Witam!
Proszę napisać w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Witam!
Proszę napisać w tej sprawie do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Serwer zajęty.
Serwer znowu padł. Z tego co tu widzę, to tylko na dolinie takie kwiatki.
Ostatnio edytowane przez dario_j ; 06.09.2016 o 14:25
Witam!
Jeżeli zmiana przeglądarki nie pomoże, proszę o kontakt z supportem.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa
Penelopa złotko, tu wina zdecydowanie po stronie serwera, który jest już rozgrzany do czerwoności, jeszcze trochę i się kompletnie spali. Żadna zmiana przeglądarki tu nic nie pomoże bo na każdej będzie ten sam komunikat o przeciążeniu serwera.
To jest ich taktyka na to by zlikwidować ten serwer![]()
Serwer obciazony !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nie moge sie zalogowac a jak sie uda po 20 minutach to mnie wywala
Naprawcie serwery
pada nam dolina![]()
To jakaś masakra!!! Cały czas serwer przeciążony?
ale ten problem dotyczy chyba tylko doliny odkrywców. ja tez od 3 godzin nie moge sie zalogowac
najciekawsze są posty MOD Penelopa: odesłanie pojedyńczo draczy do supportu. z całym szacunkiem dla MODA, to i tak nic nie da, bo wina nie leży w żadnej kwestii po stronie graczy, tylko serwera. ale żeby pół dnia nie można było wejśc do gry , to juz zakrawa na kpinę z graczy.
Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 17.09.2016 o 18:27 Powód: połączenie postów