Zobacz wyniki ankiety: Ile razy zwiększyć doświadczenie z przygód

Głosujących
15. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • *2

    0 0%
  • *3

    2 13.33%
  • *4

    6 40.00%
  • Nic nie zmieniać

    7 46.67%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: Więcej doświadczenia za ekspedycje

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Clovis_ Zobacz posta
    Pytanie w ankiecie dot. "doświadczenia z przygód", tytuł wątku doświadczenia za ekspedycje. Trochę jednak to jest mylące
    Mój błąd :P

    Cytat Zamieszczone przez tojanik Zobacz posta
    Patroszyn.

    Zagłosuję jak mi odpowiesz czy masz już maksymalny level w PVP. Jeśli tak, to głosuję. Jeśli nie, to usuń ten wątek.

    Maksymalnego jeszcze nie mam, musiałem się poświęcić dla gildii i przejść na przygody, by robić zg.
    Ale jakie to ma znaczenie? Pomysł zakłada zwiększenie normalnego doświadczenia. Doświadczenie PvP (to czerwone) jest niezmienione

  2. #12
    Odkrywca Awatar kinia19910
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    606
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ale po co?

    W koloniach jest ważne doświadczenie PvP, zwykłe jest dodatkiem, nie priorytetem... dla mnie nie ma to sensu, bo po co w takim razie rozdzielać doświadczenie na to z przygód i PvP?

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez kinia19910 Zobacz posta
    Ale po co?

    W koloniach jest ważne doświadczenie PvP, zwykłe jest dodatkiem, nie priorytetem... dla mnie nie ma to sensu, bo po co w takim razie rozdzielać doświadczenie na to z przygód i PvP?
    Nagrody, jakie mi się dotąd trafiły z PvP nie były zbyt wartościowe. Jakoś monety, punkty walki, arktyczne kopalnie, czy doładowania mnie już nie ruszają, nie mam marszałka, ale nie wydaje mi się, czy byłby kimś naprawdę dobrym, radzę sobie dobrze bez niego póki co
    Zawsze bardziej patrzyłem na to zielone doświadczenie, którego wiele nie było

  4. #14
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,566
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez kinia19910 Zobacz posta
    po co w takim razie rozdzielać doświadczenie na to z przygód i PvP?
    Po nic, od wprowadzenia xxl ten podzial jest kompletnie bez sensu. To, ze jeszcze istnieje to jest raczej efekt nieogarniecia sytuacji przez BB niz uzasadnionej decyzji.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #15
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez kinia19910 Zobacz posta
    Ale po co?

    W koloniach jest ważne doświadczenie PvP, zwykłe jest dodatkiem, nie priorytetem... dla mnie nie ma to sensu, bo po co w takim razie rozdzielać doświadczenie na to z przygód i PvP?
    Tyle że zdobywanie doświadczenia dla zdobywania doświadczenia jest bez sensu. Za tym powinien iść rozwój jakiś.
    Inne korzyści z tego nie występują w zasadzie. Wszystkie nagrody za poziomy są albo do wykorzystania z powrotem w tzw. PvP (jakieś dodatkowe domki, punkty waleczności, poprawa wydajności zbierania surowców z _kolonii_ i takie rzeczy) albo są to niewielkie ilości surowców.

    Ekspedycje są kompletnie bez sensu z ekonomicznego punktu widzenia (wiem bo robię). Do dekoracyjnego zamku/osiągnięć i tyle. Od bidy ranking jak ktoś lubi.
    Co do osiągnięć: _obroń kolonie 100/1000 razy_ to jest jakieś nieporozumienie, zważywszy na to, że kolonii przed ogarniętym graczem nie da się obronić. Trzeba liczyć na to, że komuś się internet skończy albo umrze w czasie próby podboju albo na inne przypadki losowe.

    Tak w zasadzie to wychodzi się na tym do tyłu, bo nawet gdybym sprzedał stracone żelazo, to bym więcej tego granitu czy tytanu dostał - tym bardziej że zaczyna rosnąć na wyspach, a odpływ się niedużo poprawił, czyli przypuszczalnie będzie taniał jak fasola. A jeszcze trzeba trzymać od groma domków na wojsko, czyli można by zamiast tego męczyć lepsze przygody albo postawić jakąś produkcję.
    Jedyną zaletą kolonii jest to, że jednak coś tam się dzieje i są bardziej interaktywne i mniej nudne od przygód.

  6. #16
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Niby wszyscy narzekają na te kolonie a jak je robiłem przez pewien czas, to nieraz ciężko je było utrzymać kilka dni, bo zaraz ktoś podpierdzielił.
    Opłacalności tam nie ma to pewne, jedynie swego rodzaju wyzwanie bo nie są tak schematyczne jak normalne przygody. Szansa na odbicie w dużej mierze będzie zależeć jak obwarujemy swoją kolonie, spoty chyba też są losowe jak i same obozy, więc nieraz można nieźle obstawić liderów, a nieraz nasze twierdze nic nie dadzą.

  7. #17
    Moderator Forum Awatar MOD_Victoria
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    1,773
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie spotkał się z poparciem na tyle dużym, by mógł być przekazany do Developerów.
    Wątek zamykam i przenoszę do archiwum.

    Pozdrawiam,
    MOD_Victoria

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.