Odpowiedz w tym wątku
Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 92

Wątek: Notatki Dewelopera: Tygodniowe Wyzwania - Dyskusja

  1. #81
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    niestety nie moge stwierdzic ze zadania sa czymś co zacheca do gry aktywnych wykonanie 3x przygody ali baba i skarb madrosci jest takim samym dziadostwem jak kiedys zadania gildii - ukończenie wyspy piratów ,której zabraklo wszystkim ,moze zamiana na 3 przygody dowolne z listy przygód 1001 nocy jest lepszym rozwiazaniem

  2. #82
    Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    1,108
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nie zaczynajcie zabawy z zadaniami jak widzicie, że nie możecie ze względu na brak przygód, ukończyć zadania.
    Po prostu je nie róbcie.

  3. #83
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    1,040
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez krotos666 Zobacz posta
    Nie zaczynajcie zabawy z zadaniami jak widzicie, że nie możecie ze względu na brak przygód, ukończyć zadania.
    Po prostu je nie róbcie.
    Ale następnych zadań nie widać w kolejce. Nie wiadomo z gry co będzie dalej jak się nie ukończy bieżących. BTW, można popatrzeć na Wiki, ale to przecież nieoficjalne wsparcie.

  4. #84
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.10.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Wyzwanie tygodnia- koszmar i horror

    Nie wiem,kto wymyślił wyzwanie tygodnia, ale to jest porażka, P O R A Ż K A!!!.Jak ma się w jakimś zadaniu, np tygodnia czy umiejętności jakąś rzadką przygodę typu Drwal czy choćby Synowie krawca, przygodę dostajemy, by ją zrobić. A w wyzwaniu mamy do zrobienia nie 1 tylko ( 3) przygody rzadkie np Słonia czyli Ali Baba i skarb mądrości, a nie dostajemy, mało tego, nie sposób kupić w wadze, a jeśli się pokaże, to za taką cenę, że nie każdy sobie na nią pozwoli. Była do zdobycia z 3go złodzieja, ale zanim ukazały się wyzwania, bo teraz, chcąc wykonać zadanie ze słoniem, a jego nie mam, robiłam 3x trzeciego złodzieja i nic, 0, czyli stracę nie wykonując tygodniowego zadania. Pytam się, jaki jest sens tak zniechęcać ludzi, bo nie tylko ja mam z tym problem, by tracili, nie mogąc wykonać całości?

  5. #85
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    4,317
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie ty pierwszy to zauważyłeś, odnosnie tego tematu i podobnych przemyslen powstało naprawde duzo postów, i nie tylko na polskim forum

  6. #86
    Odkrywca
    Dołączył
    27.03.2014
    Posty
    506
    Serwer
    Nowa Ziemia
    a ja chyba ustawie się po murem na rozstrzelanie ale chyba będę musiał wbrew wszytkom namieszać:
    0. przyznaje sie mam tylko 64 lvl i zrobiłem - o zgrozo - chyba już z 7 wyzwań tygodniowych (i faktycznie można je zaliczać mniej niz 48h)- i podniosłem popa o ok 1k głownie w twierdzach ale nie tylko (drobiazgi np namioty maja opłacalny przelicznik token/populacja)
    1. rozmawiałem na czacie gildyjnym i nie mogłem ogarnąć ze wszyscy chcą te wyzwania robić -"natychmiast!" - a jak sie nie da to - "wszystko do dupy" i "pozostaje NIC!!!" - no dramat. Do tego "jak zdobyć w tydzień 3x skarby"
    2. nie w tydzień tylko wyzwania sa tygodniowe wiec jest teoretycznie miesiąc by uzbierać 3x skaby i jak kolejny raz będzie wyzwanie to w ciągu tygodnia je zrobić - tydzień to czas na ROBIENIE NIE ZBIERANIE
    3. a jak sie nie uzbiera w miesiąc to można w następny.. mam 64 lvl i 75 będę miał za jakies 10 lat - czemu mam wszystkie budynki podnieść tokenami w pol roku????
    4. wiem ze "odbudowa po burzy" jest totalnie spier.... i szkoda zaprawy - ale nie musi nikt jej robic
    5. jak sie nie da to pozostaje NIC - ale tu niestety sie nie zgodze. Kalka la temu był tylko KRAWIEC (drobnych nie licze). i wszyscy prawie tego *****nego krawca łoili raz po razie. I wtedy nie bylo NIC poza tym. W ciągu kilku lat pojawiły sie przygody 1001 nocy, listy, wyprawy, scenariusze, kolonie, mini zadania i pewno cos tam jeszcze. Teraz tygodniowe wyzwania. Trochę zwalone, troche nie. Zawsze cos nowego. Duzo rzeczy jest "zmarnowaniem czasu programistów" ale jest jakiś wybór.
    6. polemik nie będę czytał bo krytyk (w tym również moich) dot. wyzwań naczytałem sie cała czapkę i mam dość narzekania wszystkich na wszytko.
    Milczenie Jaghutów przesycała ironia...
    A SERWERY i tak powinny być połączone..

  7. #87
    Generał Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    3,621
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Zee4c Zobacz posta
    0. przyznaje sie mam tylko 64 lvl i zrobiłem - o zgrozo - chyba już z 7 wyzwań tygodniowych (i faktycznie można je zaliczać mniej niz 48h)
    Poczekaj az wbijesz 66 lvl i przyjdz tu znowu przepisac tego posta od zera

    Ludzie sie burza nie o to, ze te zadania czegos od nich wymagaja, tylko ze jest to absurdalnie niezbalansowane juz na poziomie koncepcyjnym (vide Oblezone Miasto).
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #88
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.10.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Chodzi mi o dostępność do przygód, które są rzadkością, a które są wymagane w zadaniu i zmniejszenie ich ilości do wykonania, bo skoro nawet 1 nie zdobyłam, to co mówić o 3? A straciłam bardzo dużo i surowców,które włożyłam i końcowych PD + żetony T.

  9. #89
    Początkujący Odkrywca Awatar hadzi4
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    453
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Gra generalnie oparta na zdobywaniu PD nigdy nie będzie atrakcyjna choćby nie wiem jakie eventy robili i jaki ciąg zadań stworzyli...gra zacznie być atrakcyjna jak nagrodą za wykonanie przygody lub zadania będzie nie tylko PD ale i budynek, generał, ilość żołnierzy, lub tym podobne. na ten czas gra nudna...robi sie co najłatwiejsze byle PD do przodu..

  10. #90
    Osadnik
    Dołączył
    23.02.2012
    Posty
    54
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Moje krótkie 3 uwagi dot. zadań tygodniowych:
    1. Nie będę robić wojska elitarnego, po to, żeby je wysłać w kosmos - no,nie będę i już. Mogę je wytracić w dużo atrakcyjniejszy sposób, na przygodzie. Exp. uzyskany z przygody będzie kilka razy wyższy, niż ten za zadanie. Wojsko mogę wyprodukować, nie ma problemu. Jeżeli usunąć wysłanie, wydelegowanie, ewentualnie zamienić na "ukończ przygodę, zużywając X Konnych Zbrojnych, Arkebuzerów, Oblężników" itp., zadanie będzie miało chociaż odrobinę sensu.
    2. Przygodę, którą należy zrobić, powinno się dostawać po ukończeniu wcześniejszego zadania - tylko do zrobienia, nie do handlu!
    3. Jeżeli zadanie jest tygodniowe, to następne powinno wchodzić po 7 dniach, niezależnie od tego, kiedy ukończyliśmy poprzednie.
    I tyle, pozdrawiam BB

Odpowiedz w tym wątku
Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.