Zobacz wyniki ankiety: Czy podnoszenie poziomu budynku powinno skutkować zwiększeniem jego wydajności?

Głosujących
49. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    32 65.31%
  • Nie

    17 34.69%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Wątek: Ulepszanie budynków a zużycie zasobów

  1. #21
    Osadnik
    Dołączył
    22.08.2016
    Posty
    28
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ogólnie produkcję mam na plus wszystkiego.
    I nie chcesz mieć więcej na plus? Idziesz do sklepu po piwo a tam przy zakupie 3 dostajesz jedno gratis. Bierzesz czy zostawiasz?

    Ale mimo to jestem przeciwnikiem zmiany produkcji.
    Nikt nie chce nic zmieniać...wszystko najlepiej zostawić po staremu. Przy takim nastawieniu nigdy nie będzie rozwoju, dobrze, że raz po raz pojawiają się ludzie, którzy mają gdzieś reguły rządzące światem, idą pod prąd i wymyślają coś rewolucyjnego.

    Brakuje jeszcze trochę głosów.
    To brzmi jak zachęta...i zapowiedź zmian...

  2. #22
    Osadnik
    Dołączył
    31.03.2016
    Posty
    41
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez stoowa82 Zobacz posta
    Aktualnie podnosząc poziom pieca wytopu żelaza z poziomu pierwszego (do wyprodukowania sztabki żelaza potrzebne są 4 sztuki rudy + 6 sztuk węgla) do drugiego (2 szt za 8 sztuk rudy i 12 sztuk węgla) podnosimy tylko ilość produkcji co można uzyskać poprzez postawienie drugiego pieca. Brakuje mi efektu inwestowania w rozwój. Niechby chociaż przy drugim poziomie budynku ująć po jednym zasobie rudy i węgla dla wyprodukowania jednej sztuki żelaza. To oznaczałoby dla budynku ulepszenie, bardziej racjonalne wykorzystanie zasobów.
    Stawiając cztery piece zamiast podnosić jeden na czwarty poziom będziesz musiał później regularnie rzucać cztery premie zamiast jednej, premie dają od 100 do 300 procent zysku, a dobre są w cenie, więc to chyba dostateczna motywacja do podnoszenia poziomu budynków. Dziś generalnie nie opłaca się produkcja bez premii (może poza drewnem, bo samo rośnie i ma premie strefowe), a utrzymywanie ciągłości buffowania bez większych przestojów stało się możliwe dzięki stekom i ucztom.

  3. #23
    Osadnik
    Dołączył
    22.08.2016
    Posty
    28
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez gilgalad_pl Zobacz posta
    Stawiając cztery piece zamiast podnosić jeden na czwarty poziom będziesz musiał później regularnie rzucać cztery premie zamiast jednej,
    Wszystko się zgadza, nie neguję tego. Może się jednak okazać, że mając odpowiednią ilość budynków odpowiedniego poziomu będziesz mógł użyć o jedną premię mniej. Nie brzmi dobrze?

  4. #24
    Moderator Forum Awatar MOD_Victoria
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    1,773
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie cieszył się poparciem na tyle wysokim, by mógł zostać przekazany, w związku z tym temat zamykam i przenoszę do archiwum.

    Pozdrawiam,
    MOD_Victoria

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.