Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za skróceniem drogi na drop

Głosujących
42. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • ZA

    21 50.00%
  • PRZECIW

    18 42.86%
  • OBOJĘTNIE

    3 7.14%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: Skrót na Dropy

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Z czego w zaden sposob nie wynika to, ze jest jakies uzasadnienie do rozwijania gry w kierunku coraz wygodniejszego jego exploitowania.
    Jeśli handel dropami to ficzer to jak najbardziej uzasadniony jest kierunek wygodniejszego z niego korzystania, bo gra zmierza w kierunku wygodniejszego korzystania ze swoich ficzerów. I BB swoimi bezpośrednimi i pośrednimi działaniami czyni ten handel dropami wygodniejszym. Choćby zbliżające się szkolenie gienków skróci czas dropa w dzielnym o jakieś 15 minut (szybsza podróż na przygodę + szybsze chodzenie). Nie wiem czy BB w pełni zdaje sobie sprawę z wpływu swoich działań na handel dropami, ale wiem że jakby chcieli to już lata temu wyeliminowali by z gry handel dropami. Skoro tego nie robią to uznają że ta "mechanika" ubogaca grę. Takie mniej więcej jest uzasadnienie BB. A jakie jest twoje uzasadnienie żeby karać graczy długim spacerem przez podbite już sektory i uniemożliwiać im korzystanie ze skrótów?

    Logika naciagana mniej wiecej w takim stopniu jakby twierdzic, ze panstwo wspiera wypadki drogowe, bo po co innego buduje drogi.
    Coś w tym jest, bo jakby wcale nie było dróg to nie byłoby wypadków drogowych

    A tak serio to porównanie bardzo nietrafione bo BB ma możliwość by całkowicie wyeliminować handel dropami (albo blokowanie), a państwo nie jest w stanie wyeliminować wypadków drogowych.

  2. #12
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,566
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez panghy Zobacz posta
    A jakie jest twoje uzasadnienie żeby karać graczy długim spacerem przez podbite już sektory i uniemożliwiać im korzystanie ze skrótów?
    Jesli taki jest stan domyslny to w zaden sposob nie jest to karanie. Jesli skroty nie istnieja to w zaden sposob nie jest to uniemozliwianie korzystania z nich.

    Ponadto nawet wysylanie generalow po to zeby kosztem 1 rekruta zabic jedna jednostke nie musi w zaden sposob oznaczac atakowania obozow w ostatnim sektorze, moze rownie dobrze w pierwszym. Jesli gracze ustala inaczej to ich problem a nie tworcow gry.

    A tak serio to porównanie bardzo nietrafione bo BB ma możliwość by całkowicie wyeliminować handel dropami (albo blokowanie), a państwo nie jest w stanie wyeliminować wypadków drogowych.
    Porownanie moze nie idealne, ale odnoszace sie odpowiednio do tego co napisales poprzednio, gdzie skutek utozsamiasz z celem, a te dwie rzeczy nie sa ze soba skorelowane w takim stopniu jak sugerujesz.

    Nie wiem czy BB w pełni zdaje sobie sprawę z wpływu swoich działań na handel dropami, ale wiem że jakby chcieli to już lata temu wyeliminowali by z gry handel dropami.
    Nie zdaja sobie sprawy z wiekszosci rzeczy w grze, ponadto nie angażują (i w zasadzie nigdy tego nie robili) w gre srodkow ktore pozwalalyby przerobic jakis istotny obszar mechaniki od podstaw. Prawde mowiac to trudno powiedziec czy ktos tam jeszcze poza grafikami i CMami pracuje na pelny etat
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta

    Nie zdaja sobie sprawy z wiekszosci rzeczy w grze, ponadto nie angażują (i w zasadzie nigdy tego nie robili) w gre srodkow ktore pozwalalyby przerobic jakis istotny obszar mechaniki od podstaw. Prawde mowiac to trudno powiedziec czy ktos tam jeszcze poza grafikami i CMami pracuje na pelny etat
    Tu jesteś ciut niesprawiedliwy, bo od czasu wprowadzenie XXL dostaliśmy już dużo więcej nowości (nie licząc samego XXL) niż od wyjścia z bety do XXL.

