Strona 4 z 52 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 520

Wątek: Problem z logowaniem

  1. #31
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.08.2014
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra
    a logujecie sie przez fesja czy maila?

  2. #32
    Osadnik
    Dołączył
    25.09.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Złota Góra
    Ja od ok 3-4h godzin mam komunikat serwer przeciążony. Dziwne, że nikt z BB się nie odzywa

  3. #33
    Osadnik
    Dołączył
    25.09.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Złota Góra
    Swoją drogą ciekawe czy przesuną fazę zamknięcia eventu i aktywne premium

  4. #34
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.12.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Złota Góra
    bb mogło by jednak jakieś info wrzucić na forum lub w wątku zamiast niebieski coś tam bąknął na globie akurat zalogowani nie maja problemu z logowaniem sie

  5. #35
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.09.2012
    Posty
    25
    Serwer
    Złota Góra
    witam, u mnie na grę wchodzi się bez problemu natomiast do przygody nie da się wejść od przynajmniej 2h

  6. #36
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.12.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Złota Góra
    no własnie a ja mam własnie przygodę do skończenia tez

  7. #37
    Osadnik
    Dołączył
    10.02.2015
    Posty
    16
    Serwer
    Złota Góra
    O hej Selena
    To masz fajnie że tylko pół godziny.
    Ja już pół dnia nie mogę się zalogować. Co chwilę próbuję i "serwer jest przeciążony". Nie zdziwiłoby mnie to, gdyby nie fakt że kolega nie ma z tym problemu, nawet jeśli się loguje na moim komputerze. Na jego konto wchodzi normalnie, na moje nie. Wyrzuca z komunikatem że serwer przeciążony..

  8. #38
    Osadnik Awatar deagostini85
    Dołączył
    29.09.2014
    Posty
    112
    Serwer
    Złota Góra
    Debatują ? Nad czym ? Ile ten serwer jeszcze pociągnie bez konserwacji ? Trzeba było ją przeprowadzić, a nie przekładać... o to i efekt

    Pewnie się odkopują od zgłoszeń do supportu.
    Jak się ożenię z tymi prezentami to wyślę do UBI Alibabę z lampą oliwną, aby naoliwić serwer... może zatrybi....
    To samo z czasem premium... kilka godzin to już spora strata. Powinni przedłużyć czas graczom którzy bez powodzenia próbują się zalogować do gry. Znając życie będzie Happy Hour lub kosz egzoo.
    Ostatnio edytowane przez deagostini85 ; 04.01.2016 o 23:22

  9. #39
    Osadnik
    Dołączył
    07.12.2012
    Posty
    37
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez deagostini85 Zobacz posta
    Debatują ? Nad czym ? Ile ten serwer jeszcze pociągnie bez konserwacji ? Trzeba było ją przeprowadzić, a nie przekładać... o to i efekt

    Pewnie się odkopują od zgłoszeń do supportu.
    Jak się ożenię z tymi prezentami to wyślę do UBI Alibabę z lampą oliwną, aby naoliwić serwer... może zatrybi....
    To samo z czasem premium... kilka godzin to już spora strata. Powinni przedłużyć czas graczom którzy bez powodzenia próbują się zalogować do gry. Znając życie będzie Happy Hour lub kosz egzoo.
    heheheh jaki kosz Dea teraz dostaniemy pare desek igla i kilka kamieni :P

  10. #40
    Odkrywca Awatar Rosadamascena
    Dołączył
    04.01.2013
    Posty
    554
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez bazyliszek2012 Zobacz posta
    bb mogło by jednak jakieś info wrzucić na forum lub w wątku zamiast niebieski coś tam bąknął na globie akurat zalogowani nie maja problemu z logowaniem sie
    Akurat gumis chyba się pomylił. BB wypowiadał się na temat buga z odbiorem nagrody za kalendarz (powtórka z magazynów). Z tego co czytałam na G1 nie było nic na temat problemów z zalogowaniem

Strona 4 z 52 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 14 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.