Te przygody akurat nie z tego powodu sa nieoplacalne i minimalne zmniejszenie strat tu nic nie zmieni.
Czysto subiektywne, w wiekszosci przypadkow za duza ilosc majorow i tak nie bedzie miec wiekszego zastosowania z dwoch prostych powodow :
- zeby wykonywac ataki rownolegle trzeba miec zapas najdrozszych jednostek duzo powyzej normalnych potrzeb co kosztuje duzo miejsca w domkach (juz teraz trzymanie po 450-500 sztuk arkebuzerow roznych rodzajow kosztuje sporo miejsca pdo rezydencje, a jeslibysmy chcieli dolozyc do tego jeszcze 1-2 dodatkowe ataki w tym samym czasie trzebaby sie liczyc z kolejnym tysiacem populacji wiecej na jednostki ktore beda ja blokowac bo nie gina)
- 2 dodatkowych majorow niekoniecznie musi w ogole przyspieszyc robienie przygody bo to zalezy glownie od jej konstrukcji, a nawet jesli przyspieszy to czynnikiem blokujacym i tak pozostaje czas produkcji jednostek a nie general.
Nie mowie ze bym trzeciego nie kupil ale na pewno nie dlatego, ze bylby on tak cudowny jak sie niektorym moze wydawac.



D chodzi oto żeby Major 3 był żeby ci nie za bogaci którzy włożyli trochę w grę mogli też jakoś normalnie krawców robić Major jak ma być równy to dla wszystkich powinien z resztą tam było przykładowo dodatkowo dodane a w ankiecie i tak jest głosowanie na Majora dodatkowego trzeciego majora u kupca za łodygi kategoria epickie
, jeśli by był 4 to jak Alibabki można pełne robić od 57lvl tak mi się zdaje i robienie przygód dużych jest długi czas oczekiwania, a nieraz możesz posłać 2, 3 a nie raz 1 tylko.
