*2
*3
*4
Nic nie zmieniać
Ale po co?
W koloniach jest ważne doświadczenie PvP, zwykłe jest dodatkiem, nie priorytetem... dla mnie nie ma to sensu, bo po co w takim razie rozdzielać doświadczenie na to z przygód i PvP?
Opcja "szukaj " nie boli...
Propozycja zmiany postępowania w dziale Pomysły i sugestie
Przekazywanie pomysłów do Developerów
Nagrody, jakie mi się dotąd trafiły z PvP nie były zbyt wartościowe. Jakoś monety, punkty walki, arktyczne kopalnie, czy doładowania mnie już nie ruszają, nie mam marszałka, ale nie wydaje mi się, czy byłby kimś naprawdę dobrym, radzę sobie dobrze bez niego póki co
Zawsze bardziej patrzyłem na to zielone doświadczenie, którego wiele nie było
Tyle że zdobywanie doświadczenia dla zdobywania doświadczenia jest bez sensu. Za tym powinien iść rozwój jakiś.
Inne korzyści z tego nie występują w zasadzie. Wszystkie nagrody za poziomy są albo do wykorzystania z powrotem w tzw. PvP (jakieś dodatkowe domki, punkty waleczności, poprawa wydajności zbierania surowców z _kolonii_ i takie rzeczy) albo są to niewielkie ilości surowców.
Ekspedycje są kompletnie bez sensu z ekonomicznego punktu widzenia (wiem bo robię). Do dekoracyjnego zamku/osiągnięć i tyle. Od bidy ranking jak ktoś lubi.
Co do osiągnięć: _obroń kolonie 100/1000 razy_ to jest jakieś nieporozumienie, zważywszy na to, że kolonii przed ogarniętym graczem nie da się obronić. Trzeba liczyć na to, że komuś się internet skończy albo umrze w czasie próby podboju albo na inne przypadki losowe.
Tak w zasadzie to wychodzi się na tym do tyłu, bo nawet gdybym sprzedał stracone żelazo, to bym więcej tego granitu czy tytanu dostał - tym bardziej że zaczyna rosnąć na wyspach, a odpływ się niedużo poprawił, czyli przypuszczalnie będzie taniał jak fasola. A jeszcze trzeba trzymać od groma domków na wojsko, czyli można by zamiast tego męczyć lepsze przygody albo postawić jakąś produkcję.
Jedyną zaletą kolonii jest to, że jednak coś tam się dzieje i są bardziej interaktywne i mniej nudne od przygód.
Niby wszyscy narzekają na te kolonie a jak je robiłem przez pewien czas, to nieraz ciężko je było utrzymać kilka dni, bo zaraz ktoś podpierdzielił.
Opłacalności tam nie ma to pewne, jedynie swego rodzaju wyzwanie bo nie są tak schematyczne jak normalne przygody. Szansa na odbicie w dużej mierze będzie zależeć jak obwarujemy swoją kolonie, spoty chyba też są losowe jak i same obozy, więc nieraz można nieźle obstawić liderów, a nieraz nasze twierdze nic nie dadzą.
Dzień dobry,
w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie spotkał się z poparciem na tyle dużym, by mógł być przekazany do Developerów.
Wątek zamykam i przenoszę do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Victoria