Zobacz wyniki ankiety: Czy to dobry pomysł

Głosujących
48. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, jestem za

    8 16.67%
  • Nie, jestem przeciw

    36 75.00%
  • A mi to obojętne

    4 8.33%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: Wydłużenie czasu wykonania zadań gildyjnych

  1. #11
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam!

    Zapraszam do dyskusji.

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  2. #12
    Początkujący Odkrywca Awatar browar69
    Dołączył
    20.08.2013
    Posty
    140
    Serwer
    Złota Góra
    Moim zdaniem, ani zmiana godziny, ani wydłużenie czasu nie jest dobrym pomysłem, w obydwu przypadkach będzie masa poszkodowanych.

    Z prostych rozwiązań chyba lepiej zmniejszyć (np. o połowę) poziom trudności tych zadań, bo często gracze krzyczą, że nie zdążą wyprodukować czegoś bo by musieli z rana zapuścić produkcję, a tak czas zmniejszy się np. z 12 do 6 godzin.
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: ilość bugów oraz ludzka głupota. Pewne również są tylko dwie – śmierć i nieudana konserwacja. Bo podatki są jak płot, tygrys przeskoczy, szczur się prześlizgnie, a bydło zostanie.

  3. #13
    Community Manager Awatar BB_Penelopa
    Dołączył
    23.07.2015
    Posty
    5,240
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam ponownie!

    Bardzo dziękuję za oddane głosy!

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa

  4. #14
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jestem przeciw ze względu na to że wydłużenie czasu oznacza połowę mniej zadań i połowę mniej monet.

  5. #15
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Piwonia Zobacz posta
    Jestem przeciw ze względu na to że wydłużenie czasu oznacza połowę mniej zadań i połowę mniej monet.
    Mniej może ale czy o połowę?
    1. Osobiście nie robię wszystkich zadań bo czasami brakuje mi na to czasu, przy 48 godzinach robiłbym więcej.
    2. To samo tyczy innych graczy w gildii, a im więcej graczy zrobi tym tych monet dostajemy więcej.
    Ale jak to zauważył szpila - głosują aktywni, czyli ci którzy byliby stratni, beneficjentów tego rozwiązania nie ma na forum więc się nie wypowiadają a co ważniejsze - nie głosują.

  6. #16
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    323
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ale jak będzie 48 to zaraz zacznie się a może 72h i tak wkoło, jest 24h i jest oki. Jedynie co było poruszane godzina rozpoczęcia
    Lub inna opcja że masz 24h od momentu logu na zrobienie zadania, ale nowe zadanie stale pojawia się o stałej porze i jak nie zdążysz zrobić to tamto przepada po 24h i przechodzisz na kolejne które było u ciebie oczekującym
    Taki kompromis między oczekującym a wydłużeniem czasu.

  7. #17
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No ja od kilku miesięcy każde zadanie zrobiłam, więc faktycznie piszę pod siebie, bo dla mnie to strata. Tak czy inaczej jestem za zostawieniem 24h, oraz za urealnieniem poziomu trudności zadań.

  8. #18
    konkur4
    Nie głosuję na tak, ponieważ 2 dni w przypadku bardzo prostych zadań dla większości osób oznaczałoby widoczną stratę. Nie głosuję na nie, bo mając tak jak ja, po jednym budynku np. do badań, wytworzenie 1k najlepszego papieru graniczy z cudem. Proponuję w takim razie pójść na kompromis.
    Kompromis miałby polegać na przywróceniu znaczenia lidera gildii dla wykonywania zadań. Powiedzmy, że lider gildii będzie miał możliwość przedłużenia obecnego zadania gildii. Domyślnie dalej będzie ono trwało 24 godziny. Jako, że nie ma możliwości otrzymania nowego zadania w innym czasie niż tylko podczas nocnego skryptu, to czas przedłużenia wynosiłby następująco 24, 48, 72 godziny. Dłużej myślę, że nie ma sensu tego robić. Oczywiście jedno zadanie można przedłużać tylko raz, powiedzmy na zasadzie checkboxa z możliwością jednokrotnego wyboru, oraz przyciskiem potwierdzającym, ulokowanymi gdzieś w panelu gildii. Jakby dodatkowo dałoby się wywalczyć ponownie oczekujące zadanie gildii, opcja ta mogłaby dotyczyć tylko tego przyszłego zadania, a póki go nie ma, to obecnego.

  9. #19
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bez urazy ale caly pomysl jest bez sensu.

    Jesli problem stanowi zrobienie zadania na ktorego wykonanie potrzeba 16 czy 20 godzin, to rozwiazaniem problemu jest usuniecie tego zadania z listy jesli nie mozna realistycznie oczekiwac ze bedzie wykonywane.

    Panaceum na wszelkie problemy zwiazane z ZG nie jest kombinowanie nad cyferkami, tylko wymuszenie na BB zeby poraz kolejny je przerobic, tylko zeby tym razem zajal sie tym ktos kto nie stracil kontaktu z rzeczywistoscia. A jesli to zawiedzie to firma zwyczajnie nie zasluguje na to zeby gracze meczyli sie nad stworzeniem kompleksowego rozwiazania problemow ktore stowrzyla.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #20
    Odkrywca
    Dołączył
    06.05.2016
    Posty
    426
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dzień dobry,

    w ciągu ostatnich miesięcy temat nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, aby móc go przekazać dalej. W związku z powyższym zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.

    Pozdrawiam,
    Mod Dobrawa
    Wypowiedzi i poglądy przedstawione w moich postach, są wyłącznie moje i jako takie należy je traktować. W żadnym wypadku nie należy zakładać, że przedstawiają oficjalne stanowisko Ubisoft/BlueByte, czy że są tożsame z poglądami przedstawicieli ww. firm.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.