Ali Baba i Skarb Mądrości (z Nusalą) +2x Grad Strzał
Witam wszystkich. Chciałem zaproponować poradnik do przygody Ali Baba i Skarb Mądrości. Składy w dużej części są wzięte z poradników już dobrze wszystkim znanych . Kilka rozwiązań opracowałem sam, przynajmniej się z nimi nigdzie nie spotkałem. Składy na poszczególne obozy szlifowałem na symulatorach. Sugestie bardziej doświadczonych wyjadaczy mile widziane w komentarzach pod postem. Dla posiadaczy większej liczby MSW straty być może można zminimalizować. Poradnik robiony pod mój skład generałów
Możliwy drop:
Mapa: (zapożyczyłem od gracza krotos666)
Nie wiem jak Wy, ale ja zaczynam od strącenia Gradem Strzał obozów 31 i 32
Wersja tylko z Nusalą
Spoiler
G1
Spoiler
1.(Obóz pustynnych bandytów) (100WS 100WZ) – skład (150KA) straty (0KA) – dowolny szybki 2.(Przywódca pustynnych bandytów) (1NR 100WS 100MM) – skład 1f. (100Ł) 2f. (45KZ 225OB) straty (100Ł 27-40KZ) – Nusala + Major 3.(Obóz pustynnych bandytów) (100ZW 100ŁK) – skład (210RY 60OB) straty (72-84RY) - Major 4.(Obóz pustynnych bandytów) (50WS 80ZW 80J) – skład (50KZ 220KA) straty (26-31KZ) – Major 5.(Obóz pustynnych bandytów) (60SZ 60KD 60ŁK) – skład (75KZ 80RY 115OB) straty (65-75KZ 40-61RY) – Major
6. i 7. Ustawienie bloku:
Blok A. skład (200KZ) – zwykły 200 6. Skład (28KZ 242AwZ) straty (8-16KZ) – Major
Blok B. skład (198KZ) – zwykły 200 7. Skład (40KZ 230KA) straty (26-31KZ) – Major
Z garnizonu A. wysyłamy zwykłego na obóz A zaraz po werblach z obozu 6. wysyłamy majora na obóz 6. Czekamy z następnym blokiem do momentu pokazanego poniżej i gdy generał A. dojdzie do miejsca oznaczonego kółkiem wysyłamy kolejno bez zwłoki generała B. na obóz B i generała 7. na obóz 7.
Miejsce wypuszczenia bloku:
Prawidłowo wykonany blok:
G2
Spoiler
8.(Obóz pustynnych bandytów) (80WS 80ZW 80J) – skład (50KZ 220KA) straty (25-31KZ) – Major 9 i 9A.(Przywódca pustynnych bandytów) (1SR 90WS 90KD) i (Obóz pustynnych bandytów) (100KD 110MM) – skład (27KZ 143KA 100AwZ) straty (22-26KZ) – Major (wysyłamy na obóz 9 - obóz 9A bez strat)
10 i 11 Ustawienie bloku:
Blok C. skład (1r) – B.zwykły 200 + (1r + 1r) – A. i C.szybki 200
10.(Przywódca pustynnych bandytów) (110ŁK 110ZW 1PR) skład (220Ry 50OB) straty (83-103RY) – Major
11.(Przywódca pustynnych bandytów) (100J 100KD 1PR) skład (40KZ 10A 170KA) straty (32-38KZ 3-6A) – Major lub Mistrz lub Pień lub Weteran
Z garnizonu A. i B. oraz C. wysyłamy po 1r na obóz blokowany C . Bez zwłoki za nimi wysyłamy Majora 10. Na obóz 10. i Generała 11. (w zależności ,którego wybraliśmy) na obóz 11. W bloku dajemy dwóch szybkich, którzy spokojnie wystarczają. Blok sprawdzony kilkukrotnie.
