Zobacz wyniki ankiety: Czy w grze przydałby się budynek "siedziba uzdrowiciela"?

Głosujących
23. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak- oszczędna i moralnie pozytywna dla naszych rannych w walkach opcja

    8 34.78%
  • nie- lepiej dorabiać wojska i bezsensownie je wybijać jak mięso armatnie

    11 47.83%
  • wstrzymuję się

    4 17.39%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: siedziba uzdrowiciela

  1. #11
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    19.01.2014
    Posty
    221
    Serwer
    Złota Góra
    nawet garstke odrazu mn iej zapłacisz za kolejne np masz 1k wylecy sie 90-150 odrazu masz mnie o tyle do produkcji

  2. #12
    konkur4
    Takie rozwiązanie wiązałoby się z koniecznością wstrzymania napływu nowej populacji do czasu zakończenia przygody, przy czym (według pomysłu) powrót do zdrowia/życia byłby możliwy tylko dla części wojska, i to dopiero po powrocie wojska z przygody, czyli po 90 minutach (bo gdzie tu sens trupy przydzielać do gienków?). Biorąc pod uwagę losowość przywracanych do zdrowia wojsk, lepiej jest produkować na bieżąco niż marnować czas i liczyć na cud. Często zanim zakonczy się jedną przygodę (wykluczając robienie masówek), stracone wojsko z przygody jest już odbudowane. Także jestem na nie.
    Nie mniej jednak nie miałbym nic przeciwko, żeby wprowadzić fizycznego uzdrowiciela, wysyłanego na przygodę, który, powiedzmy raz na kilka godzin, za darmo mógłby przywrócić do zdrowia rannego generała (nie żadne tam pakiety medyczne i inne drogie premie, które lepiej sprzedać niż używać).

  3. #13
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Zapraszam do głosowania!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  4. #14
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,028
    Serwer
    Nowa Ziemia
    nie, dla tych paru rekrutów nie ma co się spinać.
    i tak jak już napisali, co z limitem populacji?
    "Everybody lies"

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    02.06.2012
    Posty
    41
    Serwer
    Kolonia
    W proponowanej formie "uzdrawiania" jednostek jestem na nie, tego może robić budynek na własnej wyspie.
    Znacznie lepszym rozwiązaniem jest nowy kwatermistrz, którego obecność na przygodzie odnosi taki skutek, że po każdej walce część jednostek jest uzdrawiana, leczona, wskrzeszona, czy w jakikolwiek inny sposób przywracana do życia. Dalej są dwie możliwości:
    a) uzdrowione jednostki mogą brać udział w następnej bitwie
    b) mogą zostać przetransportowane przez owego kwatermistrza na rodzimą wyspę celem wyleczenia.
    W wariancie B widzę możliwość zastosowania takiego budynku, działałby jak szkółka wiejska - wyższy poziom większa wydajność. Wymagałoby rozszerzenia menu populacji o "ranne jednostki". Trochę skomplikowane, ale wykonalne. Nie spodziewałbym się jednak wprowadzenia tego do gry bez wygenerowania bugów
    Wariant A jest zdecydowanie łatwiejszy.

  6. #16
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam ponownie!

    Bardzo dziękuję za oddane głosy.

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  7. #17
    Odkrywca
    Dołączył
    06.05.2016
    Posty
    426
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.

    Pozdrawiam,
    Mod Dobrawa
    Wypowiedzi i poglądy przedstawione w moich postach, są wyłącznie moje i jako takie należy je traktować. W żadnym wypadku nie należy zakładać, że przedstawiają oficjalne stanowisko Ubisoft/BlueByte, czy że są tożsame z poglądami przedstawicieli ww. firm.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.