Zobacz wyniki ankiety: Co o tym sądzicie

Głosujących
96. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • O tak bardzo dobry pomysł

    78 81.25%
  • wszystko mi jedno

    6 6.25%
  • ale lipa , do bani z nim

    14 14.58%
Ankieta wielokrotnego wyboru
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 40

Wątek: Premia Strefowa > Premiowanie Strefy ( wyspy )

  1. #11
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.12.2012
    Posty
    144
    Serwer
    Złota Góra
    Wolę zrobić 3 przygody niż klikać w jeden budynek czasem 3x przez lagi, myślę ze to by jeszcze bardziej zintegrowało graczy tak jak kiedyś wir
    Ostatnio edytowane przez jaco_j ; 29.02.2016 o 23:08

  2. #12
    Początkujący Odkrywca Awatar Lord_Crain
    Dołączył
    24.09.2012
    Posty
    184
    Serwer
    Złota Góra
    Czytając pamiętnik dewelopera idzie znaleść na końcu wzmiankę, o tym że BB ma to w zamyśle, jak wyjdzie zobaczymy.

    Czy możesz podać nam kilka przykładów?
    Oczywiście, pierwszą rzeczą, która przychodzi mi do głowy, kiedy myślę o innych możliwych działaniach są efekty produkcyjne. Premie strefowe pobudzają wszystkie budynki określonego rodzaju lub całe łańcuchy produkcyjne...

  3. #13
    Odkrywca Awatar kinia19910
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    606
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Pomijając wszelkie wady tego pomysłu, o których mówili przedmówcy... zastanawiam sie dlaczego wg autora czas działania buffa to 10 minut.. Jesli juz cos takiego miałoby byc , to bez ingerencji w czas trwania buffa... czyli kosz (kto tego jeszcze uzywa?!) rzucony przez kogos powinien wg mnie trwac 9h a nie 10 min....

  4. #14
    Osadnik Awatar LICJA
    Dołączył
    16.11.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Złota Góra
    Wady ? wymień proszę
    10 min to czas działania Premii Strefowej a nie tych co dajesz . ( w 10 min opremiujesz swoją wyspę i znajomego )
    Widzę trzy głosy sprzeciwu powiedzcie proszę , bardzo bardzo proszę że jesteście z Serwera 7 tj. Złota Góra a z niewyobrażalną przyjemnością zaproszę do znajomych i dam Wam możliwość poklikać oczywiście dając mi premki to tylko 300 ileś kliknięć, Jaco doda wam swoje 400 z dobrym hakiem i bajlando klikando na całego .
    Nie wiem jak wam ale mi nie daje podniety zaklikiwanie myszy. Ponad rok nie grałem bo miałem Czarnorycerzowstręt oraz klikaniowstręt i jeśli ktoś myśli że zaklikiwaniem utrzyma tu gracza to jest w ogromnym błędzie . Gra ma być przyjemnością a nie Gułagiem.
    Ostatnio edytowane przez LICJA ; 29.02.2016 o 02:08

  5. #15
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Zachęcam do głosowania!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  6. #16
    Osadnik Awatar Vespirr
    Dołączył
    07.11.2013
    Posty
    94
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez LICJA Zobacz posta
    Wady ? wymień proszę
    10 min to czas działania Premii Strefowej a nie tych co dajesz . ( w 10 min opremiujesz swoją wyspę i znajomego )
    Widzę trzy głosy sprzeciwu powiedzcie proszę , bardzo bardzo proszę że jesteście z Serwera 7 tj. Złota Góra a z niewyobrażalną przyjemnością zaproszę do znajomych i dam Wam możliwość poklikać oczywiście dając mi premki to tylko 300 ileś kliknięć, Jaco doda wam swoje 400 z dobrym hakiem i bajlando klikando na całego .
    Nie wiem jak wam ale mi nie daje podniety zaklikiwanie myszy. Ponad rok nie grałem bo miałem Czarnorycerzowstręt oraz klikaniowstręt i jeśli ktoś myśli że zaklikiwaniem utrzyma tu gracza to jest w ogromnym błędzie . Gra ma być przyjemnością a nie Gułagiem.
    W 100 % popieram! Pomysł jak najbardziej trafny i 3mam kciuki, żeby wypalił.

  7. #17
    Początkujący Osadnik Awatar xxAlixx
    Dołączył
    27.05.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    Dla mnie pomysł jest bardzo trafiony! Sama przechodziłam przez ten klikaniowstręt i nawet teraz gdy pomyślę, ze muszę dalej klikać, żeby wrzucić premki znajomemu, to aż coś mi się dzieje... Ileż można klikać w tą myszkę? Na początku, gdy ktoś ma 20, max 30 budynków to jeszcze jakoś to ujdzie, ale gdy gracz posiada ze 300 budynków - to już nie jest tak fajnie... Można się dorobić jakiegoś zwyrodnienia nadgarstka czy coś takiego...
    W ogóle dziwię się, że taki pomysł nie pojawił się wcześniej. Gra powinna sprawiać nam przyjemność i zachęcać do tego by w nią grać i nie przestawać. A brak takich ułatwień sprawia, że ludzie wolą zagrać w coś innego
    "Jeżeli nie możesz pokonać muru, zbuduj drzwi!" - Charles Lever
    "Przeszłość jest niczym, przyszłość jest wszystkim" - Catherine Webb

  8. #18
    Osadnik
    Dołączył
    21.05.2013
    Posty
    48
    Serwer
    Złota Góra
    Pomysł bardzo fajny bo gracze bardziej rozwinięci maja dużo tych samych budynków w jednym miejscu i sporo różnych coczyni że rzucanie jest czasochłonne i dużo premek schodzi a premiowanie strefowe ułatwiło by to :d

  9. #19
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Popieram

    Klikanie premek zabiera mi co drugi dzień połowę czasu na grę - masakra. Przydałyby się także premki 4 dniowe x4 i x5, które mógłbym wyprodukować w Magazynie Prowiantu z dowolnych surowców. Oczywiście licencje na takie premie BB mógłby sprzedawać za klejki u Kupca

  10. #20
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowy Świat
    Jestem za, nic tak nie wkurza jak wrzucić 60 szt steków do znajomego, już dawno winni coś w tej sprawie zrobić. Zwłaszcza że doszedł archipelag nowe budynki, których i tak już każdy ma mase, a ułatwień w dawaniu premii jak brak to brak.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.