Zobacz wyniki ankiety: Co o tym sądzicie

Głosujących
96. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • O tak bardzo dobry pomysł

    78 81.25%
  • wszystko mi jedno

    6 6.25%
  • ale lipa , do bani z nim

    14 14.58%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 40

Wątek: Premia Strefowa > Premiowanie Strefy ( wyspy )

  1. #21
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.12.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Złota Góra
    Sądząc po wynikach, może już czas żeby Penelopa przekazała to dalej?

  2. #22
    Osadnik
    Dołączył
    25.09.2012
    Posty
    29
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez LICJA Zobacz posta
    Wady ? wymień proszę
    10 min to czas działania Premii Strefowej a nie tych co dajesz . ( w 10 min opremiujesz swoją wyspę i znajomego )
    Widzę trzy głosy sprzeciwu powiedzcie proszę , bardzo bardzo proszę że jesteście z Serwera 7 tj. Złota Góra a z niewyobrażalną przyjemnością zaproszę do znajomych i dam Wam możliwość poklikać oczywiście dając mi premki to tylko 300 ileś kliknięć, Jaco doda wam swoje 400 z dobrym hakiem i bajlando klikando na całego .
    Nie wiem jak wam ale mi nie daje podniety zaklikiwanie myszy. Ponad rok nie grałem bo miałem Czarnorycerzowstręt oraz klikaniowstręt i jeśli ktoś myśli że zaklikiwaniem utrzyma tu gracza to jest w ogromnym błędzie . Gra ma być przyjemnością a nie Gułagiem.
    Przy obecnych stekach nie jest to duży problem - dawniej klikałem swojej "drugiej połówce" (a i ona mi) 2 x dziennie zwykłymi koszykami te 400+ budynków i jakoś problemu nie było... Z punktu programistycznego i tak zapewne pomysł nigdy w życie nie wejdzie.

  3. #23
    Osadnik Awatar LICJA
    Dołączył
    16.11.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Złota Góra
    Miałem się nie odzywać już ale nie wytrzymałem .
    No proszę mamy 11 Klikomaniaków WOW .

    Admin vel Mod moja gorąca prośba dodaj proszę opcję widoku kto jak głosował ponieważ ups zapomniałem i fajno by było wiedzieć kogo poprosić o ew. rzucanie premek.
    Oni to lubią , kochają lecz są nieśmiali by to napisać za wyjątkiem jednej osoby i to wow z mojego servera
    Ostatnio edytowane przez LICJA ; 03.03.2016 o 11:10
    Edamus, bibamus, gaudeamus! Post mortem nulla voluptas

  4. #24
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.01.2016
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Chec usprawnienia rutynowych funkcji jest norma dla graczy, fakt, ze "warto cos z tym zrobic" jest oczywisty i godny poparcia! Za to, LICJA, masz duuuzy "+ z pogrubieniem".
    Pomysl w tej wersji, jako kij, ma dwa konce. Po jednej stronie cenne usprawnienie i to niezaprzeczalny fakt. Jednak ma tez wiele "mankametow", ktore wymknely uwadze autora, albo mu sie "spieszylo". Uwazam, ze pomysl w tym podaniu jest, ze tak nazwac, ciut "surowy" (IMHO). Dlatego poparcia mu w tej wersji nie okaze.
    Do ww. pytan dolaczyc mozna:
    - czy opcja dotyczyc ma kazdej wyspy(strefy) osobno, czy wogole wszystkich budynkow w posiadaniu gracza? (a moze wprowadzic funkcje "jeden klick", w ktorej nie dzielimy budynki wg typow, tylko przydzielamy wszystkim wolnym od premki budynkom na calej wyspie przyslowiowe "koszyczki" czy "steki"?)
    - jak w tym wypadku mamy postapic z objektami uspionymi?
    - jak byc w przypadku, kiedy np. niektore kopalnie stoja na granicy wyczerpania i nie ma sensu rozdawac takim "dlugograjace" premie? (moze tu zadac opcje budynkom z zasobami powyzej "XXX"?)
    - dlaczego w wypadku braku nalezytej ilosci premek ma byc opcja tylko "rozdac tym z wiekszym poziomem" (moze wprowadzic pierw wybor, zaznaczyc w kwadraciku "ptaszek" przy poziomach 1, 2..., 6 dla tych, ktorym rozdajemy), a moze wprowadzic opcje wyboru (bo budynki sa roznofunkcyjne) np. 1) pierwszenstwo wyzszy poziom; 2) pierwszenstwo najwiecej zapasow.
    etc., etc.
    Wymieniam tu tylko kilka pierwszych pytan jako sugestie pod jakim katem mozna/warto skierowac przemyslenia calego pomyslu.
    (Po przeczytaniu pierwszego postu nasuwa sie co najmniej 10-tek pytan, na ktore odpowiedzi tu nie podano).
    Jednak to nie moj pomysl, wiec pozostawiam to do dyspozycji autora.

