Zobacz wyniki ankiety: Czy warto go wprowadzić

Głosujących
17. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    10 58.82%
  • Nie

    6 35.29%
  • Poprawki by się przydały

    1 5.88%
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Wilkołak - nowy generał

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Wilkołak - nowy generał

    Przedstawiam propozycje dość specyficznego generała - Wilkołaka, który mógłby się pojawić w którymś evencie.
    Oto jego opis widniejący w sklepie:
    "Co prawda nie zna się na dowodzeniu, ale w trakcie walki wpada w szał i zamienia się w straszną bestie"

    Oto jego cechy:
    - 2x szybsza podróż na przygody
    - 2x szybsze poruszanie się po mapie
    - może dowodzić 20 jednostkami (czyli o wiele mniej niż normalny generał)

    Oto staty tego generała (to jeszcze do omówienia na pewno):
    10.000 HP
    500-1000 szkody
    Obrażenia obszarowe rzecz jasna.
    Stoi w pierwszej linii
    Oznacza to tyle, że będzie przyjmował obrażenia po śmierci rekrutów, ochotników, żołnierzy i elitarnych i dopiero po śmierci Wilkołaka wróg przejdzie do łuczników i konnych (chyba że ma "Atak na najsłabszy cel"). Zupełnie inaczej niż obecni generałowie, którzy są atakowani jako ostatni.


    Oto cały wilkołak - generał, który nie będzie ponosił znacznych strat w bitwie. Dobrze użytkowany na pewno pomoże niektórym początkującym graczom, jednak straci na użyteczności w przypadku takiego krawca, a z pewnością w alibabie.

    Pomysł pewnie wymaga wielu poprawek, ale warto się zastanowić - dlaczego by go nie wprowadzić?

    Edit: Zmiany, dzięki którym sam pomysł prościej wprowadzić, bez zbędnych dodatków
    Ostatnio edytowane przez Patryszon ; 30.07.2016 o 14:10

  2. #2
    Odkrywca Awatar horis
    Dołączył
    07.04.2015
    Posty
    423
    Serwer
    Złota Góra
    moze szczegoly wymagaja dopracowania, ale pomysl genialny, moze na jakis event by bb to podlapalo
    gra to przyjemnosc, ale kulturka musi byc;
    moze bywam brutalny, ale za to szczery

  3. #3
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Strasznie skomplikowane.
    Prościej - Mistrz Walki z pojemnością 10, czas podróży na przygodę - 2 min.
    To byłby hit

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Patryszon Zobacz posta
    I jest jeszcze jeden haczyk przy wilkołaku. Jeżeli po wygranej walce w armii wilkołaka są jakieś oddziały, od razu one giną (w swoim szale nie rozróżnił przyjaciół od wrogów). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie by wysyłać go samego bez armii. (też do obdagania)

    Oto cały wilkołak - generał, który nie będzie ponosił znacznych strat w bitwie, jednocześnie nie będzie zbyt często dostępny. Dobrze użytkowany na pewno pomoże niektórym początkującym graczom, straci też na użyteczności w przypadku takiego krawca, a z pewnością w alibabie.
    Podsumowujac : general ktoremu nie ma sensu przyznawac jednostek bo sam sobie je zabije, samego puszczac tez nie ma sensu bo ma sile ~25 jednostek wiec nawet srednie obozy ledwo zadrapie. Do tego czy wygra czy przegra jest do uzytku jeden raz na przygode bo obecnie jesli nie ma sie dwoch lewych rak to prawie kazda idzie zrobic w 1.5-2h po wczesneijszym przygotowaniu.

    Byloby to ladne i ciekawe w grze z inna mechanika, ale do tej niestety pasuje jak siodło do świni Do tego jesli mialby dzialac w taki sposob jak tutaj przedstawiony to wymagalby w paru miejscach szycia mechaniki na miare, czego sugerowanie wyjatkowo uzdolnionym ludziom z BB jest mocno ryzykowne.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Tak prościej - generał, który zamiast stać w tyłach, też uczestniczy w walce i jest w 1. linii wraz z rekrutami, żołnierzami itd. Jak się go będzie wysyłać samego na wrogi obóz, zada pewne straty wrogowi, a jak zginie w walce to tylko pójdzie odpoczywać do obozu, po pewnym czasie znowu dostępny coś zdziała - czyli takie jakby zadawanie szkód, jedynie kosztem nieprzytomności generała na pewien czas, bez straty żadnej jednostki.
    W przenośni "zawsze przegrywa" czyli po każdej walce, czy pokonał wszystkich wrogów, czy nie jest nieprzytomny przez 4h, czyli tak jakby przegrał.

    Oto cały pomysł. Może ma za słabe statystyki, a ta umiejętność ze śmiercią własnych jednostek po walce jest bez sensu - takie rzeczy jeszcze do omówienia, w końcu nie uważam się za eksperta od tso i faktycznie będzie bezużyteczny.

