Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Exelsior

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.12.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra

    Exelsior

    Dziś Exelsior zarypał mi sporo Klejnotów. Miałem 15 czy 18 kryształów do przerobienia na listy. Przerobiłem pierwsze po 5 sztuk i wpadło sporo kryształów. I tak przerabiałem i przerabiałem aż zostało 3 kryształy. Więc jeszcze tak kilka razy przerobiłem zanim zobaczyłem że ubywa mi klejnotów mimo że pokazuje ciągle te 3 kryształy. Te okienka wypadały jedne na drugie zasłaniając się nawzajem i nie przyglądałem się co tam leci. Nie zamykałem exelsiora tylko tak zbierałem wszystko na kupę. Brakowało mi jednego zadania by mieć 9500 z groszem klejnotów. A przez ten bubel w grze teraz mam 9147 klejnotów. Jednym słowem ograbiło mnie na sporą sumkę klejnotów. Pewnie już tego nie odzyskam ale przynajmniej ten błąd byście zlikwidowali. Przydało by się też podwojenie potwierdzenia wydawania klejnotów na machinę przerabiającą wtedy taki błąd nic nikomu nie ukradnie.
    Chyba że to specjalnie tak zrobione by na gapiostwo wyciągać od ludzi klejnoty. 3 kryształy ciągle mam w exelku i teraz mam obawy czy go używać.

  2. #2
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Akurat w tej grze aż tak wiele pułapek kradnących walutę premium przez nieuwagę gracza aż tak dużo nie ma.
    Ja zawsze po losowaniu zamykam i otwieram excela żeby wszytko się zaktualizowało, aby się nie okazało że niby miałem kryształy a zabrało i tak klejnoty. Przezorny zawsze ubezpieczony

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.12.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra
    Znalazłem błąd w grze to zgłaszam. Sami o to prosili. Do suportu nie wysyłałem nic bo nie znam biegle angielskiego.

  4. #4
    Odkrywca
    Dołączył
    06.05.2016
    Posty
    426
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez HORVANTY Zobacz posta
    Znalazłem błąd w grze to zgłaszam. Sami o to prosili. Do suportu nie wysyłałem nic bo nie znam biegle angielskiego.
    Dzień dobry,

    jak najbardziej zachęcam do kontaktu w tej sprawie z Supportem. Znajomość języka angielskiego nie jest wymagana, gra jest obsługiwana w języku polskim.

    Pozdrawiam,
    Mod Dobrawa
    Wypowiedzi i poglądy przedstawione w moich postach, są wyłącznie moje i jako takie należy je traktować. W żadnym wypadku nie należy zakładać, że przedstawiają oficjalne stanowisko Ubisoft/BlueByte, czy że są tożsame z poglądami przedstawicieli ww. firm.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.