Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: (_¸ .•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_) Gildia Rycerze i Osadnicy (RiO) (_¸ .•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    07.03.2012
    Posty
    47
    Serwer
    Kolonia

    (_¸ .•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_) Gildia Rycerze i Osadnicy (RiO) (_¸ .•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_

    (_¸ .•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)Witam wszystkich zainteresowanych w naszej Gildia (RiO) (_¸ .•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)


    Jesteśmy ekskluzywną ekipą, która gra na luzie i dla przyjemności. Klarujący się skład przyjaciół pozwala Nam optymistycznie patrzeć w przyszłość.Nie mamy ciśnienia na aktywność po 24H ani inne bzdury, którymi zaprzątają sobie głowę inne Gildia, jednocześnie tracąc przyjemność z gry i wyzwalając niepotrzebną agresję oraz niczym nie poparte dążenie do spełnienia chorych aspiracji i marzeń. Jesteśmy zdania, że dobra i zgrana drużyna to taka, która szanuje swoich członków oraz ma stały skład. To są właśnie Nasze cele, a reszta przyjdzie z czasem...

    =●=- WYMAGANIA -=●=

    ●Brak przyjmiemy każdego nowego gracza jak tez stare wyjadaczy :>]
    ●Mamy graczy z 70 lvl jak też 40 wiec dla każdego znajdzie się miejsce
    ●Wystarczy złożyć podanie do Gildii i napisać kilka słów o sobie
    ●Podania można składać do hidmaro lub Wiesław17

    >> OFERUJEMY <<

    ● Dobrą zabawę, Miłą atmosferę
    ● Pomoc- wszelakiego rodzaju od wymiany dropów po samouczek dla początkujących jak też powracających również można liczyć na pomoc przy eventach jak też zadaniach kryzysowych.
    ● Organizujemy konkursy w których można zdobywać budowle, geologów i mnóstwo surowców
    ● Aktywny czat posiadamy Tema Speak nasz serwer "TSserwer.pl" po informacji hidmaro można dołączyć do rozmowy (nasz pokój to SettlersRiO)
    ● Proponujemy również rozmowy z innymi graczami jak też Serwerami i gorąco zachęcam bo naprawdę warto sie komunikować poprzez rozmowę, nic tak nie zbliża jak wypita wspólnie kawa w doborowym towarzystwie
    ● Więcej szczegółów można znaleźć w opisie Gildii

    •.¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸.•*°*•. NASZE MOTTO •.¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸.•*°*•.

    "Nieważne, kim jesteś.
    Skąd przyszedłeś. Jak wyglądasz.
    Zawsze możesz odnieść sukces,
    jeśli jesteś gotowy na niego pracować

    •.¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸.•*°*•. •.¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸.•*°*•
    Ostatnio edytowane przez hidmaro ; 26.04.2018 o 23:29

  2. #2
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    28.05.2013
    Posty
    352
    Serwer
    Nowy Świat
    (_¸ .•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_) Gildia Rycerze i Osadnicy (RiO) (_¸ .•*´'`°¤¸'¸¤°´'`*•.¸_)
    •.¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸. .¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸. .¸.•*°*•.¸.•*°*•.¸.•*°*•

    tak to leciało?

    ok. po 5 edycji już widać

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    07.03.2012
    Posty
    47
    Serwer
    Kolonia
    mam pytanie czy widać opis bo nie kumam czemu nie pokazuje jak klikam

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    28.05.2013
    Posty
    352
    Serwer
    Nowy Świat
    edytowałeś 10 razy swój wpis a nawet raz mój LOL
    albo jesteś moderatorem (przy okazji) albo forum się wykrzaczyło przez te spec znaki
    napisz bez ozdobników będzie Ok.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    07.03.2012
    Posty
    47
    Serwer
    Kolonia
    hahah Ok udało sie to ogarnąć

Odpowiedz w tym wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.