Odpowiedz w tym wątku
Strona 7 z 31 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 17 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 304

Wątek: Wydarzenie Walentynkowe 2019 - Dyskusja

  1. #61
    Osadnik
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    70
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    znając jakość produktów adobe, to adobeAIR też nie jest zbyt szczęśliwym pomysłem.
    co do HTML5 problemem jest dostępność narzędzi. o ile flash ma swoją dosyć długą historię, to html5 takiej historii nie ma, i to jest główna bariera we wdrożeniu. pochodną tego są silniki przeglądarek, gdzie twórcy tych silników nie mają presji, bo mało kto używa w tak zaawansowany sposób html5 .

    jednak niedługo żadna przeglądarka nie da odpalić flash playera, bo całe npapi leci w kosmos, tak więc html5 jest tu nieuchronny, czy tego chcesz, czy nie. cała biblioteka gier flash poleci do śmieci.

  2. #62
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    https://kidaj.ad3.eu/flash_vs_html5.html

    "Szybkość działania. Bez dwóch zdań Flash jest szybszy. O ile w prostych sliderach tego nie widać, o tyle w bardziej skomplikowanych animacjach lub grach akcji, różnica jest już spora. Co więcej, niektórych rzeczy nie da się w prosty sposób zrobić w HTML5 i JavaScripcie. A takie kombinowanie "naokoło" to dodatkowe obciążenie procesora. Przykładowa gra na stronie flashvhtml.com we flashu chodzi płynnie, w HTML5 już się przycina."

    Dlatego właśnie nie ma skomplikowanych gier w HTML5, a nie z braku narzędzi.

  3. #63
    Osadnik
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    70
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    owszem, flash jak najbardziej jest szybszy. i co z tego skoro już wkrótce wraz z decyzjami twórców przeglądarek, szybkość flash playera spadnie do *zera* ?
    w każdym razie twórcy dotarli do ściany, dołożyli gratów eventowych, i ...... wszystko się zamuliło, nawet w tym mega szybkim flaszu.

    tak się zastanawiam, czy w imię ratowania obecnej sytuacji, nie byłoby dobrym pomysłem wygenerowanie całej planszy od razu z budynkami, i generowanie jej co ileś tam budynków lub po zadanym czasie? a podświetlanie można by wtedy zrobić małą strefą. taka akcja pozwoliłaby zdjąć z flasza sporo obiektów. to jeden z surowych pomysłów do rozważenia. mam nadzieję że BB czyta.

    jeśli chodzi o porównanie szybkości, jedno nakręca drugie. jest mało wymagających gier na html5, więc producenci przeglądarek się tym nie przejmują. a ponieważ przeglądarki wolniej robią w html5, więc twórcy się w to nie pchają. to jest samo nakręcająca się spirala.
    Ostatnio edytowane przez znik3040 ; 15.02.2019 o 17:17 Powód: uzupełnienie

  4. #64
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Zadałem sobie trud i przeliczyłem Drwala ze Stacją Pogody. Bez bonusów flankowania i splasha, bo nie widzę dla nich zastosowania. Nie przeliczyłem bloków, więc nie wiem czy wszystkie by dalej działały. Nie wiem też czy da się uruchomić dwa bonusy pogodowe jednocześnie, ale załóżmy że tak. Obecne straty wzięte z wiki.

    Pierwszy przywódca
    obecnie: Anslem 24kz 141ka.................................straty 24kz
    +20% hp: MSW 1r i ANS 20kz 145ka.....................straty 20kz
    +20% hp i +20% obrażeń: Anslem 24kz 141ka....straty 24kz

    Bez zmiękczającego ataku MSW, Anslem miałby straty w arkebuzerach

    Drugi przywódca
    obecnie: ANS 20kz 145ka........................................strat y 16kz
    +20% hp: ANS 14kz 70az 81ka...............................straty 14kz
    +20% hp i +20% obrażeń: ANS 16kz 70az 79ka.....straty 16kz

    Trzeci przywódca
    obecnie: ANS 20kz 145ka.....................................straty 20kz
    +20% hp: ANS 18kz 147ka..................................straty 18kz
    +20% hp i +20% obrażeń: ANS 21kz 144ka........straty 20kz

    Czwarty przywódca
    obecnie: ANS 20kz 145ka.....................................straty 20kz
    +20% hp: ANS 17kz 148ka...................................straty 17kz
    +20% hp i +20% obrażeń: ANS 21kz 144ka.........straty 20kz

    Piaty przywódca
    obecnie: ANS 20kz 145ka......................................straty 18kz
    +20% hp: ANS 18kz 147ka...................................straty 18kz
    +20% hp i +20% obrażeń: ANS 20kz 145ka..........straty 19kz