    Jeśli już, to przypuszczam, że CM-owie są na umowę-zlecenie, a graficy na akord bo inaczej nie potrafię wytłumaczyć wpisów Penelopy w nocnych godzinach i braku kontaktu "normalnych" oraz niepomalowanych na zielono dachów w ulepszonych młynach wodnych na 6lvl-u.

    Wracając do tematu, jestem na nie - już lepiej ulepszyć istniejące rozwiania, co częściowo się stanie z wprowadzeniem drzewka generałów, a gdyby jeszcze do tego zlikwidować lub zmniejszyć cooldown na premiach epickich to już w ogóle nic innego nie trzeba.

  4. #14
    Elelkal_
    Cytat Zamieszczone przez panghy Zobacz posta
    Coś w tym jest, bo jakby wcale nie było dróg to nie byłoby wypadków drogowych

    A tak serio to porównanie bardzo nietrafione bo BB ma możliwość by całkowicie wyeliminować handel dropami (albo blokowanie), a państwo nie jest w stanie wyeliminować wypadków drogowych.
    Sam widzisz, że państwo jednak jest w stanie wyeliminować wypadki drogowe. Jak ? Chociażby poprzez niebudowanie/ zakaz budowy dróg albo całkowity zakaz poruszania się w tym sprzedaż itp. pojazdów mechanicznych. W efekcie nie będzie wypadków i problem rozwiązany, oczywiście można to zrobić w mniej radykalny sposób. Co do handlu dropami to tutaj jest to praktycznie niemożliwe. Bo niby jak ? Gracze i tak znaleźliby furtkę a likwidacja czatów nie wchodzi w grę.
    Tak jak było już napisane, ten pomysł za bardzo ingeruje w grę i są dużo łatwiejsze metody aby ułatwić graczom "handel dropami", więc NIE.

  5. #15
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Elelkal_ Zobacz posta
    Co do handlu dropami to tutaj jest to praktycznie niemożliwe. Bo niby jak ? Gracze i tak znaleźliby furtkę a likwidacja czatów nie wchodzi w grę.
    A widziałeś żeby w jakiejś cywilizowanej grze była zasada, że "no to ja teraz tu wyskoczę solo, pozamiatam orków | terrorystów | czołgi | zamki | ... , a pod koniec wpadnij i podzielimy się nagrodą"?
    Nie, bo inne gry nie są spieprzone u podstaw i z tego powodu nie ma to sensu (poza specyficznymi sytuacjami). Albo idziesz solo i solo zbierasz nagrody albo lecisz grupą i korzystasz z tego, że 1+1=3, czyli że drużyna jest nie tylko mocniejsza od każdego członka osobno (a nawet tego nie ma w TSO), ale nawet mocniejsza od sumy wszystkich z osobna.

  6. #16
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Iphoris Zobacz posta
    A widziałeś żeby w jakiejś cywilizowanej grze była zasada, że "no to ja teraz tu wyskoczę solo, pozamiatam orków | terrorystów | czołgi | zamki | ... , a pod koniec wpadnij i podzielimy się nagrodą"?
    Nie, bo inne gry nie są spieprzone u podstaw i z tego powodu nie ma to sensu (poza specyficznymi sytuacjami). Albo idziesz solo i solo zbierasz nagrody albo lecisz grupą i korzystasz z tego, że 1+1=3, czyli że drużyna jest nie tylko mocniejsza od każdego członka osobno (a nawet tego nie ma w TSO), ale nawet mocniejsza od sumy wszystkich z osobna.
    Nie wiem co to cywilizowane gry, ale w Diablo 3 tak się gra :P

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Jesli taki jest stan domyslny to w zaden sposob nie jest to karanie. Jesli skroty nie istnieja to w zaden sposob nie jest to uniemozliwianie korzystania z nich.
    Z przygód kooperacyjnych i ze scenariuszy wiemy że jest w grze mechanika skrótów/blokad/przejść odblokowywanych po pokonaniu odpowiedniego przywódcy. Nie implementowanie skrótów w krawcach jest więc karaniem nie tylko kupujących dropy, ale też tych którzy wykonują przygodę, robią ostatni sektor i potrzebują sobie dosłać jakiegoś gienka. Gienek ląduje na początku przygody i musi zawijasami przejść całą mapę. Skróty zmniejszyłyby czas przejścia gienka o jakieś 2/3.

