Zobacz wyniki ankiety: Raport o zamknięciu przygody kilku osobowej

Głosujących
50. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Jestem na tak

    39 78.00%
  • Jestem na nie

    7 14.00%
  • Nie jestem zainteresowany

    4 8.00%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: Dropiki

  1. #11
    Odkrywca Awatar horis
    Dołączył
    07.04.2015
    Posty
    423
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez RedJul Zobacz posta
    Pudło i to okrutne



    To nie do końca to co kolega proponował ale prawie
    (podobno ma wejść 09.06)
    prawie czyni wielka roznice- bo zmiana 9 czerwca dotyczy ANULOWANIA przygody, i jak do tej pory to tylko rozpoczynajacy mogl ja anulowac;
    a propozycja dotyczy ZAMKNIECIA przygody, co moze zrobic kazdy bedacy na tej przygodzie
    gra to przyjemnosc, ale kulturka musi byc;
    moze bywam brutalny, ale za to szczery

  2. #12
    Odkrywca Awatar Shadow_mk
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    268
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Tarczyńca Zobacz posta
    Witam serdecznie.

    Gdyż chodzi mi o to że są przygody dla 2 i 3 graczy a jak się robi bloki to można przygodę zamknąć w każdej chwili mimo iż się ją zrobiło i sprzedało na handlu ....
    hyh czlowiek uczy sie cale zycie xD
    po 1 przygode mozna zamknac tylko i wylacznie jesli sie spelni warunki wygranej (lub skonczy sie czas ale to raczj nie ten temat xD)
    sprzedajesz - nie znasz bioracych dropa = czekasz z zamknieciem ubiciem fortecy w czarnych czy wiezy w bractwie itd az obaj kupujacy potwierdzaja ci ze ubili jesli zostawiasz przygode ktora moze zamknac dowolny kupujacy to twoj problem i powinenes zwrocic kase za drop jesli ty lub ktorykolwiek zamknie za wczesnie
    Będzie się działo!
    I znowu konserwy będzie mało.
    Będzie głośno, będzie radośnie
    Znów poczekamy razem całą noc.

    Ekipa nie oszczędza sił
    Już trochę im brakuje tchu.
    Polejcie wina również im
    Znów konserwa konserwy będzie rytm!
    ...

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2016
    Posty
    4
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Jak wyżej.. Lepiej czekać z ubiciem ostatniego obozu jak zostawić samowolkę kupującym, ew. dopisywac do wiadomości na handlu ~ Ryzykujesz że drugi kupujacy zamknie przygode przed Twoim atakiem.

    Co nie zmienia faktu że zmiana by się przydała, za.

  4. #14
    Odkrywca Awatar misiasia
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    354
    Serwer
    Nowy Świat
    a co to da, że dostaniemy pw z info kto zamknął przygodę, jak i tak już musztarda po obiedzie? osobiście jest mi rybka, czy gracz x, czy z zamknął przygodę, problem w tym, że drop przepadł. pw niczego tak na prawdę nie wnosi. tak jak pisali poprzednicy, skoro decyduję się na sprzedanie dropu, to biorę za to pełną odpowiedzialność i robię wszystko, żeby lotnik i miał co ubić i nikt inny mu przygody przed nosem nie zamknął.

    ps. a skąd temat "dropiki", skoro treść tyczy się lotników? (retoryczne )

  5. #15
    Osadnik Awatar Freha
    Dołączył
    21.04.2012
    Posty
    242
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez misiasia Zobacz posta
    a co to da, że dostaniemy pw z info kto zamknął przygodę, jak i tak już musztarda po obiedzie? osobiście jest mi rybka, czy gracz x, czy z zamknął przygodę, problem w tym, że drop przepadł. pw niczego tak na prawdę nie wnosi.
    wnosi , wnosi- ja osobiście nie znoszę jak mi ktoś zamyka MOJĄ przygodę (z różnych względów np niespakowanego woja czy chęci bezpośredniego przesłania jakiegoś generała). Sama tez nie jestem na tyle wredna żeby komuś zamknąć przygodę. Dobrze by było na pewno wiedzieć kto tam majstrował.Pomysł mi się podoba, głosowałam na tak

  6. #16
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Jak zwykle:
    System "dropów" to patologia - niewłaściwe korzystanie z mechanizmów gry, wynikające z błędów projektowych (np. zero synergii przy ewentualnej współpracy).
    Trzeba naprawić to, co jest źle, a nie maskować skutki.