    Mimo niedociagniec, dziekuje autorowi za podany pomysl. Sam fakt, ze taki powstal, mowi o tym, ze mysl jest dobrze ukierunkowana.
    Zycze powodzenia w jego dopracowaniu, a wszystkim nam, aby zostal zrealizowany w krotkim terminie i w sposob przydatny dla wszystkich graczy.
    Ostatnio edytowane przez Rovana ; 03.03.2016 o 13:10

  5. #25
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.12.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Rovana Zobacz posta
    Chec usprawnienia rutynowych funkcji jest norma dla graczy, fakt, ze "warto cos z tym zrobic" jest oczywisty i godny poparcia! Za to, LICJA, masz duuuzy "+ z pogrubieniem".
    Pomysl w tej wersji, jako kij, ma dwa konce. Po jednej stronie cenne usprawnienie i to niezaprzeczalny fakt. Jednak ma tez wiele "mankametow", ktore wymknely uwadze autora, albo mu sie "spieszylo". Uwazam, ze pomysl w tym podaniu jest "nie dojrzaly" (IMHO). Dlatego poparcia mu w tej wersji nie okaze.
    Do ww. pytan dolaczyc mozna:
    - czy opcja dotyczyc ma kazdej wyspy(strefy) osobno, czy wogole wszystkich budynkow w posiadaniu gracza? (a moze wprowadzic funkcje "jeden klick", w ktorej nie dzielimy budynki wg typow, tylko przydzielamy wszystkim wolnym od premki budynkom na calej wyspie przyslowiowe "koszyczki" czy "steki"?)
    - jak w tym wypadku mamy postapic z objektami uspionymi?
    - jak byc w przypadku, kiedy np. niektore kopalnie stoja na granicy wyczerpania i nie ma sesu dawac takim "dlugograjace" premie? (moze zadac opcje budynkom z zasobami powyzej "XXX"?)
    - dlaczego w wypadku niewystarczajacej ilosci premek ma byc opcja tylko "rozdac tym z wiekszym poziomem" (moze lepszy wybor zaznaczyc poziom ktoremu rozdajemy i kwadraciki do zaznaczenia poziom 1, 2..., 6), a moze wprowadzic opcje wyboru (bo budynki sa roznofunkcyjne) np. 1) pierwszenstwo wyzszy poziom; 2) pierwszenstwo najwiecej zapasow.
    etc., etc.
    Wymieniam tu tylko kilka pierwszych pytan jako sugestie pod jakim katem mozna/warto skierowac przeanalizowanie calego pomyslu.
    (Po przeczytaniu pierwszego postu nasuwa sie co najmniej 10-tek pytan, na ktore odpowiedzi tu nie podano).
    Jednak to nie moj pomysl, wiec pozostawiam to do dyspozycji autora.

    Mimo niedociagniec, dziekuje autorowi za podany pomysl. Sam fakt, ze taki powstal, mowi o tym, ze mysl jest dobrze ukierunkowana.
    Zycze powodzenia w jego dopracowaniu, a wszystkim nam, aby zostal zrealizowany w krotkim terminie i w sposob przydatny dla wszystkich graczy.
    A wiec tak
    premia ma działac na całą wyspę np premiuję piekarnie to wszystkie piekarnie. Kopalnie zawsze lepiej "ręcznie pojedynczo" to ma być dodatek jako usprawnienie dla osób grających x lat. Mając 400 budynków czesto chodzą bez premii gdyż klikanie godz nie każdemu się chce w tym czasie wolę pograć zamiast premiować.