    Duże sektory w krawcach są po żeby zmieścić w nich dużo obozów przeciwnika, a nie po to żeby spacery gienków trwały wieczność. To tylko efekt uboczny.

    Porownanie moze nie idealne, ale odnoszace sie odpowiednio do tego co napisales poprzednio, gdzie skutek utozsamiasz z celem, a te dwie rzeczy nie sa ze soba skorelowane w takim stopniu jak sugerujesz.
    Drogi przez ponad 90% czasu służą poruszaniu się pojazdów, zakładka "handel" przez ponad 90% czasu służy handlowi dropami. Budując drogi głównie ułatwiasz pojazdom poruszanie się, robiąc zakładkę "handel" głównie ułatwiasz graczom handel dropami.

    Nie zdaja sobie sprawy z wiekszosci rzeczy w grze, ponadto nie angażują (i w zasadzie nigdy tego nie robili) w gre srodkow ktore pozwalalyby przerobic jakis istotny obszar mechaniki od podstaw. Prawde mowiac to trudno powiedziec czy ktos tam jeszcze poza grafikami i CMami pracuje na pelny etat


    Cytat Zamieszczone przez Elelkal_ Zobacz posta
    Co do handlu dropami to tutaj jest to praktycznie niemożliwe. Bo niby jak ? Gracze i tak znaleźliby furtkę a likwidacja czatów nie wchodzi w grę.
    Nie wiem czy powinienem tutaj pisać o sposobach na ukrócenie handlu dropami, bo jeszcze BB podsłucha Ale i tak napisze na szybko parę pomysłów możliwych do zastosowania razem lub rozdzielnie lub w różnych kombinacjach:
    -niemożliwość zaproszenia kogokolwiek po wykonaniu choć jednego ataku, czyli albo zapraszasz kogoś na samym początku przygody albo wcale (gracze do np 42lvl nie mieliby takiego ograniczenia żeby gildia mogła im pomóc w trudniejszych przygodach)
    -możliwość zaproszenia kogoś do przygody po 24h od przyjęcia do znajomych (albo po 3 lub 7 dniach)
    -zaproszony musi samodzielnie rozbić cały jeden obóz, albo cały jeden sektor
    -zaproszony dostaje drop proporcjonalnie do liczby rozbitych obozów (zero obozów = zero surki)
    -przygody nie można zakończyć przez godzinę od przyjęcia zaproszenia, nawet jak wszystkie obozy zostały rozwalone
    -jeśli gracz nikogo nie zaprosi to sam dostaje pozostałe dropy

    To tak na szybko. Nie są to może pomysły najlepsze, czy najkorzystniejsze dla graczy, ale pokazują że dałoby się handel dropami ukrócić.

  8. #18
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.01.2017
    Posty
    3
    Serwer
    Kolonia
    mi nie chodzi o wielkie ingerencje w grę BB mogło by wymyśli powiedzmy jakieś dodatkowe mini zadanie zbierasz jakieś rzeczy i w magazynie prowiantu robisz jakis przedmiot rzucasz na przygodę i otwiera tunel na skrót ot cała filozofia

  9. #19
    Odkrywca Awatar Adamynas
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    279
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A z tunelu tego po jego otwarciu wyłażą aktualizacja walcząca z konserwą a tuż za nimi idzie bug za rękę z obszarem
    Censored by BB_Penelopa many times....
    Walcz z MOD jak Don Kichot

  10. #20
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez panghy Zobacz posta
    Duże sektory w krawcach są po żeby zmieścić w nich dużo obozów przeciwnika, a nie po to żeby spacery gienków trwały wieczność. To tylko efekt uboczny.
    Brałeś udział w projektowaniu i stąd te informacje? Może jeszcze napiszesz, że podobnie jest w baśniach 1001 nocy począwszy od drwala, gdzie obozów jet zatrzęsienie

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.