Zobacz wyniki ankiety: Czy chcemy aby zostaly utworzone nowe polskie serwery

Głosujących
36. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    8 22.22%
  • Nie/ Pomysl z zalozenia bledny

    19 52.78%
  • Obojetne

    9 25.00%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Wątek: Pomysl na lagi

  1. #1
    Odkrywca Awatar horis
    Dołączył
    07.04.2015
    Posty
    588
    Serwer
    Złota Góra

    Pomysl na lagi

    Zauważyłem ze często pojawiają się lagi z powodu przeładowania serwerów np na początku eventow lub wprowadzenia nowości, może być to spowodowane przepełnieniem się naszych siedmiu polskich serwerów.
    Może warto aby powstały kolejne serwery polskie, a dzięki temu może by serwery były mniej przeciążane, bo np serwerów niemieckich jest 14

    Co wy na to? A moze blednie mysle

    ps. ja sie na tym nie znam , nie jestem programista ani komputerowcem,ale lagi po koserwacjach i na poczatkach eventow mnie wkurzaja, niech cos z tym bedzie zrobione
    Ostatnio edytowane przez horis ; 06.02.2017 o 00:47
    gra to przyjemnosc, ale kulturka musi byc;
    moze bywam brutalny, ale za to szczery

  2. #2
    Elelkal_
    Pomysł bardzo dobry ale tylko pod warunkiem, że problemy z lagami występują z powodu zbyt dużej ilości osób na serwerze. Bo jeśli lagi wynikają z braku odpowiedniej optymalizacji czy zbyt dużymi opóźnieniami w dostępie do serwera to nowe światy nie pomogą w tym a tylko pogorszą sprawę z punktu widzenia graczy na serwerze, tj. mniej nowych graczy a to prowadzi do konsekwencji, których raczej nie trzeba opisywać. Cóż, chyba tylko "góra" wie jak jest rzeczywiście oraz ile osób gra na serwerach

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    06.10.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez horis Zobacz posta