  6. #26
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez jaco_j Zobacz posta
    Sądząc po wynikach, może już czas żeby Penelopa przekazała to dalej?
    Witam!

    Pomysł został przekazany deweloperowi.

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  7. #27
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.01.2016
    Posty
    6
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez jaco_j Zobacz posta
    A wiec tak
    premia ma działac na całą wyspę np premiuję piekarnie to wszystkie piekarnie. Kopalnie zawsze lepiej "ręcznie pojedynczo" to ma być dodatek jako usprawnienie dla osób grających x lat. Mając 400 budynków czesto chodzą bez premii gdyż klikanie godz nie każdemu się chce w tym czasie wolę pograć zamiast premiować.
    Motywy, jak podano na poczatku, sa wyrazne i wydaje sie wszystkim zrozumiale, tego nikt nie probuje kwestionowac. Ostatecznie funkcja - opcjonalna i nie wyklucza szczegolnie opornym dalszego pojedynczego klikania.
    Moje pytania dotycza usprawnienia funkcjonalnosci, zwiekszenia zakresu mozliwosci, by byla maksymalnie przydatna i poreczna jak najwiekszej ilosci graczy roznych poziomow. (No chyba, ze chcesz, aby ta funkcja byla dostepna tylko graczom od "XX" levelu...) :S

    Jak znam zycie, jesli na cos sie zgadza developer to tylko raz i potem za nic nie chce juz niczego usprawniac/dopracowywac/zmieniac... Wiec niedopracowanie, w tym przypadku, to "wrzucanie kamykow do wlasnego ogorodka"! (Obym sie okazalo, ze nie mam racji tym razem)
    Ostatnio edytowane przez Rovana ; 03.03.2016 o 13:38

  8. #28
    Osadnik Awatar LICJA
    Dołączył
    16.11.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Złota Góra
    Wyprodukowanie Steków to 4 szt /1h to chyba sporo czasu prawda ? W zależności od potrzeb wyspy produkcja przekracza nawet 5 dni czyli więcej niż trwa premka, jest zajączek lecz nie każdy go posiada w dużych ilościach do tego dodajmy duże ilości mięska i mamy problem .

    Tak jak Rovano zauważyłaś pomysł nie jest dopracowany on jest tylko zarysem który może nam ułatwić zabawę.
    Zapraszam wszystkich którzy chcieli by poświęcić mu więcej czasu do współpracy by go doszlifować gdyż jest tego wart. Co sto głów to nie jedna

    Rovano wielki szacun dla Ciebie mimo iż nie dałaś pełnego poparcia ponieważ pomysł jest "nie dojrzały" lecz potrafiłaś wypunktować część niedociągnięć a nie tylko zrobić KLIK na NIE. I za to bardzo dziękuję.

    Moi drodzy pomysł jest tylko pomysłem a nie pracą dyplomową czy konspektem gdzie najlepiej jak wszystko jest dopięte na ostatni guzik.
    Z Jaco daliśmy pomysł dajcie swoje sugestie i czy chcielibyście by coś podobnego zostało wprowadzone a dopracowanie całości pozostawmy BB.
    Ostatnio edytowane przez EX_Persefona ; 06.03.2016 o 18:40 Powód: skasowanie nieodpowiedniej treści
    Edamus, bibamus, gaudeamus! Post mortem nulla voluptas

  9. #29
    Osadnik
    Dołączył
    25.09.2012
    Posty
    29
    Serwer
    Złota Góra
    A wracając do tematu - nie bardzo rozumiem co chciałeś powiedzieć poprzez czas produkcji steków ? Miałem krótkotrwały deficyt steków tylko na początku - w momencie kiedy dopiero zaczynałem je produkować. Ale starczył dosłownie 1 zajączek i produkcja od tamtej pory nie ma przestoju. Tak jak pisałem co 3 dni rzucam ponad 400 steków, a zapas mam już na poziomie 3k+ bez posiłkowania się zajączkami.
    Ostatnio edytowane przez EX_Persefona ; 06.03.2016 o 18:41

  10. #30
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Hm czary jakieś czy co?
    Bez zajączka 3 dniowa produkcja to 290 steków czyli powinno Ci brakować ponad 110 steków.
    A tobie jeszcze zostaje.
    Szacun

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.