Odpowiedz w tym wątku
Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 92

Wątek: Notatki Dewelopera: Tygodniowe Wyzwania - Dyskusja

  1. #61
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    1,787
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez emerytdarek Zobacz posta
    ...Uważam, że ciąg tych zadań powstał z myślą, li tylko o graczach poziomu 70, a nawet wyższych , aby się nie nudzili...
    Mam 71 lvl i to nie dla mnie. Tym razem mam w zadaniu zrobić 3x wir. OK jeśli chodzi o poziom trudności to przygoda do zrobienia, ale znaleźć komplet ludzi i stracić kilka godzin patrząc jak moje gienki i innych graczy chodzą po mapie, to dla mnie żaden fun. Tak wiec to kolejne zadanie którego nie zaliczę.
    Dla mnie to kolejny powód aby przestać grać, bo tak jak z poszukiwaczem (w tym tygodniu dla odmiany "wąż morski do zrobienia"), niby coś dla graczy zrobiono, ale tak naprawdę to nie do grania.

    Cytat Zamieszczone przez Psychopata2012 Zobacz posta
    Polaka natura jest taka ze bedzie marudzil narzekal a i tak bedzie dalej gral.
    Nie masz racji, narzekam licząc na sensowne poprawki. Ale coraz częściej zdarza mi się nie logować do gry, więc przy braku pozytywnych zmian pewnie w niedługim czasie moja przygoda z tą grą się zakończy.

  2. #62
    Osadnik
    Dołączył
    27.08.2012
    Posty
    50
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Zadałam sobie trochę trudu i przejrzałam forum niemieckie, opinie są podobne do naszych.
    Mam 74 lvl i naprawdę spędzam (czy raczej spędzałam) sporo czasu w grze. Mam zoptymalizowaną i samowystarczalną gospodarkę. Stać mnie na robienie tych zadań, ale robić ich nie zamierzam. Nie wnoszą do mojej zabawy z tso nic nowego, poza żetonami, które są wątpliwą nagrodą. Wprowadzają chaos, gdyż muszę nie wiem po co wywalać surowce i dyskomfort, gdy każe mi się robić przygody, które są niedostępne lub po prostu tak nudne, że nikt ich nie chciał i dalej nie chce robić.
    Wyrzucanie setek wojska, które normalnie nie ginie też pozbawione jest sensu.
    Piszę, nie marudzę, bo cały czas mam nadzieję, że autorzy wyzwań wezmą pod uwagą nasze głosy i przystąpią "do negocjacji", nie okupując się na własnych pozycjach.
    Myślę, że stać BB na dokonanie takich zmian, które zadowolą nie tylko ich, ale też graczy ... wszystkich, nie wybranych.
    Pomysłów padło tyle, że jest w czym wybierać
    Ostatnio edytowane przez G0514 ; 27.11.2018 o 16:20

  3. #63
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    27.02.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie wiem co autor miał na myśli wprowadzając te wyzwania, bo jeżeli chodziło o odebranie chęci do gry to w moim przypadku im się udało.

  4. #64
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    458
    Serwer
    Czarci Gaj
    Dobra wszystko fajnie, tylko czemu nie można zrobić żeby z automatu wchodziły nowe zadania? Nie zrobiłem tego ciągu i już i musiałem każde po kolei klikać że tak chce na pewno usunąć z księgi zadań. Irytujące i nie potrzebne - zobacze za tydzień jak tego nie skasuje co wtedy

  5. #65
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2018
    Posty
    21
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Budowa Miasta, Wykopaliska Archeologiczne, Epidemia, Obrona Królestwa, to powinny być 4 przygody do kupienia u kupca za 1 rybę. Sam bym wybrał którą przygodę chcę robić. I zwiększyć ilość tokenów.

  6. #66
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    4,276
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bartexio jak nie usuniesz zadań na które skończył ci sie czas, to przy logowaniu będzie ci sie pojawiał irytujący komunikat informujący o niepowodzeniu

    qqaz podejrzewam że nie będzie takiej opcji bo w końcu sie wyklaruje, które zadanie idzie zrobić najszybciej z powodzeniem i te by były farmione nonstop, a taki zamysł projektantom na pewno nie przyświecał.

  7. #67
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.02.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Czarci Gaj
    zgadzam sie z Margherita w calosci

  8. #68
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    26.09.2015
    Posty
    6
    Serwer
    Czarci Gaj
    Margherita chyba wyczerpała temat odnośnie tygodniowych Zgadzam się w 100% i postuluję za takimi zmianami

  9. #69
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.05.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    `Margherita ( a także poprzednicy ) wyczerpała temat. Pomysł świetny, natomiast wykonanie ( rzeż wojska, nieosiągalne przygody, brak możliwości wykasowania ) do " KITU ". Hym ciekawe czy wszyscy wiedzą co to kit i do czego służył.

  10. #70
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.04.2013
    Posty
    12
    Serwer
    Złota Góra
    Pomysł bardo mi się podoba ale zawsze jest jakieś ale . Skoro mamy robić przygody to je nam udostępnijcie , bo zanim ja dropnę 3 razy skarb wiedzy to minie więcej niż tydzień. Może przygody które występują w zadaniach powinny być dostępne z zadań poprzedzających je.

Odpowiedz w tym wątku
Strona 7 z 10 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.