G3
Spoiler
(Grobowiec) (1GR 1 CR 200KD) – skład 1f. (50R) 2f. (16KZ 254AwZ) straty (50r 8-16KZ) – dowolny + Major
25. i 23. Ustawienie bloku:
Blok C. skład (1r + 1r + 1r) – A. , B. i C. zwykły 200 25.(Przywódca pustynnych bandytów) (1PR 230WS) skład (2Kz 100KA) straty (1-2Kz) – Szybki 200, MSW – do wyboru 23. (Przywódca pustynnych bandytów) (1ZR 120J 100ŁK) skład (55KZ 85RY 130OB) straty (43-52KZ 71-84RY) – Major
Z garnizonu A. i B. oraz C. po kolei szybko wysyłamy po 1r na obóz blokowany F . Gdy generał C. dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym jajkiem szybko wysyłamy Majora 2. i generała 1. (w zależności ,którego wybraliśmy i w tej kolejności!) na obóz 25. I 23. Blok raczej ryzykowny ,ale na 3 próby wszystkie weszły.
Prawidłowo wykonany blok:
G4
Spoiler
20.(Obóz pustynnych bandytów) (250KD) skład (250AwZ) straty (0Awz) – Weteran 21.(Przywódca pustynnych bandytów) (90Pu 90Ł 1 PR) skład (220RY 50OB) straty (67-82RY) – Major
22. Ustawienie bloku:
Blok C. skład (170KZ 30KA) – zwykły 200 lub (172KZ 28KA) – mistrz obrony 200 1. skład (40KZ 160KA) straty (23-31KZ) – MSW
Z garnizonu A. wysyłamy zwykłego generała lub mistrza obrony na obóz E. następnie po nim bez zbędnej zwłoki wysyłamy generała MSW 1. Na obóz 22. Jeśli ktoś wykorzystał wcześniej wszystkich tawernianych z różnych powodów Mistrz Obrony daje radę w bloku mimo około 115 sekund walki tym niemniej zwyklak daję czas na poziomie około 195 sekund (oba bloki były robione, żaden nie padł)
G5
Spoiler
18. i 16.
Ustawienie bloku:
Blok C. skład (1r + 1r) – A. i C. zwykły 200 + (1r) – B. szybki 200 18. skład (70Kz 200AwZ) straty (53-66KZ) – Major 16. 1a. (50K) 1b. (68Kz 100KA 102OB) straty (50K 46-67KZ) – Nusala (MSW) + Major
Z garnizonu A. i B. oraz C. po kolei szybko wysyłamy po 1r na obóz blokowany D następnie, gdy generał A. dojdzie do miejsca oznaczonego czarnym kółkiem wysyłamy Majora z garnizonu 2. Na obóz 18, gdy generał A. dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym kółkiem wysyłamy dwie fale 1f. i 2f. na obóz 16. Blok sprawdzony wszedł dwa razy – za straty nie odpowiadam . Można zamiast Nusali dać MSW ze 110K lub zwykłego szybkiego 200 z 200K i zabrać odpowiednio więcej konnych
Prawidłowo wykonany blok:
Ja zabieram na przygodę (kwestia indywidualna): 59R 100Ł 50(110 lub 200)K 700Kz 700Ry 10A 400AwZ 540KA 400OB
Straty max : 59R 50(110 lub 200)K 100Ł 522KZ 414RY 6A
Straty min : 59R 50(110 lub 200)K 100Ł 405KZ 333RY 3A
Straty średnie: 59R 50(110 lub 200)K 100Ł 464KZ 374RY 4A
Wersja Nusala + Vargus pod zmiany 21.02.2017r.
Spoiler
G1
Spoiler
1.(Obóz pustynnych bandytów) (100WS 100WZ) – skład (150KA) straty (0KA) – dowolny szybki 2.(Przywódca pustynnych bandytów) (1NR 100WS 100MM) – skład 1f. (100Ł) 2f. (45KZ 225OB) straty (100Ł 27-40KZ) – Nusala + Major 3.(Obóz pustynnych bandytów) (100ZW 100ŁK) – skład (26Kz 124KA 30OB) straty (21-26Kz) - Vargus 4.(Obóz pustynnych bandytów) (50WS 80ZW 80J) – skład (40KZ 140KA) straty (24-29KZ) – Vargus 5.(Obóz pustynnych bandytów) (60SZ 60KD 60ŁK) – skład (31KZ 29KA 120AwZ) straty (26-29KZ) – Vargus
6. i 7. Ustawienie bloku:
Blok A. skład (200KZ) – zwykły 200 6. Skład (28KZ 242AwZ) straty (8-16KZ) – Major
Blok B. skład (198KZ) – zwykły 200 7. Skład (40KZ 230KA) straty (26-31KZ) – Major
Z garnizonu A. wysyłamy zwykłego na obóz A zaraz po werblach z obozu 6. wysyłamy majora na obóz 6. Czekamy z następnym blokiem do momentu pokazanego poniżej i gdy generał A. dojdzie do miejsca oznaczonego kółkiem wysyłamy kolejno bez zwłoki generała B. na obóz B i generała 7. na obóz 7.