  7. #17
    Osadnik
    Dołączył
    25.02.2015
    Posty
    191
    Serwer
    Złota Góra
    Widzę że dużo ludzi nie robi tak zwanych Bloków na przygodzie i pewnie dlatego jesteście przeciwko mojej ankiecie.
    Ja np osobiście robię Bloki na crku gdyż to ułatwia mi grę bo nie muszę wbijać raz na wyspę raz na przygodę by sprawdzić czy ktoś ubił czy nie jak dla mnie jako Twórcy dropa jest to dobre rozwiązanie bo przygodę masz już zrobioną i czekasz tylko na zyski by sprzedać ją lub wymienić. A że znajdzie się jakiś burak za przeproszeniem i zamknie przygodę bo np pomyli ze swoim cr... chodź dla mnie to głupie jak można się tak pomylić... po to są na przygodzie szczegóły by uniknąć takich rzeczy. A informacja kto zamkną przygodę była by mi na rękę bo jeśli wy chcecie cały dzień spędzić w przygodzie i czekać aż ktoś wyśle i zrobi stratę to proszę bardzo ja np mam do budowy kopalnie i inne rzeczy które praktycznie co 2 dzień stawiam. Dlatego chciał bym taką informacje kto zamkną dropa by ułatwić Sobie potem spór w Handlu i jak się znajdzie poszkodowany i złoczyńca to wtedy złoczyńca powinien oddać dropa jeśli jest honorowym graczem bo jeśli nie jest to trudno obaj są poszkodwani.
    A i miałem raz taką sytuację że gracz który wysłał na moją przygodę generała to nic nie ubił i niby pisał potem do mnie że mu zamkłem przed czasem też to jest wkurzające.

  8. #18
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Tarczyńca Zobacz posta
    Widzę że dużo ludzi nie robi tak zwanych Bloków na przygodzie i pewnie dlatego jesteście przeciwko mojej ankiecie.
    Ja np osobiście robię Bloki na crku gdyż to ułatwia mi grę bo nie muszę wbijać raz na wyspę raz na przygodę by sprawdzić czy ktoś ubił czy nie jak dla mnie jako Twórcy dropa jest to dobre rozwiązanie bo przygodę masz już zrobioną i czekasz tylko na zyski by sprzedać ją lub wymienić. A że znajdzie się jakiś burak za przeproszeniem i zamknie przygodę bo np pomyli ze swoim cr... chodź dla mnie to głupie jak można się tak pomylić... po to są na przygodzie szczegóły by uniknąć takich rzeczy. A informacja kto zamkną przygodę była by mi na rękę bo jeśli wy chcecie cały dzień spędzić w przygodzie i czekać aż ktoś wyśle i zrobi stratę to proszę bardzo ja np mam do budowy kopalnie i inne rzeczy które praktycznie co 2 dzień stawiam. Dlatego chciał bym taką informacje kto zamkną dropa by ułatwić Sobie potem spór w Handlu i jak się znajdzie poszkodowany i złoczyńca to wtedy złoczyńca powinien oddać dropa jeśli jest honorowym graczem bo jeśli nie jest to trudno obaj są poszkodwani.
    A i miałem raz taką sytuację że gracz który wysłał na moją przygodę generała to nic nie ubił i niby pisał potem do mnie że mu zamkłem przed czasem też to jest wkurzające.
    ???

    Na cr, 2 bloki się robi na wieżach a 1/2 na przywódcach więc nie ma takiej szansy by ktoś zamknął przygodę przez zbiciem wież
    Można napisać na pw zapraszanej osobie, że się czeka 35min na ubicie później leci koniec i trudno

  9. #19
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    10.11.2012
    Posty
    346
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez aTenSion Zobacz posta
    ???

    Na cr, 2 bloki się robi na wieżach a 1/2 na przywódcach więc nie ma takiej szansy by ktoś zamknął przygodę przez zbiciem wież
    Można napisać na pw zapraszanej osobie, że się czeka 35min na ubicie później leci koniec i trudno
    Czytaj ze zrozumieniem. Mowa jest o zakańczaniu przygód już zrobionych, w przypadku cr ze skasowanymi wszystkimi wieżami ale z atakami dropowiczów w drodze. Czasem robi się przygodę szybkim dropem, zostawia obozy pod atak i dropowicze atakują i sami zakańczają.

  10. #20
    Osadnik
    Dołączył
    05.05.2012
    Posty
    142
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Milady84 Zobacz posta
    Czytaj ze zrozumieniem. Mowa jest o zakańczaniu przygód już zrobionych, w przypadku cr ze skasowanymi wszystkimi wieżami ale z atakami dropowiczów w drodze. Czasem robi się przygodę szybkim dropem, zostawia obozy pod atak i dropowicze atakują i sami zakańczają.
    Tylko bywa też i tak że "niechcący" "lotnik" kliknie na zakończenie przygody
    A później nie ma winnych

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.