Zobacz wyniki ankiety: Ręczne wprowadzenie jednostek do koszar

Głosujących
18. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    7 38.89%
  • nie

    11 61.11%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Ręczne wprowadzanie jednostek

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    191
    Serwer
    Złota Góra

    Ręczne wprowadzanie jednostek

    Witam co myślicie by zlikwidować pasek Rekrutacji i po prostu wpisać odpowiednią ilość w odpowiednie miejsce. Np produkcja r 1200szt. itak dalej a na koniec klikamy potwierdź jednostki i się robią ^^/ Również tak samo można by było zrobić z kasowaniem jednostek w koszarach klikasz zakładkę usuń produkcję w niej wpisujesz ile jednostek masz usunąć i się automatycznie kasują z koszar.
    Ostatnio edytowane przez Tarczyńca ; 10.06.2017 o 17:34

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.08.2014
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    1 pakiet ?
    a jak bedzie trzeba zmienic typ jednostek to jak to zrobisz ?

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    191
    Serwer
    Złota Góra
    Kolejność można przesuwać strzałkami do woli a o jaki typ Ci chodzi? możesz jaśniej?
    Tutaj chodzi bardziej o włączanie nowej produkcji ale wiesz prościej Ci chyba wpisać w zakładce usuń jednostki i je na nowo dodać niż klikać w ten durny krzyżyk ;P

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    09.09.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Złota Góra
    tylko że teraz powstałby problem polegający na tym,że musiałoby się czekać do momentu wyprodukowania całości z wybranych 1200 sztuk żeby z nich korzystać

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    191
    Serwer
    Złota Góra
    To nie problem to taka gra przecież zawsze Się tak czeka
    Ale jak dla mnie to ułatwienie bo nie muszę wtedy majstrować przy 2 paskach starczy jeden prostokącik do wpisania jednostki i dajesz daszek i produkujesz?
    A teraz nie czekasz jak dasz na pasku 1200 reksów Pao Ogarnij Się :P

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    191
    Serwer
    Złota Góra
    Jak już się pierwsza 25 będzie robić to skasujesz mniej proste ale to 25 będzie się musiało zrobić już chyba że za klej przyśpieszysz

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    09.09.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Złota Góra
    czasami zdarzają się sytuacje że jest potrzebna pewna ilość jednostek np. 200 rekrutow, teraz dajmy na to zrobią się w 8 pakietach po 25 sztuk a tak musiałbym czekać aż wyprodukuje się 1200 sztuk, chyba że będzie mechanizm umożliwiający natychmiastowe wykorzystanie wyprodukowanej jednostki

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    191
    Serwer
    Złota Góra
    Nie to będzie tak ile R potrzebujesz tyle wpiszesz chcesz 100r to wpisujesz 100r i produkujesz 100. chcesz 250r to wpisujesz 250r ;] takie ułatwienie

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    09.09.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Złota Góra
    trochę mnie nie zrozumiałeś ale ok, do pomysłu nic nie mam , chociaż narazie nie jest to jakis problem dwa suwaki przesunąć i za dużo to nie usprawnia

  10. #10
    Odkrywca Awatar horis
    Dołączył
    07.04.2015
    Posty
    423
    Serwer
    Złota Góra
    do do pierwszej czesci jestem na nie, pasek mi sie podoba i czesto z niego korzystam.
    co do likwidacji - bardzo dobry pomysl
    gra to przyjemnosc, ale kulturka musi byc;
    moze bywam brutalny, ale za to szczery

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.