[QUOTE=jarekpo69;192594]idźcie na FB dymić, tu Was nie zauważą- proszę
Dziękuję za podpowiedź. Skorzystałam z rady.
[QUOTE=jarekpo69;192594]idźcie na FB dymić, tu Was nie zauważą- proszę
Dziękuję za podpowiedź. Skorzystałam z rady.
Krzysiek371 mi Kasia z supoportu odpisala ze z tego co sie orietuje to u mnie wszystkochodzi ok,jakas kpina![]()
prosiłem o wpisy na FB , a tylko Krzyś i ja się udzielamy, ale nic to damy radę![]()
jest przynajmniej jedna osoba , ktora w koncu sie zalogowała mimo poprzednich problemow ?
pozdrowienia dla braci za buga
wklejac print screeny
Też zrobiłem dwie wrzutki na fejsie.
A ja dostałem takie coś
uprzejmie informuję, iż Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Odpowiedź na nie zostanie udzielona najszybciej, jak jest to tylko możliwe. Ze względu na dużą ilość zgłoszeń jakie wpłynęły do nas w ostatnim czasie, może oznaczać to dłuższe oczekiwanie na odpowiedź z naszej strony.
Support The Settlers Online pracuje w godzinach 9:00-19:00 od poniedziałku do piątku. Odpowiadając na naszą wiadomość email, bardzo prosimy nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy mogli szybciej udzielić odpowiedzi.
W przypadku gdy powtórnie wysyłasz do nas zapytanie na temat zgłoszonego już wcześniej problemu, bardzo prosimy kontynuować zagadnienie, nie zaś wysyłać zupełnie nowe. Pozwoli to uniknąć sytuacji, kiedy Twoje zgłoszenie mogłoby trafić do złej kategorii, a dodatkowo pozwoli nam na szybszą odpowiedź.