Zobacz wyniki ankiety: Ręczne wprowadzenie jednostek do koszar

Głosujących
18. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    7 38.89%
  • nie

    11 61.11%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Ręczne wprowadzanie jednostek

  1. #11
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,028
    Serwer
    Nowa Ziemia
    paczki po 25szt muszą zostać. jak już wyżej napisano, co jeżeli np zacznie się produkować paczka 1000 KZ, a będziesz potrzebować np KA.
    ani tego nie usuniesz, ani nie przesuniesz.

    co do możliwości usuwania większej ilości paczek czy przesuwania na sam początek, to propozycji było już dziesiątki.
    "Everybody lies"

  2. #12
    Odkrywca Awatar dario_j
    Dołączył
    04.07.2013
    Posty
    274
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Do zlecania dużego najmu, nie będę się czepiał, ale do tego musi być:
    1. możliwość kasowania zlecenia w trakcie realizacji, a wyszkolone już jednostki są normalnie dostępne;
    2. możliwość zmiany realizowanego już zlecenia na inne;
    3. wyszkolona jednostka jest od razu dostępna, bez czekania na zakończenie szkolenia całej grupy.
    Ostatnio edytowane przez dario_j ; 12.06.2017 o 13:12

  3. #13
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Głosy są bardzo zróżnicowane!
    Zachęcam do głosowania!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  4. #14
    Odkrywca Awatar horis
    Dołączył
    07.04.2015
    Posty
    423
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez dario_j Zobacz posta
    Do zlecania dużego najmu, nie będę się czepiał, ale do tego musi być:
    1. możliwość kasowania zlecenia w trakcie realizacji, a wyszkolone już jednostki są normalnie dostępne;
    2. możliwość zmiany realizowanego już zlecenia na inne;
    3. wyszkolona jednostka jest od razu dostępna, bez czekania na zakończenie szkolenia całej grupy.
    co do pkt.3 to on jest i obecnie mozliwy- wystarczy ze jako grupe wezmiesz 1 jednostke, i zaznaczysz tyle ile ci trzeba jednostek na pasku grup- obecny minus tego rozwiazania jest gdy masz tak zrobione, a nagle musisz cos dorobic (wtedy jest masakra z kasowaniem lub usuwaniem z kolejki)
    gra to przyjemnosc, ale kulturka musi byc;
    moze bywam brutalny, ale za to szczery

  5. #15
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    10.11.2012
    Posty
    346
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Heh poprawa sposobu rekrutacji bardzo, by się przydała. Ale nie ma na to szans. Każda zmiana zajmuje im 2-3 lata i kiedy już ją zmienią (obojętnie czy dobrze czy źle) uznają sprawę za zakończoną i biorą za dziubanie przy następnej rzeczy. Już gdzieś był podobny temat z dużą iloscią głosów na tak, założony nie długo po modernizacji koszar. I była odpowiedź odmowna...
    Cytat Zamieszczone przez Airtom Zobacz posta
    jedyna aktualizacja działająca poprawnie to aktualizacja godziny końca aktualizacji.... przypadek..?

  6. #16
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Na razie mamy remis.

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  7. #17
    Elelkal_
    Z jednej strony ciekawy pomysł ułatwiający szkolenie ale z drugiej ma też wadę. Przy zamianie paska, jak niektórzy już pisali pojawia się problem polegający na niemożności anulowania bieżącej produkcji (chyba, że przyspieszenie za klejki). Więc w przypadku gdy jednorazowo szkolimy np. 1000 łuczników czy rekrutów i pojawia się nagła potrzeba doszkolenia kilku jednostek nic nie można zrobić. W obecnym systemie będzie skutkowało to tylko przerzucaniu wyżej nowego wojska co jest uciążliwe ale według mnie na pewno lepszym rozwiązaniem niż ten pomysł. Jeśli już, to byłbym za zwiększeniem ilości szkolonego wojska z max. 25 do np. 100 i dodaniem nowej opcji "dodaj na początku kolejki", którą zaznaczałoby się tak jak śledzenie zadań w księdze zadań.

  8. #18
    Moderator Forum Awatar MOD_Victoria
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    1,773
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie uzyskał wystarczającej ilości głosów by mógł zostać przekazany. Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

    Pozdrawiam
    MOD_Victoria

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.