w takiej, czy innej formie, chodzi o drzewko umiejętności dla generała, czyli coś, co niby w planach jest, ale chyba na św. Dygdy ;/
TAK
TAK, ale ... ( komentarz)
Obojętne
NIE, bo ... ( komentarz )
w takiej, czy innej formie, chodzi o drzewko umiejętności dla generała, czyli coś, co niby w planach jest, ale chyba na św. Dygdy ;/
Moim zdaniem zabawa z 1 gienkiem stworzy mniej nie chcianych problemow , na dodatek przy przykładowym wprowadzeniu drzewka umiejętności na wszystkich generałów większość poradników idzie do kosza , i teoretycznie poradniki przestają istnieć bo każdy by miał przykładowo w co innego dane w umiejętność.
Ta propozycja polega głównie na stworzeniu 1 gienka "Bohatera" którego można stopniowo ulepszać
Może i tak , w sumie nie wiadomo jakie by były podstawowe umiejętności.
Przykładowo ilość rund by się skróciła w czasie bloku to trochę chaosu w blokach by zostało wprowadzone ,
na dodatek jak drzewka umiejętności zostałyby wprowadzone to fala bugów by napłynęła pewnie i liczne problemy w
czasie robienia przygód ludzi by spotykało. A tak że tak powiem przetestowanie takiego "Gienka-Bohatera" nie tylko by było testem umiejętności i innych bajerów ale
możliwość stworzenia gienka którego brakuje nam w szeregach.
Watpie zeby ktos bral skrocenie rund do zwyklego generala (chyba ze jakis nowy ktory nie wie co to blok)
A im szybciej szybki skonczy tym lepiej przeciez
Ale wiesz raczej nie będzie dużego wyboru umiejętności
Ale wiecie że nie będzie to wprowadzone ? Czy nie wiecie ? Zwiększenie siły posiadanego jakiegokolwiek generała musiała się wiązać ze zmianami jednostek wrogich w przygodach, to rozwiązanie tak bardzo utrudnia jego wprowadzeni do gry że nie tylko poradniki trzeba by przerabiać na dowolną dodatkowa umiejętnosć jaką generałowie by uzyskiwali, tyle kombinacji nie urozmaici gry, tylko przesadnie skomplikuje, inna sprawa ze albo by były specjalne przygody na których te dodatkowe umiejenosci wogóle mogły by funkcjonowac co niestety nie zmiania faktu że wtedy otrzymamy nowe przygody tylko pod ulepszonych generałów i błąd popełniony z PvP zostanie ponowiony.
Dlatego chodzi mi tylko o jednego generała którego możemy kształtować w swoim upodobanym kierunku i to jest jedynie moja propozycja
Musiał byś się pogodzić że nie mógłbyś wykorzystywać w średnich i łatwych przygodach go, albo by musieli dodatkowy przycisk wprowadzić wyłączający/wyłączający w nim dodatkowe umiejętności, ale po co ? Jak większa korzyść jest z otrzymania nowego generała/garnizonu by szybciej i taniej kończyć przygody wymagających wielu fal atakowania.
Witam!
Świetny pomysł, wielkie dzięki! Sugestie naszych Graczy są dla nas niezmiernie ważne.
Pozdrawiam,
BB_Penelopa