Miejsce wypuszczenia bloku:
Prawidłowo wykonany blok:
G2
Spoiler
8.(Obóz pustynnych bandytów) (80WS 80ZW 80J) – skład (50KZ 220KA) straty (25-31KZ) – Major 9 i 9A.(Przywódca pustynnych bandytów) (1SR 90WS 90KD) i (Obóz pustynnych bandytów) (100KD 110MM) – skład (27KZ 143KA 100AwZ) straty (22-26KZ) – Major (wysyłamy na obóz 9 - obóz 9A bez strat)
10 i 11 Ustawienie bloku:
Blok C. skład (1r) – B.zwykły 200 + (1r + 1r) – A. i C.szybki 200
10.(Przywódca pustynnych bandytów) (110ŁK 110ZW 1PR) skład (41KZ 108KA 31OB) straty (33-41KZ) – Vargus
11.(Przywódca pustynnych bandytów) (100J 100KD 1PR) skład (40KZ 10A 170KA) straty (32-38KZ 3-6A) – Major lub Mistrz lub Pień lub Weteran
Z garnizonu A. i B. oraz C. wysyłamy po 1r na obóz blokowany C . Bez zwłoki za nimi wysyłamy Vargusa 10. Na obóz 10. i Generała 11. (w zależności ,którego wybraliśmy) na obóz 11. W bloku dajemy dwóch szybkich, którzy spokojnie wystarczają. Blok sprawdzony kilkukrotnie.
G3
Spoiler
(Grobowiec) (1GR 1 CR 200KD) – skład 1f. (50R) 2f. (16KZ 254AwZ) straty (50r 8-16KZ) – dowolny + Major
25. i 23. Ustawienie bloku:
Blok C. skład (1r + 1r + 1r) – A. , B. i C. zwykły 200 25.(Przywódca pustynnych bandytów) (1PR 230WS) skład (2Kz 100KA) straty (1-2Kz) – Szybki 200, MSW – do wyboru 23. (Przywódca pustynnych bandytów) (1ZR 120J 100ŁK) skład (75KZ 105OB) straty (67-74KZ) – Vargus
Z garnizonu A. i B. oraz C. po kolei szybko wysyłamy po 1r na obóz blokowany F . Gdy generał C. dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym jajkiem szybko wysyłamy Vargusa 2. i generała 1. (w zależności ,którego wybraliśmy i w tej kolejności!) na obóz 25. I 23. Blok raczej ryzykowny ,ale na 3 próby wszystkie weszły.
Prawidłowo wykonany blok:
G4
Spoiler
20.(Obóz pustynnych bandytów) (250KD) skład (250AwZ) straty (0Awz) – Weteran 21.(Przywódca pustynnych bandytów) (90Pu 90Ł 1 PR) skład (26Kz 154KA) straty (20-25KZ) – Vargus
22. Ustawienie bloku:
Blok C. skład (170KZ 30KA) – zwykły 200 lub (172KZ 28KA) – mistrz obrony 200 1. skład (40KZ 160KA) straty (23-31KZ) – MSW
Z garnizonu A. wysyłamy zwykłego generała lub mistrza obrony na obóz E. następnie po nim bez zbędnej zwłoki wysyłamy generała MSW 1. Na obóz 22. Jeśli ktoś wykorzystał wcześniej wszystkich tawernianych z różnych powodów Mistrz Obrony daje radę w bloku mimo około 115 sekund walki tym niemniej zwyklak daję czas na poziomie około 195 sekund (oba bloki były robione, żaden nie padł)
G5
Spoiler
18. i 16.
