Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za tym, by móc blokować graczy?

Głosujących
35. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak. To przydatna opcja.

    11 31.43%
  • Nie. Na nic mi się to nie przyda

    24 68.57%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Blokowanie graczy

  1. #11
    Osadnik
    Dołączył
    02.03.2015
    Posty
    47
    Serwer
    Złota Góra
    coś ci się pomyliło, znajomy nie jest w stanie zniszczyć twojego garnizonu na wyspie

  2. #12
    konkur4
    Nieudolność programistów sprawiła, że garnizon znika po zakończeniu zadania, a nie po wrzuceniu nań premii, więc zwyczajnie nie kończ tego zadania, daj wrzucić innym co im się tam jawnie podoba, wtedy dopiero zakończ.
    Co do golema zamiast polewania mu głowy wodą, lepsza byłaby opcja tak jak tu - wybór, albo wykończyć go samemu wojskiem, albo premią.
    Ostatnio edytowane przez konkur4 ; 19.03.2016 o 14:32

  3. #13
    Odkrywca Awatar kinia19910
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    606
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez konkur4 Zobacz posta
    Nieudolność programistów sprawiła, że garnizon znika po zakończeniu zadania, a nie po wrzuceniu nań premii, więc zwyczajnie nie kończ tego zadania, daj wrzucić innym co im się tam jawnie podoba, wtedy dopiero zakończ.
    Co do golema zamiast polewania mu głowy wodą, lepsza byłaby opcja tak jak tu - wybór, albo wykończyć go samemu wojskiem, albo premią.

    No i wygadałeś Teraz będą to "naprawiać" i już nie zadziała .
    Efekt będzie taki, że część graczy nie zrobi, bo nie znajdzie człowieka u którego bandyci stoją.

    Albo zacznie się rozwalanie u znajomych bez pytania , albo masowe zakładanie multi, dla zaliczenia tego (skądinąd durnego) zadania
    (Osiągnięć się nie czepiam... jeszcze. Póki co zastanawiam się po co Nam osiągnięcia "zerowe", i nic mądrego nie wymyśliłam jak dotąd) ,
    posypią się bany i zrobi się pusto
    Ostatnio edytowane przez kinia19910 ; 20.03.2016 o 03:50 Powód: bo tak... bo nie zaczyna się zdania od "więc" :P

  4. #14
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    25.02.2014
    Posty
    49
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez konkur4 Zobacz posta
    Nieudolność programistów sprawiła, że garnizon znika po zakończeniu zadania...
    A może raczej było to celowe działanie?!

    Aby uniknąć sytuacji, kiedy "znajomi" niszczą obóz bez pytania?

    Raczej nazwałbym to przemyślaną funkcją, brawa dla pomysłodawcy!

  5. #15
    Odkrywca Awatar misiasia
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    354
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez konkur4 Zobacz posta
    Nieudolność programistów sprawiła, że garnizon znika po zakończeniu zadania, a nie po wrzuceniu nań premii, więc zwyczajnie nie kończ tego zadania, daj wrzucić innym co im się tam jawnie podoba, wtedy dopiero zakończ.
    Co do golema zamiast polewania mu głowy wodą, lepsza byłaby opcja tak jak tu - wybór, albo wykończyć go samemu wojskiem, albo premią.
    Nieudolność, czy nie, uważam, że rozwiązanie jest super, właśnie dlatego, ze nie ma nieporozumień, ze ja byłem umówiony z kimś, a ktoś z partyzanta strzelił, bo ma wszystko w nosie. Nawet jeżeli to nie było w planie, to bardzo się cieszę z takiego rozwiązania.

  6. #16
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Interesujący pomysł, zapraszam do głosowania!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  7. #17
    Osadnik Awatar Genciak
    Dołączył
    23.03.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Nowy Świat
    Również nie podpiszę się w kwestii "nieudolność". Wydaje mi się, że raczej wyrozumiałość ze względu na feedback jaki gracze dali po evencie Halloween.

    Bądź co bądź, gra z założenia ma być społeczna i jeżeli umożliwia ona wejście komukolwiek na Twoją wyspę i rzucenie Ci dowolnej premki to tak powinno być i irytacja typu: "jakiś random ubił mi golema/obóz" jest sztuczna i bezzasadna.

    Odnośnie blokowania graczy - uważam, że funkcjonalność spoko ale powodem i argumentem powinni być raczej toksyczni gracze, a nie ból zadka o to, że ktoś gra zgodnie z jej założeniami. Natomiast - jeżeli problemem autora jest to, że randomy mu wchodzą na wyspę i używają u niego premek dostępnych w grze to jednak skłaniałbym się ku innemu rozwiązaniu, a mianowicie kontroli dostępu do wyspy. W moim wyobrażeniu wyglądało by to mniej więcej tak:

    Checkboxy z następującymi opcjami:
    1. Zamknij wyspę - w tym trybie nikt nie mógłby wejść na wyspę
    2. Otwórz wyspę - w tym trybie każdy może wejść, bez żadnego powiązania
    3. Tylko znajomi - w tym trybie tylko osoby, które masz w znajomych
    4. Tylko gildia - to samo co wyżej ograniczone dla gildii
    5. Znajomi + gildia - połączenie dwóch powyższych opcji

    Przykład:
    Umówiłeś się ze znajomym na zniszczenia garnizonu i nie chcesz aby ktokolwiek inny używał Twojej wyspy do zaliczenia osiągnięć. Zamykasz więc wyspę i sprawa jest rozwiązana. W momencie kiedy Twój kolega wchodzi do gry, otwierasz na moment "drzwi" swojej wyspy, rzucacie sobie premki, po czym zamykasz swoją wyspę, żeby nikt Ci czasem bez Twojego pozwolenie nie rzucił jakieś złej i niedobrej premki na cokolwiek innego. Możesz również zamykać wyspę od momentu respawnu garnizonu do jego ubicia przez kolegę, jeżeli jednak chcesz aby jakiś randomowy dobroczyńca rzucił Ci na przykład parę steków lub uczt.

    W związku z tym, iż nie podoba mi się powód, który podałeś w celu blokowania - nie głosuję w tej ankiecie.
    Ostatnio edytowane przez Genciak ; 23.03.2016 o 11:54 Powód: Dodałem przykład w celu lepszego zobrazowania

  8. #18
    Odkrywca
    Dołączył
    06.05.2016
    Posty
    426
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.

    Pozdrawiam,
    Mod Dobrawa
    Wypowiedzi i poglądy przedstawione w moich postach, są wyłącznie moje i jako takie należy je traktować. W żadnym wypadku nie należy zakładać, że przedstawiają oficjalne stanowisko Ubisoft/BlueByte, czy że są tożsame z poglądami przedstawicieli ww. firm.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.