    Ostatni przywódca
    obecnie: NUS 35ry i VAR 45kz 150ka...................................straty 35ry 32kz
    +20% hp: NUS 35ry i VAR 47kz 148ka................................straty 35ry 25-47kz
    +20% hp i +20% obrażeń: NUS 35ry i VAR 30kz 165ka.......straty 35ry 17-30kz

    Łącznie
    obecnie: 35ry 130kz
    +20% hp: 35ry 112-134kz
    +20% hp i +20% obrażeń: 35ry 116-129kz

    Czyli wydajemy setki sztuk tytanu i saletry żeby w najlepszym przypadku oszczędzić ze 100 sztuk platyny. Albo Stacja Pogody nic nie daje w Drwalu, albo BB znów wprowadza coś zupełnie nieprzemyślanego.

    Wygląda na to że Stacja Pogody to tylko budynek ozdobny. Czekamy na wersję 2.0
    Ostatnio edytowane przez panghy ; 15.02.2019 o 19:21

  5. #65
    Początkujący Odkrywca Awatar The_BEAST_r10
    Dołączył
    19.12.2012
    Posty
    220
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez baqslaw Zobacz posta
    https://kidaj.ad3.eu/flash_vs_html5.html

    "Szybkość działania. Bez dwóch zdań Flash jest szybszy.
    Wielkie dzięki za linka, właśnie sobie pograłem tym latającym samolotem czy jak mu tam jest - nieważne.
    Ważne natomiast jest to, że wersja HTML5 podczas grania nie zacina, wersja we FLASHU tak.
    No więc nie wiem jak ma się to do waszych opinii.

    Polecam każdemu sprawdzić, bo u mnie na moim komputerze HTML5 wygrywa nad Flashem

    Tu macie link do gry bezpośrednio. Wystarczy wybrać jeden z guzików PLAY
    Ostatnio edytowane przez The_BEAST_r10 ; 15.02.2019 o 19:25

  6. #66
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez The_BEAST_r10 Zobacz posta
    Wielkie dzięki za linka, właśnie sobie pograłem tym latającym samolotem czy jak mu tam jest - nieważne.
    Ważne natomiast jest to, że wersja HTML5 podczas grania nie zacina, wersja we FLASHU tak.
    No więc nie wiem jak ma się to do waszych opinii.

    Polecam każdemu sprawdzić, bo u mnie na moim komputerze HTML5 wygrywa nad Flashem

    Tu macie link do gry bezpośrednio. Wystarczy wybrać jeden z guzików PLAY
    Spróbuj jeszcze raz po zamknięciu okna z TSO

  7. #67
    Początkujący Odkrywca Awatar The_BEAST_r10
    Dołączył
    19.12.2012
    Posty
    220
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez baqslaw Zobacz posta
    Spróbuj jeszcze raz po zamknięciu okna z TSO
    Zaskoczę Cię okno TSO nie było wcale odpalone, dopiero co się odpaliła przeglądarka, więc cała pomięć podręczna Flasha była pusta, bo Chrome samo kasuje - sam wiesz o tym

    EDIT: Nawet podczas odpalenia gry TSO nadal jest tak samo. HTML5 nie zacina.
    Na Flashu tło tej gierki robi pokaz slajdów i klatkuje.
    Ostatnio edytowane przez The_BEAST_r10 ; 15.02.2019 o 20:16

  8. #68
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez panghy Zobacz posta
    Wygląda na to że Stacja Pogody to tylko budynek ozdobny. Czekamy na wersję 2.0
    chyba na tyle dlugo grasz w ta gre zeby wiedziec, ze wiekszosc rzeczy, spartolonych czy nie, nie ma wersji 2.0 ?
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #69
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    chyba na tyle dlugo grasz w ta gre zeby wiedziec, ze wiekszosc rzeczy, spartolonych czy nie, nie ma wersji 2.0 ?
    Owszem, ale jestem optymistą

    Po prostu trudno mi uwierzyć, że jeśli statystyki pokażą że nikt nie używa Stacji Pogody, BB nie podejmie próby naprawienia tego budynku. Nie mogą bez końca wymyślać nowych budynków, od czasu do czasu trzeba poprawić już istniejący.

  10. #70
    Osadnik Awatar sNooB
    Dołączył
    01.05.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Nowy Świat
    Niestety, Ci co twierdzą iż nie da się zrobić skomplikowanej gry działającej pod HTML5, niestety są w błędzie. Nie mogę podać nazwy gry, mocno konkurencyjnej, ale dla ułatwienia dodam iż gra polega na poprowadzeniu królestwa od wczesnych epok po te najbardziej zaawansowane. I raczej skrypt gry to nie tetris, czy pong.

Odpowiedz w tym wątku
Strona 7 z 31 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 17 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.