Problem nie dotyczy tylko zera, ale też ogólnie przechwytywania skrótów klawiszowych. Występuje też w pewnych okolicznościach przy klawiszu minusa na przykład, ale nie mogę sobie przypomnieć w jakiej sytuacji konkretnie.
Dostosowując się do retoryki twórców, którzy nigdy nie zrobili błędu (ani jednego wpisu o treści "poprawiono błąd" w changelogach), sugeruję wprowadzić następujące nowe funkcje:
- klawisz zero, klawisz minus ani inne klawisze skrótu nie będą już przechwytywane w polach edycyjnych,
- walka jednostek szturmowych z psami na ekspedycjach przebiega zgodnie z oczekiwaniami,
- po losowaniu w Excelsiorze nie występuje blokada okna i całej gry,
- zielona kropka informująca o obecności działa jak zamierzono,
- podpisy do przypadkowych zadań nie pojawiają się już w przypadkowych miejscach, głównie po zalogowaniu,
- po odebraniu wiadomości z załącznikiem nie będzie się ona już pokazywać na liście jako nieklikalna,
- wiadomość o wyczerpaniu patentów budowlanych nie doradza już podbijania włości ani odwiedzania kupca, jeśli nie może to spowodować zwiększenia liczby patentów,
- wszystkie zadania mogą zostać ukończone,
- po zmianie pozycji kolejki nie będzie ona już przewijana na początek,
- również odczyt wiadomości z poczty, zakup towaru w kantorze i inne akcje nie powodują przewijania na początek,
- można podejmować serie podobnych akcji bez kilkusekundowych przerw między nimi,
- historia handlu nie gubi pozycji,
- w czacie można już używać wszystkich znaków, w tym znaku mniejszości,
- zakładka prywatnej wiadomości nie świruje bez powodu,
- zbliżenie kamery i jej pozycja nie są zmieniane bez wyraźnego życzenia użytkownika,
- sprzedaż zboża za doładowanie zboża zalicza zadanie wymagające sprzedaży zboża,
- pozostałe zadania również są zaliczone po spełnieniu warunków ich zaliczenia,
- przygody grupują się,
- gra działa poprawnie w wiodących przeglądarkach,
- elementy kolekcjonerskie nie pokazują się w miejscach, w których są całkowicie niewidoczne,
- edytowanie notatki gildii nie jest już przypadkowo anulowane,
- zakończenie ekspedycji porażką z powodu upłynięcia czasu następuje nie wcześniej niż po czasie zakończenia wskazywanym przez zegar,
- myląca podpowiedź o możliwości sterowania kolejką przez klawisze kursora została zastąpiona poprawnym tłumaczeniem,
- odzyskanie surowców z nadmiarowych premii związanych z wydarzeniem przez zrzucenie na dom władyki może się odbyć grupowo,
- kolejność, w jakiej będą atakowane jednostki w obozie wroga, jest możliwa do ustalenia bez wykonania ataku i użycia zewnętrznych źródeł informacji.