Ustawienie bloku:
Blok C. skład (1r + 1r) – A. i C. zwykły 200 + (1r) – B. szybki 200 18. skład (70Kz 200AwZ) straty (53-66KZ) – Major 16. 1a. (50K) 1b. (68Kz 100KA 102OB) straty (50K 46-67KZ) – Nusala (MSW) + Major
Z garnizonu A. i B. oraz C. po kolei szybko wysyłamy po 1r na obóz blokowany D następnie, gdy generał A. dojdzie do miejsca oznaczonego czarnym kółkiem wysyłamy Majora z garnizonu 2. Na obóz 18, gdy generał A. dojdzie do miejsca oznaczonego czerwonym kółkiem wysyłamy dwie fale 1f. i 2f. na obóz 16. Blok sprawdzony wszedł dwa razy – za straty nie odpowiadam . Można zamiast Nusali dać MSW ze 110K lub zwykłego szybkiego 200 z 200K i zabrać odpowiednio więcej konnych
Prawidłowo wykonany blok:
Ja zabieram na przygodę (kwestia indywidualna): 59R 100Ł 50(110 lub 200)K 800Kz 10A 400AwZ 540KA 400OB
Straty max : 59R 50(110 lub 200)K 100Ł 588KZ 6A
Straty min : 59R 50(110 lub 200)K 100Ł 470KZ 3A
Straty średnie: 59R 50(110 lub 200)K 100Ł 529KZ 4A
Ostatnio edytowane przez Igorb1985 ; 06.03.2017 o 21:38Powód: dodano alternatywną wersję z vargusem
Jak już dobrze zaczynasz to kontynuuj
Jak rozwalasz obóz 31 i 32 to robisz 2 pierwsze ataki z miejsca lądowania i przenosisz całe wojo na górę i idziesz "od tyłu".
Straty są zdecydowanie mniejsze a i szybciej to idzie poza (przenosinami)
Igor, brakuje mi tutaj bloku w G1, a konkretnie zablokowania obozu nr 5. Ten blok daje oszczędność ok 70 KZ i 60 Ry, a to już całkiem sporo - tracimy w zamian 16 rekrutów.
Niestety, nie mam czasu, by robić screeny (i nie wiem, jak to wyglądałoby ... ), ale tak pokrótce, bo bloki są bardzo proste (może sam zrobisz screeny )
Lecisz po kolei obozy 1,2,3,4.
Następnie blok na B i niszczysz obóz 7. Do bloku potrzebnych jest 6 gienków, ale bez tawernianych -to b. ważne. Tych sześciu musisz koniecznie postawić na górze wyspy, powyżej tego obozu, który na pierwszym screenie oznaczyłeś jako 1 (Manfred). Z wysłaniem ataku nie ma już problemu, tam jest chyba 11-12 chorągiewek róznicy pomiędzy pierwszym blokującym a atakującym obóz 7.
Po zniszczeniu obozu 7 atakujemy obóz 6 z blokami na obozy 5 i A.
Heniu i Prokop (tak łatwiej mi to opisać) stoją tam gdzie stoją. Obok nich jest dokładnie 5 miejsc, z których ataki na obóz 5 pójdą "dołem" wyspy. I tu musi stanąć 5 tawernianych. Wysyłasz ich na obóz 5, a po bodajże 11-12 chorągiewkach blok na A i atak na 6.
Wiem, ze w dalszych strefach używasz tawernianych, ale po likwidacji G1 zostanie Ci dwóch i oni wystarczą. Tych, których tam puszczasz w spamach można zastąpić innymi (i dać ich 2x więcej).
Sprawdzone, ja tracę ok 250 rycerzy.
Zamieszczone przez Hugo256_
Mam pytanko. A co z obozem 26? Nigdzie nie ma na niego składów. Poza tym kawał dobrej roboty.
Obóz 26 niszczysz jako pierwszy w tej strefie. Dwa ataki - pierwszy byle który z 50 rek i i ponawiasz Majorem 16 kz, 254 az.
Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 21.06.2018 o 14:22Powód: połączenie postów
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.