;/
Ostatnio edytowane przez Shadow_mk ; 29.05.2019 o 20:58
Będzie się działo!
I znowu konserwy będzie mało.
Będzie głośno, będzie radośnie
Znów poczekamy razem całą noc.
Ekipa nie oszczędza sił
Już trochę im brakuje tchu.
Polejcie wina również im
Znów konserwa konserwy będzie rytm!...
Witam,
To co zauważyłem, przy długości logowania się na TSO, po odpisaniu oczywiście dodatkowych informacji w wierszu inicjującym Chrome'a, to, że przy innej otwartej grze, działającej za pośrednictwem Flasha, ładowanie trwa tak samo długo, jak bez uzupełnienia wiersza inicjującego. Być może problemem nie są przeglądarki a właśnie sam silnik Flash'a.
Pozdrawiam
Marioos
Hmmmmm
Problemy z logowaniem - K-meleon 75.1
Problemy z pamięcią - Memory Booster 1.9.5.1959
Kto ma zdrowie, czas i poczucie humoru niech czyta całość
Rzadko czytam forum, mało się udzielam ale czasem trzeba bo teorii tu tyle odnośnie pewnych zagadnień związanych z grą że porażają swoją trafnością lub nie Pierwsza rzecz z logowaniem i wielkościa plików. Kolega Chrisoset w swoim poście, zrzutach i filmie na yuotube udowodnił tylko tyle że przegladarka której używa lub system ma problemy z wczytywaniem większych plików, skrajnie bad sectory na HDD ) Problem pojawił się z chwilą nowych aktualnych przegladarek i szczerze powiem nie wiem czemu tak jest ale to nie wina wilekości plików w grze. Używając innej starszej przegladarki ale lekkiej problem nam znika bez względu na to czy mamy przydzielony cache ( kesz- pamięć podręczna - więcej na google ) czy też nie, jak widać na załączonym obrazku, link https://zapodaj.net/bc0b6e7b439fe.jpg.html) Czas logowania to około 3 minuty bez względu na porę dnia czy nocy, event czy nie event, pod warunkiem że serwery działają prawidłowo, nic się nie krzaczy i mamy w miare szybki net.To link do jednej z nich https://www.dobreprogramy.pl/KMeleon...ows,12746.html (link bez asystenta) Nie ma też znaczenia dla tej przegladarki jaką wersję flasha mamy zainstalowaną, wczyta grę na takiej jaka jest. Warunki; nie spalszczamy, używamy tylko do TSO ( w necie ogólnym jest bezbronna, brak wytczek ) i chyba, bo nie testowałem, nie jest kompaktybilna z Win 10 ( opis wersji na stronie ale ktoś pisał że działa na win 10 bez problemu ) Druga sprawa z pamięcią. Jak to działa albo jak powinno ?. W każdy normalnym komputerze opartym o system Windows poczynając od wersji 3.1 a kończąc na 10, pamięć znikała i dalej znika nie wiadomo gdzie i na co, znaczy wiadomo tylko po co jak można inaczej Mamy pamięć opreracyjną - fizyczna - systemową ( w kostkach ,plik wymiany - virtualna pamięć ( c:\pagefile.sys, niewtajemniczeni tego nie widzą Pierwsza to pamięć która tkwi nam w płycie głównej komputera ( pomijam inne, usb, ssd, cache procesorów odrębny temat.itp) druga pamięć karty grafiki, trzecia virtualana istniej z chwilą zainstalowania systemu Windows ( na przykład ) Co się dzieje jeśli nie przydzielimy lub mało jest przydzielonej z automatu pamięci do cache przegladarki internetowej ? Poprawna odpowiedź brzmi... nic lub prawie nic. System, przegladarka, wczyta sobie dane z serwera do pamięci fizycznej komputera, karty grafiki a jak tej braknie do pliku wymiany czyli pagefile.sys Przy obecnej szybkości pamięci operacyjnych ( w kostkach i szybkości dysków HDD, SSD różnice są prawie niezauważalne dla ludzkiego oka i czasu ( badźmy szczerzy Jednym zdaniem, przypisując pamięć cache w przeglarce przydzielamy pewien obszar na dysku HDD ( nie zawsze) tyle że w odrębnym katalogu. Jak się bawić w TSO bez problemów z logowaniem pisałem wyżej. A jak radzić sobie z wiecznym wieszaniem się gry i brakiem pamięci mimo że czasem mamy aż 8GB ? Oto kolejne likarstwo na smutki z TSO i nie tylko, które ja nazywam maleństwem Memory Booster, link do programu https://www.dobreprogramy.pl/Memory-...ows,20576.html Da się ustawić do ikonki w pasku zadań systemu, optymalny czas odświeżania 20 sekund ( opcje ), coś czego zawsze brakowało w Windowsach i jeden z najlepszych programów w swojej klasie. Sumując