    Taki jakby boss do naszej dyspozycji, ciężko mi to inaczej wyjaśnić.

    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Podsumowujac : general ktoremu nie ma sensu przyznawac jednostek bo sam sobie je zabije, samego puszczac tez nie ma sensu bo ma sile ~25 jednostek wiec nawet srednie obozy ledwo zadrapie. Do tego czy wygra czy przegra jest do uzytku jeden raz na przygode bo obecnie jesli nie ma sie dwoch lewych rak to prawie kazda idzie zrobic w 1.5-2h po wczesneijszym przygotowaniu.

    Byloby to ladne i ciekawe w grze z inna mechanika, ale do tej niestety pasuje jak siodło do świni Do tego jesli mialby dzialac w taki sposob jak tutaj przedstawiony to wymagalby w paru miejscach szycia mechaniki na miare, czego sugerowanie wyjatkowo uzdolnionym ludziom z BB jest mocno ryzykowne.
    Nie wydaje mi się, by wymagał jakiejś ciężkiej pracy. Liczba wojsk, statystyki - to tylko liczby, które można zmienić, jedynie odpoczynek po bitwie i 1. linia, chociaż ja tam się nie znam

    Cytat Zamieszczone przez RedJul Zobacz posta
    Strasznie skomplikowane.
    Prościej - Mistrz Walki z pojemnością 10, czas podróży na przygodę - 2 min.
    To byłby hit
    Co jest niezrozumiałe, postaram się wyjaśnić

    Cytat Zamieszczone przez RedJul Zobacz posta
    Strasznie skomplikowane.
    Prościej - Mistrz Walki z pojemnością 10, czas podróży na przygodę - 2 min.
    To byłby hit
    Raczej boss z pojemnością 20, który jak każdy ekspert idzie na przygody w 2h, jedynie szybciej się rusza po mapie (jak taki marszałek).
    Ostatnio edytowane przez Patryszon ; 30.07.2016 o 11:26

  6. #6
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Patryszon Zobacz posta
    (...)
    Co jest niezrozumiałe, postaram się wyjaśnić
    (...)
    Potrzeba takiego generała.

    Cytat Zamieszczone przez Patryszon Zobacz posta

    Raczej boss z pojemnością 20, który jak każdy ekspert idzie na przygody w 2h, jedynie szybciej się rusza po mapie (jak taki marszałek).
    Kolejne udziwnienie.
    Mistrz Walki z pojemnością 10, czas podróży na przygodę - 2 min miałby bardzo konkretne zastosowanie - byłby idealnym gienkiem na kupne, wymieniane looty.
    Jeszcze jakby się poruszał po mapie 2 razy szybciej

  7. #7
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Gienek od lootów mógłby być ciekawy, ale mój ma inny cel.

    On ma po prostu zadawać straty bez dużych strat w jednostkach. On raczej będzie taką pierwszą falą. Mamy np. obozy gdzie trzeba zadziałać kilkoma falami np. 200 rekrutów i dopiero 2. fala rozwali obóz. Wilkołak mógłby być taką pierwszą falą, oczywiście taką słabszą, bo 200 rekrutom raczej nie dorówna, ale jakieś straty zada, a sam pokonany wróci do obozu. Jednakże po 4 godzinach nieprzytomności wciąż będzie żyć i będzie tak samo silny, w końcu to generał.

    Teraz w sumie widzę, że ten obowiązkowy odpoczynek po bitwie jest zbędny i w sumie usunę to. Jak wygra, to wróci przytomny, jak nie, to nie. Ta śmierć jednostek po wygranej bitwie też nie ma sensu, więc w sumie usunąłem to, co programistom w BB mogłoby sprawiać problem

    A staty uważacie za odpowiednie? Czy za mocny, słaby
    Ostatnio edytowane przez Patryszon ; 30.07.2016 o 14:10

  8. #8
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Prostszym rozwiązaniem byłoby zwiększenie ilości Mistrzów Walki do 20
    Lub tani pakiet medyczny do wyprodukowania w magazynie prowiantu.

  9. #9
    Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez RedJul Zobacz posta
    Prostszym rozwiązaniem byłoby zwiększenie ilości Mistrzów Walki do 20
    Lub tani pakiet medyczny do wyprodukowania w magazynie prowiantu.
    Pakiet medyczny w prowiancie na pewno by nie przeszedł, w końcu jest za klejnoty.

  10. #10
    Moderator Forum Awatar MOD_Victoria
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    1,773
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy pomysł nie spotkał się z poparciem na tyle wysokim, by mógł być przekazany Developerom.
    Temat zamykam i przenoszę do archiwum.

    Pozdrawiam,
    MOD_Victoria

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.