Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Notatki Dewelopera: Tygodniowe Wyzwania

  1. #1
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    4,268
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Notatki Dewelopera: Tygodniowe Wyzwania



    Pozdrawienia Osadnicy!

    Wyzwania tygodnia są już dostępne i otrzymaliśmy już wiele opinii na ich temat. Dziękujemy za Wasz czas i przekazane przemyślenia na temat tej nowej treści. Chciałbym opowiedzieć na zadane przez Was pytania i przekać kilka przemyśleń, które miałem podczas projektowania Tygodniowych Wyzwań.


    Cotygodniowe Wyzwania Kryzysowe


    Ogólny pomysł polegał na stworzeniu treści, które stanowiłyby wyzwanie podobne do Zadań Kryzysowych, ale częściej. Wyzwania nie powinny być czymś, co moglibyście wyklikać w ciągu kilku minut, powinny raczej tworzyć "wyzwanie czasowe", o których musicie pomyśleć, w jaki sposób ostrożnie do nich podejść. Być może musicie podjąć decyzję, aby nie brać udziału w innych częściach gry, ale skupić się teraz na jednym wyzwaniu, a następnie wrócić do innych zadań. Aby stworzyć "wyzwanie czasowe" postanowiłem skupić się na zadaniach, które pochłaniają pewną ilość czasu. Tworzenie zasobów i premii, ukończenie zadań ze specjalistami, wykonywanie niektórych przygód, tego rodzaju zadania. Samo "wyzwanie czasowe" ustalono na 4,5 dnia, a czas na wypełnienie go wynosi 7 dni. To pokazuje, jak czasochłonne byłoby takie wyzwanie. Tygodniowe Wyzwania nie są czymś dla każdego, ale raczej stanowią dosyć wymagającą treść dla ludzi, którzy inwestują czas w grę i szukają więcej rzeczy do zrobienia. Tak duże zużycie czasu oznacza również, że ta treść powinna pozostać całkowicie opcjonalna i nigdy nie nagradzać czegoś, co jest obowiązkowe aby robić postępy w grze, więc zdecydowałem się połączyć to ze wzrostem limitu populacji, co zapewni dodatkowe korzyści w dłuższej perspektywie czasu.


    Przyszłość

    Chciałbym Wam jeszcze raz podziękować za Wasze opinie. Czytałem tyle, ile mogłem i będę nadal czytał.Wasze obawy są dla mnie ważne, więc postaram się przedstawić niektóre z moich planów dotyczących tego, jak chciałbym podejść do przyszłości Tygodniowych Wyzwań. Po pierwsze, nie zamierzam usuwać "wyzwania czasowego", usuwając z Tygodniowych Wyzwań przygody lub drastycznie zmniejszając ilość żądanych zasobów. Czymś co chciałbym zrobić, jest zgromadzenie większej ilości informacji zwrotnych, a także bezpośrednia analiza dostępnych danych. Moim osobistym celem jest poprawienie sytuacji bez narażania "wyzwania czasowego".To nie jest łatwe zadanie, ale są sposoby. Jednym z takich sposobów jest na przykład wprowadzenie kolejnych przygód, w tym Ali Baby, Młodego Drwala za fragmenty map, co jest planowane w najbliższej przyszłości.


    Zapraszam do podzielenia sie opiniami > tutaj <.

    Dziękuję za przeczytanie!
    BB_Alex
    Ostatnio edytowane przez BB_Penelopa ; 23.11.2018 o 11:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.