podziwiam ludzi ( żart ) którzy mając z czymś problem winią wszystkich i wszystko wokół nie szukjąc przyczyny u siebie. Wolą narzekać nawet z rok lub dwa niż poświęcić z godzine na próbe rozwiązania problemu we własnym zakresie, kto szuka ten znajduje. Ale wiem też że są uparciuchy i nawet jak mają teraz wszystko wyjaśnione i podane na tacy to dalej będą narzekać na TSO bo tak wolą ;D. Nie twierdze że gra jest pozbawiana błędów lub napisana w specyficzny sposób ale jak ktoś chce to sobie poradzi lub dalej będzie narzekał. Po tym co napisałem, podałem linki do programów, problemy z logowaniem, pamięcią, relogami powinny zniknąć, zróbcie tak to może jak nie będziecie tak często się relogować inni łatwiej wejdą na grę ;D. Wybór należy do Was, pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez Jadowitek ; 31.05.2019 o 04:06
cóż, ja sobie na tą chwilę odpuściłem grę i logowanie, bo po ostatnich działaniach, żeby poprawić płynność gry (przed i w trakcie eventu) gra tnie się co kilkanaście sekund. Do tej pory nie miałem problemów opisywanych przez innych graczy, ale wku...a mnie jak co kilkanaście sekund, lub przy każdej próbie przesunięcia obrazu, gra wiesza się na kilka sekund. Rzucenie premii na wyspę zajmuje pół godziny lagów. toż idzie ciężkiej k...icy dostać
Szkoda mi tylko odpalonego premium, bo nie logowanie się i nie korzystanie z niego nie wydłuża czasu jego trwania (co powinno być zrobione; skoro gdy się nie loguję to produkcja na wyspie nie idzie, to premium też powinno się wyłączać, a nie dalej sobie lecieć. Ale o czym ja mówię, to jakby pragnąć śniegu w środku upalnego lata... :| )
Tak więc jak dotąd nie miałem problemów większych z grą, tak po ostatnich pracach mających poprawić płynność... gra jest trupem.
Dzięki specjalistom z BB Więęęc...
WIELKIE DZIĘKI CHŁOPAKI I DZIEWCZYNY Z BB
Ostatnio edytowane przez rolnik35 ; 30.05.2019 o 16:25
Jadowitek jak chrisoset - ciągle piszą o tym samym jednocześnie ignorując? to że problem cachowania dotyczy identyfikacji hasowania ID plików i nie pomoże tutaj czyszczenie pagefile, zwiększanie cache, wielkości plików, powierzchni, media cache, przenoszenie wszystkiego do ramu i inne cuda wianki na kiju!
chrisoset jeśli u Ciebie na chrome wczytuje bez pobierania - wrzuciłbyś nam cache gry (na testowym serwerze pokazałeś że działa poprawnie, a na głównym?)
Jadowitek na twoim zrzucie widać że przeglądarka nie cachuje plików w dysku (14mb) lecz w pamięci, a najprawdopodobniej dysponujesz tak szybkim łączem że nie zauważasz pobieranie tych +/- 30-50 mb reszty błędnie identyfikowanej
Wracająć do problemu rzeczywiście obecnie zwiększając maksymalny rozmiar plików oraz powierzchnię dla media/cache w chrome czy gdzie indziej uzyskamy pół efekt - gra zacznie w przeglądarce przechowywać około 80% plików (200-230mb), resztę ucina i nawet po pobraniu automatycznie rozpakowane dane usuwa. Domyślnie potrzeba około plus minus 300 mb danych w cache dla TSO by gra pobierała raptem kilka KB i ładowała się błyskawicznie.
Z ciekawości przetestowałem dodatkowo metody od Jadowitek, efekt? dopiero przy ustawieniu ogromnych wartosci dla róznych ustawień cache/media gra zachowałą prawie wszystkie pliki w cache na dysku, jednak jak widać na zrzucie wciąż na nowo pobiera te błędnie hasowane pliki zapychając całe łącze 1,2 mb/s czyli końcowo ta sama sytuacja jak na chrome z większymi wartościami ustawień.
A więc jeśli nie ma limitu na: przestrzeń, wielkosć, ilośc plików itd. to dlaczego gra nie korzysta z tych dobrodziejstw przeglądarki? tylko ostatnią paczkę pobiera - rozpakowywuje - pcha w pamięc i usuwa tracąc przy tym identyfikatory?
nie może wszystkiego ciagnąć z cache, musi ściągnąc aktualne dane z serwa, chociażby z tego powodu że wyspa żyje jak jesteśmy offline
z produkcji wrzucałem film, ale "wyparował", daje ponownie (Pene oszczędź):
https://www.youtube.com/watch?v=AnnW-LAMHSk
w cache z produkcji, aktualnie mam to, zawartości nie wrzuce bo BB mogłoby się obruszyć:
(otworz grafe w nowym oknie)